Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 15841 til 15860 af 119568
-
Matematik A HTX 1.G skæringspunktet mellem linjerne HJÆLP
ForumindlægHej jeg har denne opgave for, og jeg forstår ikke helt hvad jeg skal. jeg har fundet nogle former på nettede og brugt dem. Jeg ved bare ikke om det er rigtig. opgaven lyder: "Bestem skæringspunktet mellem linjerne y=−12x+67 og y=2x+5." Jeg har fundet et skæringspunkt via ... -
Matematik opgave som jeg ikke forstår noget af :S
ForumindlægHvAD gøre man her -
Matematik/farmakologi simpelt spørgsmål - jeg forstår det bare ikke..
ForumindlægJeg sidder med nedenstående opgave, men jeg har svært ved at forstå, hvordan man kommer frem til tid, altså hvordan kommer de i facit frem til 90-150 timer? Opgave: Halveringstid for sertralin er i patienten 30 timer Hvor lang tid vil det ca. tage at nå steady-state-koncentrationen? Fac... -
bestemme flodens bredde dvs. højden fra B i trekant ABC
ForumindlægHejsa.. jeg har en opgave, jeg ikke rigtig kan finde ud af.. Har vedhæftet filen, håber i kan hjælpe mig:) -
Psykologi VS Medicin
Forumindlæghej alle sammen. Jeg er 14 år og går i 9.klasse. jeg går lidt rundt med et dilemma. Det er sådan at vi snart skal vælge hvilken studieretning vi skal tage, men problemet er at jeg ikke ved hvor jeg vil hen. Jeg elsker humanistiske fag, men på samme tid elsker jeg også matematik og Naturvide... -
B-niv. opgave. Søger hjælp til en opg. + har jeg regnet rigtigt i en opg.
ForumindlægHar fået en fysopg. Ville være glad hvis en eller anden gad kigge på den, og se om min besvarelse indtil videre er perfekt samt hvordan jeg skal gribe opgaven an, som jeg ikke kan finde ud af. Håber på nogle rigtig gode svar fra proferne herinde :DDDD*****Opgavens ordlyd er:"Slavearbejde. Da... -
Se linket, og en sød der kan hjælpe mig med opgave a og b i denne biologi opgave?
ForumindlægEn sød sjæl, der vil bruge lidt tid på at hjælpe mig med disse to opgaver i biologi:-) -
B, En person, der er 1,71 m høj, har et BMI på 22 Hvad er denne persons vægt?
ForumindlægHjælp nogen der kan komme med nogle eksempler for kan ikke lige huske hvordan det er -
Symboler i "I Danmark Er Jeg Født" (isam b sang)
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp at finde nogle symboler i "I Danmark Er Jeg Født". Har allerade fundet nogle par, men ville være meget glad hvis nogle kunne hjælpe mig. :D -
Et valg.
ForumindlægHej alle. Jeg går iøjeblikket på stx men jeg overvejer stærkt og flytte over på HTX, hvordan er det og gå på HTX ? -
hjælp til udregning af opsparingsformel, matematik b1 hhx-niveau
ForumindlægHåber der er et klog hoved der har mulighed for at hjælpe mig med nedenstående, da jeg er gået fuldstændigt fast. Opgaven lyder således : I perioden 1/1 1994 til 1/1 1998 (begge incl.) indsættes hvert kvartal 4000 kr. på en opsparingskonto. I perioden fra 1/4 1998 til 1/10 2000 (begge incl.) in... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
SOP i Matematik A og Programmering C Ideer?
ForumindlægHej. Jeg går med tanken om at skrive SOP i Matematik A og Programmering C. Da jeg er interesseret i programmering og IT generalt. Er der nogen der har forslag til/eksempler på emner der kunne være interessante at behandle? Hvilke metoder og empri er der i et fag som Programmering C? -
Hjælp! Jeg er forvirret! :-(
ForumindlægHej alle dejlige hjælpsomme mennesker :-) Jeg er en pige, som lige er startet på STX her i sommers. Jeg troede det var det rigtige valg, da jeg ikke rigtig var klar over hvad jeg ville være, men nu ved jeg at jeg godt vil være eventkordinator. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen hvad ... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år.Hvad vil være klogest at vælge:1) Kemi A + Fysik A + Matematik B2) Kemi A + Matematik A + Fysik B3) Matematik A + Fysik A + Kemi BJeg synes alle fag er rigtig interessante, og nej jeg ved ikke hvad jeg vil være.Jeg har ikke lyst til at have dem alle på A, for det ... -
Benyt linæer regression på bilagets data til at bestemme a og b
ForumindlægHej Hvordan løser jeg denne opgave på et CAS program? Jeg har smidt bilaget i kommentarfeltet! -
En sød sjæl der har godt forstand på kemi B. --> fremstilling af jern?
ForumindlægNogen der kan forklar mig fremstilling af jern? -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved hvordan Kemi B afslutnings-eksamen foregår? Jeg har for resten også hørt at man har 24 timers forberedelse til Fysik b eksamen, så hvis der nogen der kan bekræfte det, ville det være super. -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e...
