Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 15841 til 15860 af 45451
-
Hvordan ser eksamensbeviset ud?
ForumindlægHej! Jeg tænker på om der er nogle der vidste hvordan eksamensbeviset ser ud for farmaceuter når man er færdig. Får man bare ét papir hvor alle ens karakterer står på, eller får man to papirer, hvor der på det ene står, at man har bestået uddannelsen og på det andet karakterer for beståede fag? -
Lille opgave i tysk
ForumindlægHej Er der nogle som kan se om jeg har lavet fejl i denne teskt? Ich denke es ist wichtig zu kennen ihre Vergangenheit, so man kann ihre Zukunft aufbauen . Manchmal es ist beste seine Vergangenheit hinter zu lassen , aber andere Mal soll man nehmen die Vergangenheit und lerne daraus. Ich... -
Grænser/Projektopgave
ForumindlægHej :D Vi sidder 2 piger der gerne vil have lidt inspiration til et produkt til en prjektuge. Vores overemne er "grænser", og vi har valgt at skriver om medier uden grænser :) Har I nogen idéer? :) Tak på forhånd! :D -
Brexit stemmerne
ForumindlægHej klogeåger Fra EU Referendum 2016, så stemte omkring 75% af folk fra London, skotland og Belfast osv på remain. Hvorfor tror i lige præcis at disse geografiske placeringer gerne vil være en del af EU? Jeg har virkelig prøvet at læse op, men kan ikke rigtig komme med et delvist svar på spørgsm... -
Fordel og ulempe ved den humanistiske metode?
ForumindlægHej!! Hvad er fordelen ved den humanistiske metode? (analyse og fortolkning) Hvad er ulempen ved denne metode?? På forhånd tak! :) -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
HJÆLP TIL NOVELLEN: ANE-METTE
ForumindlægEr der nogen der har læst Ane-mette som har analyseret den el. muligvis har nogen gode notater til den? -
subjektet dvs?
Forumindlægsubjektet hvad vil det sige... ordet har jeg fundet i en kunst/folke eventyrs analyse.. ? :/ -
BIllede
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette billede ? skal analyserer det , men forsår ikke hvad billedet skal forstille .. HJÆLP!! Skal bruges i morgen . -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
HNMR
Forumindlæghvilke informationer giver en 1H-NMR-spektroskopisk analyse om et stofs opbygning? -
Erasmus M. Komedie-Drama?
ForumindlægErasmus M. er en komedie, men kan man bruge drama modellen til at analysere den? -
hjælp
Forumindlæghej jeg er ny her. er der nogen som ved hvorfor jeg ikke kan dovnloade analysen af dragen??? -
HJÆLP!
ForumindlægJeg skal snart op og forsvare min DHO, og jeg er i tvivl og det her spørgsmål... Hvad mener du, at de to fag kan bidrage med, når du skal besvare din problemformulering? Min problemformulering: Hvad karakteriserer boligformerne i 60’erne og 70’erne? Du skal lave en redegørelse for ... -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
sro (kulturforskelle og indtrængningsstrategier)
ForumindlægHej folkens, jeg er igang med min SRO Vø-A og AØ-A.. Har dog et lille problem, kan slet ikke finde ud af hvilke modeller jeg kunne indrave i min løsning, er der nogle der har forslag? :-D Problemstilling: Redegør for udvalgte intrængningsstrategier og beskriv kort om Pandora. (her fortæller je... -
Terminsprøve ..!!
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg har snart terminsprøve, og jeg vil gerne forberede mig, men jeg ved ikke hvordan? Jeg skal op i: Engelsk skriftilige dansk stil fysik og kemi biologi geografi læseprøve diktat. Please hjælp det er første gang, og jeg har aldrige prøvet det før. Jeg vil gerne forberede mig, ... -
Studér i UK
ForumindlægHej Allesammen, Til sommer 2012 er jeg færdig med min HTX-uddannelse, og herefter har jeg tænkt mig at studere medicin i cambridge university. Men efter at have besøgt deres hjemmeside er jeg dog blevet lidt forvirret, eftersom de har et helt andet uddannelsessystem end det danske. http://... -
Fremlæggelse. Emne?
ForumindlægHej. Har I et forslag til et emne, jeg skal fremlægge om i engelsk, er I meget velkomne til at svare. -
Rettelse af tysk oversættelse.
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse af et dansk stykke vi fik. dansk til tysk, har prøvet så godt jeg kunne men jeg har virkelig brug for noget hjælp. så hvis der er nogle der har tid til lige at se på det og rette det og meget gerne skrive lidt om hvorfor der er sådan. :) Min hverdag - Mein ...
