Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 15881 til 15900 af 135324
-
Andengradspolymon
ForumindlægHar fået en opgave i matematik, som vi ikke helt kan finde ud af? Nogen der kan? Koordinaterne til de tre punkter er målt til følgende: A(0,5;0,9), B(0,95;1,9) og C(1,8;1,4). a) Bestem et funktionsudtryk til beskrivelse af banekurve. -
Eksamensopgaver !!??
ForumindlægHejsa jeg har mistet min matematik bog med eksamensopgaver (den der blå og hvid stribede bog)... nogen der har den som kan hjælpe mig med at resitere opgaverne: 1.169, 1.233, 5.022, 5.023 og 5.079 ?... håber der er en der kan hjælpe mig , det er virkelig krise ... ! -
funktion f
Forumindlægjeg skal op til skriftlig matematik eksamen imorgen, og har ikke styr på dette såørgsmål::: -en funktion f er givet ved f (x)=x2+3x undersøg om punktet P (2,10) ligger på grafen for f? håber i kan hjælpe og tak på forhånd -
Vis sammenhæng
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med en matematik opgave. Se opgavetekst på flg. link: http://img87.imageshack.us/img87/9702/billede3pq8.png Jeg har kommet frem til, at: V = pi * r^2 * h <=> V = pi * r^2 * t^2 Hjælp, bitte. Tak. -
Andengradsligning
ForumindlægMit matematik er lidt rustent, og kan simpelthen ikke huske hvordan man ophæver parentesen i en ligning som dette. Det er altså hvad der er a, b og c jeg ikke kan finde ud af. Er der en sød sjæl der vil hjælpe? (x-3)^2-4=0 -
x^2+(k-1)x-k=o
Forumindlæg*Hjæææælpppp!!!!!!!!! , heej alle sammen i morgen skal jeg aflevere min matematik aflevering, men jeg kan bare ikke finde ud af denne andengradsligning , er der nogen der hurtigst mulig kan hjælpe mig.... x^2 + (k-1)x-k=0 -
Opgave
ForumindlægJeg uploadede for en måned eller to siden en opgave (matematik). På min profil under opgaver står der: "Viser: 1 til 1 af 1 |" - men opgaven er der ikke. Den må vel være accepteret siden der står 1. En fejl, eller? -
terminsprøve og eksamen
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i matematik c niveau må jeg tage mine nóter med til den første del og anden del?? Til eksamen til forberedelses eksamen må jeg der tage mine noter med?? -
SSO. konklusion
ForumindlægHvad konkludere man i sin SSO.. ejg har skrevet i matematik.. det er lidt stenet at skrive en konklusion til det.. -
Matemetik programmer
ForumindlægNogen der kender gode programmer til matematik, som jeg kan downloade? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
kedsomhed
ForumindlægHVORDAN FÅR JEG HURTIGTS TIDEN TIL AT GÅ!!!!! :( har matematik og det stinker! -
forklaring 10 point
ForumindlægHej SP. fik 10 point i matematik. problemet er, hvor meget er 10 point i karakter? -
Tror I de unge kommer op i mundtlig mat??
ForumindlægHvad tror I? Tror I 239;gerne kommer op i mundtlig matematik?? -
Delprøve uden hjælpemidler
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en delprøve uden hjælpemidler til i morgen - bare som lektier. Ville derfor høre om det var muligt at få lidt hjælp. Det er matematik på A niveau i gymnasiet. Opgave 1 Reducer udtrykket (a-b)2+2b(a-b) og reducer udtrykket (3x-3y)/(x2-2xy+y2 Opgave 2 I et koordinatsystem er t... -
RSA-kryptering vs. vindenergi til SRP?
ForumindlægHvad er lettest at skrive om RSA-kryptering (IT B og matematik A) eller Vindenergi (Matematik og fysik A), hvis man gerne vil have en god karakter? -
potens
ForumindlægHej, hvad skal man gøre hvis man får et resultat der hedder: (16/18)^3 og man har fået besked på at reducer. -
Lineær sammenhæng | Matematik formelsamling
KompendieEn lineær sammenhæng er tæt knyttet sammen med en lineær funktion og linjens ligning. Den grafiske afbildning for en lineær sammenhæng er nemlig en ret linje, ligesom de to førstnævnte. Mange lineære sammenhænge er ofte logisk åbenlyse.Det mest simple eksempel er en lineær sammenhæng mellem antal... -
Studiejob
ForumindlægHej SP Er der nogen, der har ideer til jobs, jeg kan søge som psykologistuderende på 3. semester? Jeg har indtil videre søgt om pædagogmedhjælperstillinger og vejledningsjobs, men hvis der er flere oplagte jobmuligheder for en med gode pædagogiske evner, må i meget godt komme med dem! PS jeg b... -
Produktionsingeniør (IHK)
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle mig på hvilket niveau, matematikken er på 1. semester på produktions ingeniør linjen, i henhold til Matematik A? Søger info omkring ingeniørhøjskolen ude i Ballerup.
