Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15541 til 15560 af 163701
-
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Optagelsesprøve sproglige linje.
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik -
på figuren ses en skitse af grafewn for en ekspotienel voksende funktion grafen går gennem punkterne P(1,6) og Q(3,34 bestem tallene a og b
Forumindlægpå figuren ses en skitse af grafewn for en ekspotienel voksende funktion f(X)=b*a^x. Grafen går gennem punkterne P(1,6) og Q(3,24) ______________________________________________________________________ Bestem tallene a og b -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
FAG???
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Engelsk A, Tysk A og Samfundsfag B, kan jeg så til SRP vælge Historie A og Samfundsfag B? TheRose -
ny reform
ForumindlægHej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig? -
Funktionen f(x) = b *x^a opfylder, at f(4) = 5 og f(6) = 9, bestem forskriften for f
ForumindlægFunktionen f(x) = b *x^a opfylder, at f(4) = 5 og f(6) = 9, a) bestem forskriften for f b) bestem f(11) c) løs ligningen f(x) 12 forstår det virkelig ikke, en eller anden plz hjælp mig -
Udviklingsroman ?
ForumindlægHejHvordan siger man "udviklingsroman" på engelsk?Jeg vil gerne til eksamen hvor jeg skal op i Romanen 'About a Boy' kunne sige: The novel 'About a Boy' belongs to the genre >>udviklingsromanPå forhånd tak for hjælpen. -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg har trukket tysk b og skal til mundtlig eksamen. Har i nogen gode råd derude og hvordan kommer eksamen til at foregå? Er det svært og få en god karakter? Har de høje forventninger osv? Takker på forhånd -
Hvorfor havde Winston Churchills taler ift. "TheBlitz" en betydelig indflydelse på den engelske befolkning?
ForumindlægHej folkens. Min gruppe og jeg, er ved at skrive vores 3. AT opgave, og for første gange skal det indeholde en synopsis. Vores problemformulering/hovedspørgsmål, er som overskriften siger: Hvorfor havde Winston Churchills taler ift. "TheBlitz" en betydelig indflydelse på den engelske be... -
Opgave 3: To små cyklister... To cyklister A og B starter i afstanden 30 km fra hinanden og cykler hinanden i møde. Cyklist A kører med farten 15 km/h, og cy...
Forumindlægkan en sød sjæl hjælp? Hvor langt kører A, før de mødes? -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
AT-eksamen i 3.g
ForumindlægHejsa.. Er der nogen, der ved, om denne ender ud i en mundtlig fremlæggelse? Lige som årsprøven gjorde i 2.g. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor den ikke skulle, men der er blevet slået tvivl om det i min klasse. Mvh Christina.. -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
tyverier..hva si'r man?
Forumindlæghvad siger man på engelskmany thefts were committedellerthere were a lot of theftsellerevt noget andet??hvad lyder mest rigtigt?? -
Hvilket gymnasium
ForumindlægHej! Jeg skal på efterskole til næste år og derefter skal jeg på gymnasiet. Men! Jeg vil meget gerne have Dansk på A, Samfundsfag på A, Engelsk på A og Spansk på A. Kender i nogle steder, hvor man kan få det? Mvh Dampe -
Eksamen B
ForumindlægHejsa... Jeg har været så "heldig" at trække engelsk til min mundtlige eksamen... Så jeg ville lige spørge om, hvor lang tid man skal tale selv, før lærer og censor begynder afhøringen...? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/
