Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 15601 til 15620 af 111527
-
Let pH og mængdeberegning hjælp!
ForumindlægEr svaret spørgsmål A rigtig. Jeg er altså rigtig dårlig til kemi og ved ikke om det er rigtigt, men kan fornemme at opgaven er ret let. Og så i spørgsmål B forestiller jeg mig, at jeg skal afstemme reaktionen for at finde ud af, forholdet reaktionen foregår i. Men jeg synes jo, at reaktionen er ... -
HJÆLP MATintro opgave
ForumindlægEn funktion f : R −→ R defineres ved f(x) = ? ??? ??? 2(1 − x 2 ) (x − 1)(x − 3) x ∈ (−∞; 1) ∪ (3; ∞) 2x x ∈ [1, 3] (a) Benyt Maple til at tegne et udsnit af grafen for f, der giver et retvisende og oplysende billede af funktionens ove... -
Tilbyder lektiehjælp i hovedstadsområdet
ForumindlægHej! Jeg er en 19-årig pige, der her til sommer blev student. Det blev jeg med linjefagene engelsk A, samfundsfag A samt biologi B og matematik B. Jeg har afsluttet med 12 i alle mundtlige eksamner, og har endt med et snit på 10,5. Derudover har jeg passet børn så længe jeg kan huske, og har tidl... -
Geologi - Århus Universitet, 2012.. Andre?
ForumindlægHejsa :) Jeg er ved at tage GSK i Fysik B, Kemi B og Matematik A, og næste år vil jeg søge ind på uddannelsen Geologi på Århus Universitet. Er der andre som også vil det? Syntes aldrig rigtig jeg hører om andre som også vil tage denne uddannelse. Og det kunne bare være lidt fedt, at s... -
Eksamensgennemsnit
ForumindlægJeg går i 1. hf nu, og vil gerne søge ind på medicin efter supplering efter 2. hf. Når (hvis..:b) jeg søger optagelse på medicin, er det så kun mit eksamensgennemsnit fra 2. hf jeg søger med? Og når jeg supplerer med matematik A og fysik og kemi B, skal de fag "kun" være bestået? Eller... -
opgave 31
ForumindlægFlg opgave fra Helge Mygind kemi B Løs denne opgave ved at benytte de opløsninger som svovlsyre, som står i teksten a) Hvad er (H3O+) i 0,10 M H2SO4? Hvad er opløsningens PH? b) Besvar de samme spørgsmål for 1,0 * 10^-4 M H2SO4 I bliver virkelig nødt til at skære det i pap for mig. :( -
Søger en der kan undervise!
ForumindlægHej søger en i odense der kan undervise i mat A. Er i/du interesserede, så kontakt mig via beskedfunktionen på siden. Der betales self. for undervisningen! :-) PS: Er en 18årig dreng med studieretningen Mat A - Kemi B (Senere A) og Fysik B, hvis nogen skulle være i tvivl! -
SRP Emnevalg
ForumindlægHey, Jeg er i processen hvori jeg skal vælge mit emne til mit studieretningsprojekt. Jeg har bare det problem at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil skrive om. Har i evt. nogle gode ideer? Mit emne skal være inden for Engelsk A & Kom/IT A eller Kemi B, Matematik B -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
terminsprøve
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Omdannelsegraden
ForumindlægHej Er ved at forberede eksmane kemi b og gennemgå en øvelse, vi har lavet. Et af spørgsmålene går på syrens omdannelsegrad. Jeg kan godt se, man finder den vha formlen α= ([b]/cs .)100% Er det et udtryk for, hvor meget af syrens oxoniumioner, der afgives, og dermed et udtryk for hvo... -
Er der stor chance for at komme op i c-fag i 2.g?
ForumindlægHej Er der nogle,der har oplevet, at de fleste 2. gere kommer op i enten c-fag eller b-fag?? Jeg har c-fag (innovation & informatik+ mundtlig) b-fag (engelsk, kemi, fysik + mundtlig) Hvordan tror i at det ender når det perspektiveres til jeres/eller jeres elever er kommet op i? -
Hvilke uddannelser kan man vælge med et lavt gennemsnit
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvilken uddannelser man skal gå efter hvis ens gennemsnit er lav. Jeg vil helst have noget med biologi. Jeg har den naturvidenskabelig linje matematik A, Kemi B og fysik B. Håber i har nogle forslag, og jeg vil meget gerne høre dem. -
Kan det virkelig passe den her er til 00?
ForumindlægHej. Jeg har i dag fået min skriftlig karakter og blev ret overrasket over at få 00 til skriftlig eksamen B i matematik! Jeg plejer ellers at få 7 og 10 til afleveringer og fik 7 til terminsprøven og 7 standpunkts karakter! Jeg har vedhæftet min matb eksamens opgave. Vil en venlig sjæl ki... -
herman bang opgave!
ForumindlægHej derude! fandt lige denne smarte side! hjælp mig sidder med en gruppe, og skal skrive og selve Herman Bang! Nogle som har nogle noter eller andet?? regnvejrshilsner Ida. -
Kid kill? af Ed mcbain
ForumindlægEr helt lost er der ikike nogen der står inde med noter eller bare kan hjælpe mig igang med kid kill? takker på forhånd -
Bestået eller?
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på.. Jeg har nemlig fået 00 i kemi A skriftlige og 4 til mundtlige, og jeg vil gerne læse til farmaceut, hvor kemi skal være bestået. Og jeg har jo ikke bestået kemi, hvis jeg har fået 00, men til årskarakter fik jeg to gange 7, gælder det med... -
fælles brøkstreg
Forumindlæga/(a + b) - (a + b)/(a - b) hvordan sætter jeg det her på fælles brøkstreg? nogen der kan forklare det ? har aldrig kunne fattet det -
små sætninger :)
ForumindlægHej alle- nogen deer kan rette disse sætninger for mig :) det er nogle sætninger hvor jeg har skulle rette og skri ve om igen. The shop assistant, who she had not seen before, gave her much information. (el. Many informations? ) The two brothers lived under the same roof their lives. (life for... -
4.10 og 6.7
ForumindlægHejJeg kan ikke finde ud af at regne 4.10 og 6.7 i opgaver i kemi, er der nogen der har regnet dem og kan hjælpe? Skal aflevere dem på mandag. Der er en der har lagt 4.10 ud på siden her, jeg får bare ikke de samme tal som personen når jeg regner det samme ud, nogen der ved om det er rigtigt regn...
