Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15561 til 15580 af 321608
  • Industri DK/Italien

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en rapport i geografi om dansk og italiensk industri.Er der nogen, der kan påpege nogle grundlæggende ligheder og forskelle mellem disse to landes industri?Og er der nogen, der har nogle bud på hvilke af de to lande, der vil klare sig bedste industrielt i de næste 10-20 år, o...
  • Sætningsoversættelse på nettet

    Forumindlæg
    Fandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak..
  • Selvmord :S

    Forumindlæg
    Hey allesammen!! Jeg har et spørgsmål til Jer :) Mener I, at selvmord er en forbrydelse? Synes I, at der er en retfærdiggørelse i at begå selvmord? Knus Artemis
  • Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?

    Forumindlæg
    Hey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen!
  • Definer konsumentenhed

    Forumindlæg
    Hvordan skal konsumentenheden for kaffe defineres. Konsumentenhed er det begreb der dækker over den eller de personer som der har fysisk og teknisk mulighed for at anvende produktet.
  • Nådesreligion??

    Forumindlæg
    Hvad menes der med at kristendommen er en nådesreligion?
  • -n-n og -s-s

    Forumindlæg
    Hejsa... Lige lidt hjælp til -n-n bøjningen og -s-s bøjningen. Mensch hører ind under -n-n bøjningen. I genetiv skal den altså ende på n. f.eks. das Auto den Menschen. menschen skal IKKE have s på, selvom det står i genetiv. Er det rigtigt forstået ? Nogen som vil forklarer mig -s-s bøjningen ?
  • Forskellen mellem sagn og saga?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen mellem sagn og saga? Jeg ved sagn er en genre, er saga også det? Hvad med sagatiden?
  • Biologi spildevand

    Forumindlæg
    Hvad sker der med kroppen hvis man drikker saltvand?
  • AT

    Forumindlæg
    Hej, mit emne til AT er menneskets forhold til naturen, har i nogle gode ideer til emner? :)
  • Massefylde - Hjælp !!!

    Forumindlæg
    Heij .Har fundet ud af at Rumfanget er 330336 cm3., og nu skal jeg finde ud af hvor stor en del af en kassen et menneske vil fylde .,Massefylden for et menneske er 1.06 og personen vejer 50 kg
  • Tysk sætning - uforståelig

    Forumindlæg
    Versuche die Einstellung der Erwachsenen und die der Kinder zu den Türken zusammenzufassen! .... Oversættelsen til dansk? jeg fatter ikke spørgsmålet.
  • |2x+8|>6 - numerisk værdi

    Forumindlæg
    |2x+8|>6 nogen der kan hjælpe mig med den opgave? :) ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det der to-tal som er knyttet til x-et.
  • Ti interactive

    Forumindlæg
    hej :) På t-89 lommeregneren er der en lille grøn knap, der ligner lidt en diament. Den kan man bruge til at få lommeregneren til at skrive resultatet i hele tal i stedet for i brøker. Hvor finder jeg den knap i TI-interactive?
  • Fysik: finde neutroner i kernen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp i den nedenstående spørgsmål? Hvilket af følgende 3 nuklider har flest neutroner i kernen: 2760Co, 2963Cu, 3163Ga Jeg ved at for finde neutroner skal man trække kerne tal fra antal protoner, men ved ikke hvordan jeg kan brug det i spørgsmålet.
  • polynomier..

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg har fået denne opgave og jeg var der ikke den dag vi i klassen gennemgik det, så hvis der er nogen, der kan forklare mig, hvordan man løser denne opgave: Bestem tallet a, så 2 er rod i polynomiet: p(x) = x^2 + ax + 8
  • Kvadrat 2 - 1

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal finde procentforskellen mellem kvadrat 2 og tallet 1 - jeg ved at hvis jeg minusser kvadrat 2 med 1 får jeg 0,41 - dog ved jeg ikke om jeg kan bruge dette til noget da jeg jo skal finde forskellen i procent. Tak på forhånd
  • Thukydids tekst "Perikles gravtale"

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan forklare handlingen af Perikles gravtale?
  • Formel - Atommasse

    Forumindlæg
    Heij ., Er der nogen som kan formel for atommassen ., takker .,
  • Restfunktion

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe? f(x) = e^x