Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15521 til 15540 af 45492
-
skr. eksamen
ForumindlægNå, hvordan gik det?Mener selv det gik okay - havde klart regnet med at se en opgave i elektrokemi, men det måtte jeg jo så være foruden. -
Lav karakter i srp
ForumindlægHey, first post. Anyway, jeg fik en lav karakter i min srp. Jeg kan ikke bedømme mit eget arbejde, men synes selv jeg har lagt en del tanker bag den. er der nogen der har tid/Lyst til at kigge på den og evt. fortælle mig hvad der er galt? Lærerne må åbenbart ikke fortælle mig det. Jeg går p... -
Droppe ud af 3g
ForumindlægJeg overvejer at droppe ud af 3g og holde et sabbatår. Men hvordan er det med den nye reform og sådan?? Kan jeg godt starte i 3g igen til næste år? -
Humanisme/Naturvidenskab
ForumindlægEr det nemmere at forholde sig til naturvidenskabelige fag, end det er med humanistiske? Hvor naturvidenskaben har et facit til det meste, er humanismen skruen uden ende - man kan formulere og argumentere, uden at have noget endegyldigt bevis, for en given påstand? - Evidens! - Lad os debattere... -
Lås denne tråd!
ForumindlægDette er en moderator-test. Hvor lang tid går der, før denne tråd bliver låst? Jeg fatter simpelthen ikke, at denne tråd blev låst: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=557561 Jeg nåede ikke engang at svare på #45, og fortælle, at i studieordningen for musikvidenskab forudsættes ... -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
Erfaringer med SPRØK
ForumindlægHej Jeg bliver student til sommer og er derfor godt i gang med overvejelserne omkring, hvad jeg skal viderehen. Jeg er stort set sikker på at tage et sabbatår i et halvt eller helt år i udlandet (sandsynligvis engelsktalende land). Herefter overvejer jeg at læse SPRØK, men jeg vil rigtig gerne hø... -
Karakterer og ECTS
ForumindlægHvad bruger man karakterer på universitetet til? Til jobsamtaler? Hvilken forskel gør det at et fag giver flere ECTS-point end andre? Betyder det bare, at jeg har haft flere timer af det? Bliver mine karakterer ikke vægtet ud fra antallet af ECTS-point? Jeg har også set ECTS-point i forbindelse m... -
Problemformulering
ForumindlægEr der nogle som har tid og lyst til at hjælpe mig med at skrive min problemformulering i religion færdig. Jeg sender til din/jeres mail hvis det er også kan vi skrives videre om opgaven derfra. Emnet er islam -
Omkostningsfokus | Porters Generiske Strategier
KompendieEn virksomhed, der enten benytter eller ønsker at benytte omkostningsfokus, vil have fokus på lave omkostninger, men disse henvender sig kun til en lille målgruppe. Virksomheder, der benytter denne type af konkurrencestrategi, forsøger stadig at mindske deres omkostninger ved indkøb, produktion o... -
Fokuseret differentiering | Porters Generiske Strategier
KompendieEn virksomhed, der benytter fokuseret differentiering, vil igen lægge vægt på at have et unikt produkt, men samtidig vil de kun henvende sig til en lille del af markedet. Her er der typisk tale om virksomheder, der henvender sig til meget specifikke segmenter, som f.eks. folk med meget høj indkom... -
Iværksætterselskab | Selskabsformer
KompendieEt iværksætterselskab forkortes IvS og ses ofte efter virksomhedens navn for at markere selskabsformen.Et iværksætterselskab er en ny selskabsform, der blev etableret i 2013. Denne selskabsform blev oprettet således, at der som minimum skal være én ejer, og der er begrænset hæftelse. Herudover ek... -
digt om DK
ForumindlægHej alle sammen :-/ jeg har brug for hjælp til at skrive en en lille tekst eller digt om "mit Danmark" HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!!! -
Punkt på linje
ForumindlægLinjen M har følgende ligningM: 4x+6y=-3Jeg skal bestemme et punkt på linjen M, der skal helst følge en lille forklaring på hvordan man gør det:-) -
Samligning
ForumindlægNogle som kender et digt, novelle, film, eller et eventyr som man kan sammenligne med Den lille pige med svovlstikker. og hvis det er, hvilken ligheder er der så? Mvh -
Vigtig spørgesmål
ForumindlægHej derude! - Er du nogen der har læst bogen Operation B skrevet af Gabriella Håkånsson og som kan give mig en lille resumé eller referat af bogen! - Mange tak på forhånd:-) -
hjælp..............!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHey......Sidder og oversætter tysk... Er der nogle der ved hvad denne lille sætning betyder: Da trug sich zu...??? -
Graderne/titlerne
ForumindlægBare en lille ting jeg faldt over:Hvad er der med de dersens titler/grader, man har herinde (praktikan, doktor, Lektieguru osv), hvad viser de, og hvordan bliver de tildelt? -
Tysk
ForumindlægHeyLige et lille spørgsmål:"At give plads til" hedder det: Platz für etwas machenEllerPlatz für etwas geben? -
Kemi...please!!
ForumindlægJeg har et lille problem med en kemi opgave:Jeg har en opløsning der indeholder NaHCOO og HCOOH..Er der nogen der vil være så venlig at hjælpe mig med reaktionsskemaet???På forhånd tak :)
