Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15841 til 15860 af 39512
-
Gennemsnit og adgang
ForumindlægHvis man nu har dumpet matematik A, og vil ind på en uddannelse hvor matematik B er et krav og alle fag bestået også er et. Vil de så se karakteren for matematik B eller er mat A dumpet også lig mat B dumpet? -
Amorosos identitet (monopolprisformlen)
ForumindlægHej med jer alle, Jeg sidder og er ved at udlede monopolprisformlen, men har lidt besværligheder med at vise en approksimation. Jeg kommer frem til at: GROMK=p*(1+e)/e og det skulle approksimativt være: GROMK=p*(e-1)/e Men hvordan viser eller argumentere jeg for denne approksimation? Symbolfork... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Omfurmulering
ForumindlægHejsa, er lige igang med en srp og jeg har fået srevet noget rigtig 'kluder' her. 1) Kan i hjælpe mig med at omformulere det lidt og korte den. Evt dele den i to. Jeg har selv set mig helt lost i den dumme sætning! "Men tænker de mon egentligt over, hvor megen skade og fare de udsætt... -
Hvordan skriver I noter?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g, og ville gerne høre hvordan I tager noter i matematik timerne ? Jeg synes det er svært både at lytte og skrive det læreren skriver på tavlen. - kom endelig med jeres gode tips og råd :D TAK -
Dansk-Tysk oversættelse - er det korrekt? Feedback :)
ForumindlægHej derude :) Jeg har forsøgt mig med en dansk-tysk oversættelse, og vil gerne få lidt feedback og eventuelle rettelser ville være dejligt :) Hver dag er der mange sportsudsendelser i fjernsynet. For det meste sender man fodboldkampe, men også håndbold, tennis og golf er populært. Når de store ... -
Lavt gennemsnit og vil gerne på Uni og læse Ingeniør
ForumindlægHej jeg vil gerne læse til ingeniør i 2015. Jeg har kæmpet med at bestå de specifikke adgangskrav og burde være kvalificeret i den vinkel. Men nu har de lavet nye regler igen til det studie jeg vil læse hvor fra 2015 optagelse vil være adgangsbegrænsning hvor der bliver kigget på gennemsnittet. M... -
Enhedscirklen
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med det her matematik til en skriftlig opgave? På forhånd tak. -
Eksamenssæt december 2014
ForumindlægHej. Er der tilfældigvis en, der har en opgavesæt fra matematik, december 2014 liggende? Tak på forhånd -
FÆRDIG! Nogen der har tid til kigge på det? SRP
ForumindlægHej er færdig med SRP, er der nogen har til til at kigge på den? Altså matematikken. -
skriftligesæt 2014
Forumindlægnogen der har et opgavesæt af matematik c skriftlige 2014 -
10.klasse problem regning fra sidste år.
ForumindlægER der nogen som ved hvad 10.klasser kom op i Matematik problem regning -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med en hurtig matematik opgave? -
KVOTE 2 AALBORG/ AARHUS
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Hvis mine karakter i matematik lyder således: Årskarakter matematik A: Skriftlig: 7 Mundtlig: 12 Eksamenskarakter matematik A: Skriftlig: 12 Hvad vil min kvote 2 karakter være i blot matematik? -
parabel.....
Forumindlæghejsa er der nogen der gider at hjælpe mig med matematik......... -
Nogle gode ideer?
ForumindlægNogen der har en fantastisk ide til noget med matematik i mønstre?? :) -
Lektiehjælpe til niveau C
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med matematik? Det skal forgå omkring Ishøj. -
haster
Forumindlæger der nogen der har lavet opgavesættet fra december 2008 i matematik A -
Opg 5029-5033 og 5062
ForumindlægHej... er der nogen som har lavet disse tre opgaver fra Eksamenopgaver i matematik -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle.. Terminsprøven i matematik, bliver det ikke højt sansyndeligt et opgavesæt, som har været der før..
