Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15621 til 15640 af 321608
-
Fuld beskæftigelse - ulemper?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har et spørgsmål angående en International økonomi- opgave. Hvad vil der ske hvis fuld beskætftigele oprioriteres for højt? Vil der komme en konflikt med en af de andre samfundsøkonomiske mål? Jeg har tænkt lidt på at det eventuelt kan have en negativ effekt på betalings... -
Evolution + gensplejsning SRP
ForumindlægHej derude :) jeg er i gang med srp'en og er kommet til det diskuterende. Er kommet til et spørgsmål, hvor jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvor jeg starte og hvad jeg skal svare: mit emne er gensplejsning: "Kom ind på hvordan gener evolutionært set kan ændres i en for organismen grun... -
spørgsmål indenfor biologi
ForumindlægHej Jeg har en biologi opgave, hvor der står følgende Hvad har dyr brug for? Hvad har planter brug for? Hvilke riger findes der i bioligien? Jeg søgt meget, men kan desværre ikke finde rigtigt noget. ang. hvor hvilke riger der findes i biologien, nogle steder står der 5 andre steder 7. så e... -
Arvegang, genotype m.m.
ForumindlægFirkant = mand. Cirkel = kvinde Gul = syg. Grøn = rask. A = syg. a = rask. 1. Forklar arvegangen for egenskaben vist i figur 1 nedenfor. 2. Angiv genotyper for samtlige individer. http://img21.imageshack.us/img21/9991/pedigree.gif 3. Figur 2 viser en stamtavle fra en familie hvor der hos nogle in... -
problemformulering
ForumindlægHej studieportalen. Jeg står med et problem. Jeg skal lave en problemformulering angående den nye skolereform, men den/dem jeg har lavet er (syntes jeg selv) virkelig dårlig. jeg ville høre om der er nogle af jer erfarene mennesker, som kan hjælpe mig med at komme i gang. -
Pensum
ForumindlægEr der ikke nogle flinke mennesker der kan give mig en masse råd og ideer til matematik eksamen. Jeg skal op her på onsdag og vil gerne lige høre om i har nogle gode og fornuftige fif:) Hivs i os har papir (eks. mat regler og lignende) så ville det være perfekt.Håber i vil hjælpe. -
Haster! - eksplosivstoffer..
ForumindlægHey I mennesker derude! Er der én der kort kan fortælle mig hvad forskellen mellem drivmidler til skydevåben og egentlige sprængstoffer er? Jeg har læst en del om det, men forstår det ikke helt.. rettere sagt er jeg blevet megeeeeeet forvirret! På forhånd tak! //-CakmaHelp -
Kombinatorik, Statistik og Sandsynlighedsregning, Opgave 1, ( E. Skovbjerg og Å. Sørensen)
ForumindlægOpgave 1 Find sandsynligheden for hændelsen h: Det dannede tal er mindre end 500. a) Bestem antal udfald, der er gunstige for h ? ------------------------- Mit forsøg: Når tallet skal være mindre end 500 så er der 4 muligheder at vælge f.eks Første ciffer i tallet er 1, 2, 3 eller 4 f.eks ... -
hjælp til at få rette min stil
Forumindlæger der nogle der vil rette min stil: Kære Morten Det er efterhånden længe siden vi har skrevet sammen, så jeg ville lige skrive om hvordan jeg havde det, fordi der er sket en del forandringer i mit liv siden sidst, vi var sammen. Her i sommer var jeg tre uger i henholdsvis Makedonien og Albanie... -
reklameanalyse metoder
ForumindlægJeg sidder med en AT synopsis, hvor jeg skal udarbejde en reklameanalyse for noget proteinpulver. Jeg ville blot høre om der var nogle der havde nogle noter mm. om reklameanalyse og metoder i dansk. Helst metoder!! Tak -
Stort eller lille bogstav?
ForumindlægJeg har kommet i tvivl om nationaliteter skal med stort eller med lille bogstav. Jeg har en sætning der lyder: Mange unge arabere er født i Frankrig. Jeg har oversat den til: Beaucoup de jeunes Maghrébins sont nés en France. Skal "Maghrébins" med stort eller lille m? Og da... -
Jeg vil BARE lige sige....
ForumindlægHej Alle :) Jeg vil bare lige sige, at jeg skal til at sove nu... Så NAT NAT til jer :) Hilsen, Liv -
svar lige på det her hurtigt
Forumindlægjeg vil bare spørge om: hvorfor er it så vigtig for hos mennesker i dag -
Socialistisk grundholdning
ForumindlægHej. Hvordan argumentere man ud fra en socialistisk grundholdning? For jeg skal nemlig argumentere imod dette udsagn: "Af en oversigt fra DK Stat. fremgår det at den femtedel af befolkningen, der tjener mest, sidder på en stigende andel af indkomsterne, mens de øvrige grupper har oplavet en ... -
Strømkilder.
ForumindlægJeg har fået til opgave at svare på disse spørgsmål. Nogen der kan hjælpe? a) Hvordan kan det være at polspændingen varierer? b) Hvad er bestemmende for hvor meget den varierer med strømstyrken? c) Kan vi tale om en indre modstand (Ri) og en ”hvilespænding” (Uo) for et virkeligt batteri? (Di... -
Pjækkeri?
ForumindlægEr det pjækkeri; ikke at deltage i en time, fordi man har det afsindig dårligt, ondt i hovedet- eller ikke orker denne time.. Hvor mange af jer, pjækker? Og hvornår kan noget kaldes pjækkeri? -
HJÆÆÆÆLP ! opgaver om facebook ?
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig med at besvare nogle af disse spørgsmål. Jeg fik 15 spørgsmål omkring facebook, men de sidste 5 ved jeg ikke hvad jeg skal svare, så jeg håber nogen kan hjælpe. - Er facebook et nyt social medie banaliteternes plads hvor enhver kan offentligøre hvad som helst? -. Udlev... -
hjælp til oversættelse - haster.
Forumindlæger gået død i denne opgave efter jeg har brugt google translate til få sætninger har jeg skrevet resten selv og det gået helt galt med det tyske efter en start som google kom op med. kan hverken komme frem eller tilbage nu. nogle der gider prøve at oversætte til tysk så jeg kan sammenligne de to?... -
Funktion
ForumindlægHej :) Funktionen g er bestemt ved, at g (x) = kvadratroden af x - 3 Bestem værdimængden for g. Hvilke af tallene -2, -1, 0, 1, og 2 tilhører ikke værdimængden? Er gået helt i stå. Håber der er en der kan hjælpe mig. Hilsen Sofie. -
EXCEL
ForumindlægSkal lave en graf i excel hvor xmax afbildes i et koordinatsystem som funktion af sin(2v). Men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive sin(2v) ind i excel uden at den regner tallet om til grader for det vil jo være forkert ? den regner aotumatisk om til grader hvis jeg skriver SIN . Nogen der kan hj...
