Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 15801 til 15820 af 33808
-
GLOBALISERING ?
ForumindlægHeey, jeg har AT- Forløb og har virkeligt svært ved at komme med en problemformulering, som både indeholder noget samfunds og engelsk. KAAAN I HJÆÆLPE MIG ? :D Det vil være en stor hjælp. Det ikke for sent jeg vil meget gerne se hvad i har at byde på om der så er flere som har kommet med nogen... -
imperialisme
Forumindlæghej alle sammen jeg skriver i øjebilkket SRO og har en smule problemer med at finde information om engelsk udenrigspolitik, imperialisme og hvad der skete ifh. til det i perioden 1878-1901. jeg ved at england havde magten over indien og at der var kolonier. Hilsen Sara, alt info hjælper :D -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd at bruge Grammerly til Engelsk A HHX skriftlig eksamen? Jeg var oppe i 2017, men turde ikke selv at bruge den, da jeg var i tvivl om det var snyd. Jeg har en veninde, der skulle op nu her, som havde samme spørgsmål omkring Grammerly. Jeg vil udmiddelbart selv mene, at den ligger i gr... -
AT - Sandheden / Rapprt
ForumindlægJeg går i 1.gog vi skal lave vores første lille AT opgave. Jeg skal skriveen rapport om "det betimelige i altid at fortælle sandheden". Hvordan skal man lige sætte en rapport op, når det ikke er noget naturvidenskabeligt. men i Dansk, samf, engelsk o matematik.?? HJÆÆÆÆLP! skal aflevere... -
nelson mandela
Forumindlæghej, jeg har valgt Nelson Mandela som mit selvvalgte emne til Mundtlig Engelsk FSA. Jeg har et spørgsmål. Der står på UVM's hjemmeside "udvise kendskab til kultur-og samfundsforhold i engelsktalende lande". men når jeg nu har om Nelson Mandela, som kommer fra Sydafrika, hvordan ... -
Imgaine you are homeless
ForumindlægEr der ikke nogle der kan hjælpe mig med denne opgave, den skal være på engelsk? Spørgsmålet kommer her... Imagine you are a homeless person. Write about why you left home or lost your home, and what has happened to you between then and now. Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig:D -
gymnasiet..
Forumindlæghej jeg har valgt studiretningen der hedder engelsk A samfundsfag B mediefag B nogen der vil fortælle hvordan det er. hvad får man for..? hvor mange afleveringer? osv.. fortæl mig alt hvad i ved please.. skal starte i gymnasiet efter sommerferien derfor er jeg megeeeeet glad men vil også vide... -
spg. til artikel - simpelt spørgsmål
ForumindlægHej! Sidder og skal til at skrive en engelsk artikel om Twitter. Jeg har hørt et rygte om at Underoverskrifter trækker ned i artiklens værdi og læst mig frem til at Underoverskrifter trækker op i karakteren Nogen der kan bekræfte en af påstandene? :) - Hvis I i øvrigt har nogle ideer til hvordan... -
Søde mennesker hjælp mig lige. :(
ForumindlægKan i hjælpe mig med at oversætte denne tekst til engelsk? :b Det kan godt være, at det her vil forekomme banalt, men det behøver jo ikke at betyde, at det er usandt. De unge, som netop nu går i skole, er nok den generation i historien, som har flest muligheder for at vælge, hvad de... -
Radioaktivitet - ved du noget? Får ingen undervisning...
ForumindlægHej Jeg går i niende klasse og skal (selvfølgelig) til eksamen til sommer, men jeg er efterhånden en anelse nervøs for fysik/kemi, biologi og geografi, da jeg ikke har nogen lærer, fordi hun er gået ned med stress. Så hvis DU ved noget om emnet (indenfor alle tre fag) eller kender en side, der... -
Tempus
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er desværre stødt ind i nogle problemer i forbindelse med en oversættelse (dansk til engelsk) og ville da blive glad hvis der var nogen hersom kunne have lyst til at hjælpe mig. Hvordan oversættes (så tæt på det danske som muligt): 1) I USA blev antikommunismen særligt vold... -
analyse af world war z ?
ForumindlægHej folkens jeg er virkelig kommet på spanden her i 1.g, da jeg er bag ud med 6 afleveringer. og nu har jeg så fået en engelsk stil for med titlen World war z, jeg tror det er en analyse min lærer vil have jeg laver, men har virkelig svært ved at komme i gang nogen der har lavet den før og kan ... -
Hurtig sætning :)
ForumindlægJeg skal oversætte fra dansk til engelsk: "Han underbygger sin teori: på trods af at de vestlige lande har det mindst dobbelt så godt som for 50 år siden, er de ikke mere tilfredse" Jeg har forsøgt selv og er kommet frem til: "He supports his theory: in spite of the fact that th... -
Hjælp ang medicin i england
ForumindlægHej Jeg har efter længere tids overvejelser om hvad jeg vil læse kommet frem til medicin nok er det rigtige, har før været inde og runde fysik, kemi, biologi, osv. Jeg ville gerne have studeret medicin i kbh men mit snit er desværre ikke til det, og derfor overvejer jeg england som en mulighed.... -
Udvidet-simpel tid
ForumindlægHej Jeg skal oversætte disse sætninger fra dansk til engelsk: 1) Hun var bange, da flyet var ved at lande 2) Nu har du snakket i tyve minutter 3) Kan du klare det? 4) De har danset hele aftenen 5) Kirken er lukket, fordi den er ved at blive malet Jeg har oversat dem således: 1. She was afrai... -
HJÆLP, DET HASTER!
ForumindlægHejsa derude. Jeg er gået i stå i engelsk. Har et par sætninger, hvor jeg simpelthen ikke kan finde fejlen. 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. They both feels entitled to hold on to their values and to express their opinions. 3. ... -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle katogorisere denne tråd under, men nu har jeg altså bare valgt det. Jeg går i 1.g og om 2 uger er der sidste skoledag. Hvad sker der egentlig i læseferien? Jeg ved at den første uge, skal jeg skrive min DHO, også skal jeg mindst op til én eks... -
Eksamensplan
ForumindlægPå ministeriets hjemmeside står der at man ikke kan komme op i en mundtlig prøve før den 16. (på nær eks.projekt). Jeg går på HF enkeltfag, og derfor ligger min eksamen den 13 maj. Jeg skal til skr. mat. d. 14. og skr. engelsk d. 16. Min stidste skoledag er den 7. maj. Jeg har altså kun 5 dage ti... -
Bøger til Selvstudie
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at friske mit niveau af matematik op for at kunne søge ind på ingeniør studiet efter sommerferien, og jeg skal have fundet en række bøger til at foretage selvstudium af først Matematik B , og senere Matematik A (jeg håber på et 8 ugers turbokursus i ferien). Meget gerne (h... -
En Personlig Hjælper?
ForumindlægHej Søde Mennesker. Jeg går i 1.g og er interesseret i at få hjælp i mine 3 hurtige gymnasieår. Jeg går virkelig op i min fremtid og har viljen, men desværre har jeg brug for en hjælpehånd til også at give mig evnen. Håber at nogen erfarne medlemmere gider at hjælpe mig til at forhøje min...
