Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15641 til 15660 af 109300
  • Termamyl

    Forumindlæg
    Jeg vil høre, om der er nogle der har lavet opgaven 'Termamyl', som er opgave 6 (små opgaver)fra studentereksamen august 2000. Jeg har ret svært ved alle tre opgaver. På forhånd tak!!!
  • DEMOKRATI

    Forumindlæg
    Hey er der nogen derude som har skrevet Demokrati i praksis i en spænding mellem vælgere, partier og organisationer? Som er studentereksamens sidste år. Ville være dygt taknemmelig hvis nogen derude sidder inde med nogen ideer omkring den opgave.
  • Salg af TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    Jeg sælger min TI-89 Titanium efter endt studentereksamen. Den mangler den ene gummidut på frontcoveret, men er ellers i fin stand. Jeg regner med en 800 kr. Kontakt mig på [email protected]
  • Sygeplejerske udd

    Forumindlæg
    Hej, jeg har hf som studentereksamen, og jeg har tænkt mig at læse til sygeplejerske.. Hvordan og hvorledes er det med, optagelsen.. adgangskraven osv? For at blive optaget på skolen, skal man så have 12 måneders erfaring? Og hvor skal jeg være i praktik, i plejehjemmet måske?
  • Karakter gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej. Hvis vi siger at jeg har et gennemsnit på 1,9, men hvis vi ganger de karaktere som skal ganges (f.eks srp, historie osv.) vil mit gennemsnit være på 2,2 f.eks. Har jeg så bestået studentereksamen, eller er det det uganget gennemsnit som gælder?
  • Eksamen 2010- notater og konklusion?

    Forumindlæg
    hej folkens! Jeg har skrevet min studentereksamen i Matemaik den 1.6.og har fuldstændig glemt at skrive beskrivelser til opgaverne eller en afsluttende konklusion. Vi har aldrig lavet det i min skole og jeg er lidt bange for at miste vigtige punkte.. hvor meget vigtigt er det ?? Hilsen :)
  • Studentreksamen i dansk

    Forumindlæg
    Hej folkens, Er der ikke nogen, som vil være sød at bedømme min studentereksamens stil i dansk? Stilen er vedlagt som pdf-fil. Jeg valgte en kronikopgave som hedder "Retten til at leve usundt?". På forhånd tak
  • Hvorfor varierer niveauet af østradiol?

    Forumindlæg
    I en bioteknologi studentereksamen lyder et af spørgsmålene som følgende: Forklar, hvorfor niveauet af østradiol varierer, i forskellige faser af fertile kvinders liv? Der henvise også til figur 2, som jeg har vedhæftet. ' På forhånd tak for hjælpen:)
  • Hvad betyder dette?

    Forumindlæg
    Har du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage?
  • Hvad betyder dette?

    Forumindlæg
    Har du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage?
  • gennemsnit

    Forumindlæg
    Jeg sad og tænkte på et spørgsmål.. (Måske er det dumt) Jeg tænker.. Hvis man nu gøre sin studentereksamen færdig, og man er ikke tilfreds med det gennemsnit man ender med.. Kan man så godt tage en HF og gøre den færdig, og hvis gennemsnittet bliver bedre der, så kan jeg bruge den.. Eller skyde...
  • VUC

    Forumindlæg
    Hej Mit spørgsmål er; hvis man har været op i samtlige eksamener og bliver bortvist i en af dem,så får man ikke sin studentereksamen. Så er det noget med at mam kam forbedre gennemsnittet på VUC fordi man ikke har låst af på karaktererne. Gælder det også for de fag man har været op til i eksamener?
  • Reducér følgende udtryk

    Forumindlæg
    4(p+b)+3(p-b)(p+b)-b(b+8p) Jeg sidder pt. Fast med denne opgave, jeg regner med at jeg evt. Skal bruge 3. Kvadratsætning (a+b)(a-b) = a^2-b^2 Ser frem til en forklaring :-)
  • Reduktion

    Forumindlæg
    Hej med jer ;-) Jeg skal reducerer følgende udtryk mest muligt: a(a-b)+b(b-a)/a-b = a2-ab +b2-ab/a-b = Nu er det, jeg bliver i tvivl. For jeg får det rigtige resultat, hvis jeg forkorter a væk alle steder på nær i b2, og b væk på nær i a2, for her kan jeg selvfølgelig ikke forkorte ...
  • Svær opgave

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal redegøre for, at hvis d=0, så er b^2=4ac???
  • Vende lineær forskrift om (finde X)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe til med, hvordan man finder X, altså vender ligningen 'y=ax+b' om? (:
  • optimering af hegn

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at bestemme u(x) og længden af x og b. Er der nogle der har en ide til en løsning
  • reducer

    Forumindlæg
    Jeg har glemt alt om hvordan dette skal gøres:( \frac{3}{a-b}-\frac{6b}{a^2-b^2} nogen som kan hjælpe?
  • Omskrivning

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med 4x^2 - 12x + 9 som skal omskrives til formen (ax + b)^2
  • Omskrivning til form

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: Omskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 Men hvordan omskriver jeg noget til en anden form?