Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15761 til 15780 af 109300
-
SRP Emnevalg
ForumindlægHey, Jeg er i processen hvori jeg skal vælge mit emne til mit studieretningsprojekt. Jeg har bare det problem at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil skrive om. Har i evt. nogle gode ideer? Mit emne skal være inden for Engelsk A & Kom/IT A eller Kemi B, Matematik B -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
terminsprøve
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Delprøve 2 - råd?
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX. Og jeg ville bare vide, om der er noget man skal være særlig opmærksom på og evt. råd til delprøve 2? Hvor lang tid ca. skal man bruge på at læse teksten i delprøve 2. Og hvilken sektion (A el. B) anbefaler I at man vælger? Kan man anvende en... -
Er der stor chance for at komme op i c-fag i 2.g?
ForumindlægHej Er der nogle,der har oplevet, at de fleste 2. gere kommer op i enten c-fag eller b-fag?? Jeg har c-fag (innovation & informatik+ mundtlig) b-fag (engelsk, kemi, fysik + mundtlig) Hvordan tror i at det ender når det perspektiveres til jeres/eller jeres elever er kommet op i? -
Valuta og trigonometri?
ForumindlægUlla skal på en rejse til Tyskland. Hun køber for 3000 kroner euro ( € ) til kurs 745. Hvor mange hele euro får hun? 100 DKK=745 Euro 3000DKK=3000/(745/100)=402 euro Hvor mange engelske pund (helt antal) kan du få for 500 kr., når kursen er 1108? 100DKK=1108 pund 500DDK=500/(1108/100... -
Gude ord/sætninger til eksamen
ForumindlægEr der nogle der har nogle engelske ord- og/eller sætninger, som vil få cencor til at sidde og rage på sig selv? ^_^ -
OKLAHOMA
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om Oklahoma´s historie på Engelsk. Nogle der gider hjælpe? -
Personkarakteristik
ForumindlægHej Hvad skal en god personkarakteristik på engelsk indeholde. Skal skrive en opgave der udelukkende er en personkarakteristik. På forhånd tak for hjælpen. -
Mean/think
ForumindlægEr der en der lige vil fortælle mig kort, hvornår man anvender think/mean på engelsk? Det er jo ikke helt på samme måde som på dansk -
Oversættelse af ord
ForumindlægKan ikke rigtig finde et ordentligt ord for "trekantsdrama" på engelsk. En der kan hjælpe? -
Rettelse
ForumindlægHejsa er der en som kunne tænkte sig, at rette min engelske stil igennem? På forhånd tak! -
plaigerskontrol
ForumindlægHvis man ikke har taget direkte noget for nettet, men har oversat fra dansk til engelsk vil det så blive plaigeret. -
SRP skizofreni
ForumindlægHej er der nogle der har forslag til gode engelske bøger om en der lever med skizofreni. Helst 300 sider. -
rigtigt eller forkert?
Forumindlæg(2ax+b)^2 (2ax+b)^2+c^2+4axb (2ax+b)^2=4ax^2 (ax+b)^2= 4ax^2 + 4 *a*x*b + c^2 -
Funktioner/ligning
ForumindlægHej, Jeg sidder lidt fast i den her opgave: Funktionen f har forskriften f(x)=-x^2+bx-4 Bestem b så ligningen f(x)=0 har netop én løsning. Hvordan gør man? Håber nogen vil svare - jeg skal aflevere i morgen. Vh AL -
Eksponentialfunktioner
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare mig hvordan man løser denne opgave? Om en eksponentielt voksende funktion f(x)=ba^x oplyses, at grafen går gennem punkterne P(2,3) og Q(6,13). Bestem tallene a og b? På forhånd tusind tak. :) -
Rette!
ForumindlægHej er der nogen der hurtig vil rette det her for mig?:) A) Indsæt nutidsformen af udsagnsordet I parentes Everybody have a CD player (have) The Police are looking for a 19-years-old man. (be) Peter and his wife had just bought a new house. (have) There are many people present (are) Wage... -
Vedr. 5 A fag til 4 A fag
ForumindlægEfter KU har været nogle r*vhuller og lave karakterkrav på 6.0 eller derover for optagelse, er jeg kommet i en rigtig dum situation. Jeg dumpede matematik på A niveau, da jeg i 3.G blev meget syg, og derfor ikke deltog i særlig meget af undervisningen. Jeg gav op. Jeg fik kyssesyge, og tabte mi... -
Kvadratiske matricer
ForumindlægAB = I - B2 hvor A og B er kvadratiske matricer af samme orden og I er enhedsmatricen. Hvilket af følgende udsagn er korrekt? (1) A = 0 (2) A er invertibel (3) B er invertibel
