Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15601 til 15620 af 45492
  • Bedømmelse

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har lige oversat en lille stykke til engelsk, en der kigge en smule på det og hjælpe mig fejl? [ http://peecee.dk/upload/view/166650 ] Mange tak på forhånd!
  • beregning af udbytte

    Forumindlæg
    Jeg har et lille problem meed at regne det teoretiske udbytte ud af en reaktion. Idet der er flere reaktioner. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette. tak
  • Biologi, genspaltning

    Forumindlæg
    Hej alle . et lille spørgsmål der driller mig lidt. - Vil en plante uden grønt farvestof(klorofyl) kunne overleve og sætte frø i naturen? Hvorrfor/hvorfor ikke?
  • opdrift i luft

    Forumindlæg
    HejDer er også opdrift i luft, er der ikke?Man medregner det oftest ikke fordi F-op for det meste er så lille i luft...er det rigtigt?Mvh. Maria
  • utroværdig jeg-fortæller

    Forumindlæg
    Hvis en novelle handler om en lille jeg--dreng der tror han er voksen bare fordi han er klog. Er drengen så en upålidelig jeg fortæller?
  • Differentialregning- kort spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hey :) jeg er lidt i tvivl om denne funktions afledte funktion: f(x)= 1 /(x-2) et lille hurtigt spørgsmål :) - med et håb på et hurtigt svar :)
  • Retvinklet trekant?. HJÆLP?!

    Forumindlæg
    Hej. har et lille spørgsmål: hvis man kun får oplyst siderne på en trekant, kan man så på en eller anden måde beregne om trekanten er retvinklet?Håber der er en der har lidt tid til at hjælpe:)
  • Hvordan finder jeg parablens forskrift?

    Forumindlæg
    Hejsa! Kan nogen hjælpe med en lille opgave om at bestemme parablens forskrift som ligger i 1. kvadrant?
  • Andengradsulighed hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for hjælp til en lille hurtig opgave:Læs uligheden x^2-2x-3Jeg kan løse den ligesom en alm andengradsligning hvor =0, men hvad så?
  • matematik log af...

    Forumindlæg
    har lidt problmer med stykket\nlog(20x-5) - logx = 1\nvil utrolig gerne have bare en lille smule hjælp..\npå forånd tak
  • 1. ækvivalens og koncentration bestemmelse

    Forumindlæg
    Hej ! jeg har et lille bitte spørgsmål.. Hvorfor bestemmes koncemtrationen ud fra 1. ækvivalenspunkt, men ikke 2.ækvivalenspunkt, ved en titrerkurv af phorsphorsyre i Cola?
  • vorurteile ret min opgave

    Forumindlæg
    hej søde mennesker, er der en der gerne vil rette en lille teskt jeg har skrevet om fordomme. jeg skal arlevere den imorgen tak på forhånd
  • Viet Cong

    Forumindlæg
    Hvem var Viet Cong og hvad var deres mission? Bare skriv hvad du ved, selvom det er en lille viden. ;) Tak på forhånd.
  • Forklaring af ord

    Forumindlæg
    Jeg har et lille problem. En kollegieassessor er en titel, men hvad laver man, hvis man er kollegieassessor?\nEr der nogen, der ved det?
  • Var der jøder i modstandsbevægelsen?

    Forumindlæg
    Hej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne?
  • Bog-spørgsmål

    Forumindlæg
    Hey:\ner der nogen herinde, der har læst eller skrevet en lille opgave om bogen" Intet nyt fra vest fronten"
  • Haster!!!!

    Forumindlæg
    Er der nogen søde mennesker der lige kan hjælpe mig med at rette en lille tekst spansk? Den er altså meget kort(:
  • Resume af Circus Lady af Jason Miller

    Forumindlæg
    Hey folkens Er der nogen der gider at hjælpe mig med, at fortælle mig hvad det var CIRCUS LADY handlede om? Altså et lille resume?? Mange tak :)
  • Organisation

    Forumindlæg
    Hej.Findes der et lille smart program, der let kan tegne en organisationsopstilling, eller sådan noget i den stil?- Bay
  • sfæriske coordinater

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et lille problem jeg håber i vil hjælpe mig med at løse.Til en orientering benytter jeg O OG