Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15721 til 15740 af 65601
-
MATEMATIK AFLEVERING PANIK!!!!!
ForumindlægDen skal afleveres i morgen og jeg er ved at gå i panik. Jeg er helt blank med nogle opgaver. Hvis nogen ville hjælpe mig, ville jeg bliver over lykkelig. Jeg har rigtig stres Her er nogle af opgaverne: 1) Arealfordelingen over Bali: Rismarker med overrisling: 1082 km2 Rismarker uden overris... -
matematik fsa december 2008
Forumindlæger der nogen der har den opgave? - er virkelig lost! -
Matematik, bestem bredden af CD.
ForumindlægOpgaven er vedhæftet, jeg har ingen idé om hvad man skal gøre! Håber i kan/vil hjælpe. På forhånd tak. -
Matematik cos, sin, tan
ForumindlægFinde længderne og vinklerne for CABmax -
Er der nogen der er et geni i matematik? Så hjælp mig
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan jeg kan bestemme konstanterne til den femtegradspolynomium? -
Matematik A eksamensæt 2018
ForumindlægHej! Er der nogle som ligger inde med eksamenssættet fra december 2018? -
FP9 Matematik med hjælpemidler
ForumindlægHej! Er der eventuelt nogle, der har en pdf af en FP9 prøve? Vi skal have skriftlige terminsprøver i uge 19 og vil gerne øve mig lidt med nogle af de forrige opgavesæt, da det er lidt tid siden, vi sidst har lavet én. På forhånd tak. -
Socialrådgiveruddannelsen 2 og 3 semester eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl som har socialrådgiveruddannelse 2 og 3 semester eksamen opgaver ? Betaler gerne for hjælpen er helt på bar bund. -
søger en god citat - om matematik og fysik
Forumindlæghej nogle herinde der kender en god citat? noget der omhandler matematik og fysik.. noget i stil med.. "matematik er det sprog redskab hvor med fyikken beskrives" -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
fransk eksamen - oversættelse
Forumindlæghej, jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk. jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en... -
Matematik B august 2011
ForumindlægHej er der en eller anden mega venlig sjæl som ligger inde med løste opgave af Matematik B HF 2011 august sættet.. Og som måske vil af med det til mig, det vil bare være en kæmpe hjælp ? :) -
Skriftlig Matematik årsprøve
ForumindlægHej jeg har en skriftlig matematik årsprøve på mandag, er der nogen der har forslag til hvad jeg skal læse op? Eller nærmest hvad jeg skal læse op? (går i 1.g) Mvh.. -
STX matematik b terminsprøve
ForumindlægEr der nogen der har haft terminsprøve i matematik b STX i år? Hvis ja, ville personen så være sød at linke svarene? -
Eksamensopgaver i matematik 1170
ForumindlægHej Alle! Nogen derude, der sidder med eksamensbogen i matematik A, og tilfældigvis ved hvordan man løser 1170 Tusind tak på forhånd -
Eksamens spørgsmål - B
ForumindlægHvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Årstal: 2002 2003 2004 2005 2006 DHN (mia. kr.) 6,697 ... -
Matematik opgave. VÆKST
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? Gerne med en forklaring, så er i søde. Når spinat blancheres, ændrer vitaminindholdet y sig (måly I bestemte enheder) efter forskriften Y= 31,5 * 0,887^t Jeg skal nu bestemme t for y= 19 hvordan gøre jeg? Jeg ved at jeg skal brug... -
Online ordbøger til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal efter nytår til eksamen, og har ikke pt. pengene til at gå ud og købe diverse ordbøger. Jeg har så fået det tip af en kammerat, at jeg via. mit lånekort på biblioteket, har adgang til alle ordbøger på gyldendals hjemmeside. Mit spørgsmål er så, om man til eksamen har adgang til ... -
Skr. eksamen 2005
ForumindlægHej jeg skal til skr. termins prøve imorgen i Samfundsfag(A-Niveau), men vi har allerede fået at vide at vi får arket fra sidste års eksamens ark. så ville lige høre om der var nogle der var til skr. eksamen 2005 i samfundsfag og havde opgaverne??Tak på forhånd -
C Niveau EKSAMEN
ForumindlægHeey SP. Jeg skal snart op til samfundsfag c eksamen, og er meget nervøs! Jeg vil høre om der er nogle af jer derude, som kunne give mig nogle gode råd og fif om hvordan man bedst muligt kan klare sig til denne eksame? Jeg har læst mine noter igennem og læst min samfundsbog, men hvad kan ma...
