Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15601 til 15620 af 176853
-
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Undlade eksamen og søge ind på HF?
ForumindlægHej studieportalen. sorry for overskriften, men det nok en nødvendighed :(. Går pt i 3.g, og har et snit på 6.2, vil gerne ind og læse jura. Hvilket krævere et højere : 8.3 2010. Har hørt om gymnasie supplering, i form af hf enkel fag. Altså undlade at tage en eksamen (måske AT, da det ikke... -
Matematik A HHX, Aug. 2010
ForumindlægNogle der har de vejledende løsninger til sættet Matematik A, HHX, August 2010?? -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægHej. Jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis til samfundsfag eksamen i morgen. Ud fra det emne vi har trukket, har vi fået ca. 6-8 bilag vi skal lave en synopsis ud fra. Jeg er dog i tvivl om, hvordan man skal involvere alle bilagene i én synopsis? Er der nogle der har nogle bud på, hvor... -
f(x)=b*a^x
Forumindlægbestem a og b når f(x)=b*a^x og grafen går gennem (2,3) og (3,32) nogen kan hjælpe mig? tak på forhånd -
find a ved eksponentiel ligning
Forumindlæghej allesammen jeg skal finde en ligning ved ligningen f(x)=4*a^x grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100) jeg skal bestemme a jeg ved hvad formlen for a er, men hvordan kan jeg finde den hvis jeg ikke ved hvad x ved ligningen er? -
Tysk mundtlig eksamen det hasterrrr
ForumindlægHej Jeg går i 2.g og skal op til eksamen på torsdag, men jeg har ikke helt styr på hvordan eksamen foregår. Jeg ved ikke hvordan man skal starte med præsentere på tysk. Please Help Jeg er total lost Tak på forhånd -
Eksamen Religion C
ForumindlægSkal, som så mange andre, op i religion på c niveau på torsdag, men er lidt i tvivl omkring forløbet. De eneste guldkorn vi har fået fra vores lærer omkring eksamen er: " I skal bare gøre jeres bedste...." Er der nogle der har været oppe, som ved hvordan det foregår? Har samlet en del n... -
synopsis til eksamen B-niveau.
ForumindlægHej alle sammen. Nogen der ved hvordan en synopsis til en 24-timers eksamen i biologi skal se ud? -Er lidt på bar bund her... -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHejsa, hvordan har i der? Jeg skal til mundtlig dansk eksamen om to uger, og spørgsmålet er hvordan jeg kan forberede mig. -
f(x)=b*x^a
ForumindlægJa jeg har fået en række tal, som jeg har ført ind i et dobbeltlogaritmisk papir, og derfor fået en ret linie.. Jeg skulle kunne bevise at tallene kunne beskrives ved en funktion med forskriften: f(x)=b*x^a Men hvordan udregner jeg a og b ? -
Lineær sammenhæng - betydningen af a og b
ForumindlægJeg skal kunne forklare betydningen af a og b i den lineære sammenhæng, y=ax+b Det er bare beviset for a der volder mig problemer, så hvis nogle kan forklare det ville det være meget hjælpsomt! I mit bevis står der: Når x vokser med 1 i y = ax+b vil y blive a større. BEVIS: Hvis vi indsætter ... -
HJÆLP til tysk oversætteles (Eksamen)
ForumindlægHej Jeg tænkte på om der ik er en venlig sjæl derude, som kunne tænke sig og oversætte det her fra dansk til tysk for mig? - "Som det første vil jeg starte med min præsentation af teksten. Her vil jeg give en præsentation af teksten, herefter et resume samt analyse og til sidst vil jeg af... -
Eksamen! kan i hjælpe..
ForumindlægHEj jeg har fået stillet en eksamens opgave der lyder: 12) Matematisk bevis. Deduktion og induktion.Gør rede for nogle forskellige bevistyper. Herunder bevis ved induktion.hmm er der nogle der forstår dette spørgsmål?? jeg er helt lost i spørgsmålet.. kan i hjælpe mig lidt måske?+håber i kan hjæl... -
Historie eksamen - perspektivering
ForumindlægHej folkens! :) Jeg skal op til historie eksamen i næste uge. Min lærer siger at, hvis man vil opnå en høj karakter, er det meget godt at kunne perspektivere til idag og kende til nutidens historie, altså sådan noget som Krim øen osv. Har i nogle gode ideer til noget perspektivering og er der ... -
hvilke emner er bedst at vælge til eksamen ?
ForumindlægHvilke emne er bedst at vælge til eksamen Og hvorfor ? Noter ? -
Religion eksamen- :-D?
ForumindlægHej alle dejlige mennesker. Kunne godt bruge et klogt hoved eller to igen- i morgen skal jeg til religion eksamen. Min veninde var opppe idag og fik fire, og ville meget gerne have mindst en karakter højere. Nogen der ved hvad der er relevant at vide inden jeg går op til denne eksamen. & h... -
Tysk eksamen B
ForumindlægHej! Jeg håber i vil hjælpe mig, da jeg står og skal til tysk eksamen på torsdag, hvor jeg trækker et spørgsmål og har 24 timersforberedelse. Man må til eksamen medbringe en disposition, hvordan kan sådan en se ud? Og kan det lade sig gøre, at øve sig en hel dag og kunne 10 minutters tysk ude... -
Matematik mundtlig eksamen - hjælp!
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen på mandag i matematik, og jeg har problemer med nogen spørgsmål. Håber der er nogen der vil hjælpe med disse. For jeg forstår dem simpelthen ikke. 1. Emneopgave: Beskrivende statistik Delspørgsmål: Redegør for beregning af indekstal. Sammenlign de to metoder: En s... -
Samfundsfag C eksamen
ForumindlægHey venner Jeg skal til eksamen i samfundsfag men ville lige høre om nogle af jer kendte hvordan spørgsmålene kunne se ud? Bare et eksempel .. bare lige så jeg er klar over hvad det egentlig er :O! Og som jeg har forstået det så går eksamen ud på at vi får et spørgsmål og så skal vi forberede i...
