Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15901 til 15920 af 113953
-
Angående linære funktioner- har virkelig brug for hjælp
ForumindlægJeg vedhæfter filen - spørgsmål b synes jeg er svær - hvordan ved jeg hvad jeg skal sige omkring det. I opgavens i gen står a Tim st være -44, jeg får det til 44 er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør galt måske, det er til eksamen - og kan ikke nå at gøre noget nu -
FSA Mundligt dansk 2012
ForumindlægHeej :-D - Jeg skal snart op i dansk mundtlig, så jeg vil lige høre om hvad der er relevant at tage med til eksamen.. Har forbedret alt pensum så jeg har noget at perspektivere og alle mine analyseark. Er det nødvendigt at tage mere med, måske noget fakta om de forfattere der er med i min p... -
funktioner
Forumindlægjeg skal snart i eksamen er der nogen der kan hjælpe med denne sprg Forklar hvad en lineær funktion er. Du skal blandt andet komme ind på betydningen af a og b. Gennemgå et bevis for formlen a=(y_2−y_1)/(x_2−x_1 ) -
Dansk, analysemodeller
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i morgen, faktisk er det min sidste og jeg får huen på. -Derfor vil jeg godt gøre det godt, og jeg vil høre om er en nogle der kan hjælpe mig med en analysemodel til novelle, digt, folkevise, avis, billede og reklame. Jeg har godt nok noget, men ma... -
SRP - spg i noget du ikke hr læst op på
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Sammenhæng mellem sider og vinkler i en retvinklet trekant
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen, og har brug for lidt hjælp til dette "spørgsmål". Geometri: 1.Du skal gøre rede for sammenhængen mellem sider og vinkler i en retvinklet trekant. 2.Du skal desuden bevise sinusrelationen for ikke retvinklede trekanter. Je... -
Det moderne gennembrud - Hårdt brug for hjælp :)
ForumindlægJeg har trukket "Det moderne gennembrud" til eksamen. Jeg er blevet henvist til teksterne "Frøkenen" og "Den sidste Balkjole". Men jeg har kun kunne finde "Frøkenen" - er der nogen der ved hvor jeg kan finde "Den sidste Balkjole"? (: forresten, h... -
Christian IV - problemformulering
ForumindlægHej jeg skal til at skrive den store dansk-historie opgave i 1g. Jeg har valgt faget historie og vil skrive opgaven om Christian IV. Jeg mangler bare hjælp til min problemformulering.. nogle der kan hjælpe!? jeg har tænkt mig at fokusere på hans bygninger og det med at han brugte så mange penge ... -
Tage HF fag over sommeren?
ForumindlægHej kære studievejledere, Jeg er ved at tage en fuld HF nu på enkeltfag. Men da jeg gerne vil være færdig om et år så har jeg travlt. Mit spørgsmål er så, hvis det er nogen skoler der tilbyder elever sommerundervisning? Jeg har brug for at tage Samfund B i sommer, så at jeg ikke skal læse 5 fag e... -
Facitlistr til eksamensopgaver!? (kemi)
ForumindlægHej!!Er der nogen af jer derude, der ved om man kan låne/købe/downloade en facitliste til eksamensopgaver i kemi??? - har aldrig selv hørt om eller set en....Skal nemlig op til skr. eksamen, og sidder derfor og laver en masse dejlige kemiopgaver - men det ville da være rart hvis man ku tjekke de ... -
Gode råd til fysik mundtligt??!!!
Forumindlæghey folkens - jeg er vel ikke den eneste der skal op i fysik.. vel??!!nææ nej, et tror jeg ikke på ;DDerfor kunne det være dejligt hvis der er nogen der har nogle gode råd til sådan en eksamen - en slags huskeliste kan jo altid bruges.....jeg kan jo selv starte op:- disposition: utrolig vigtigt,... -
HJÆLP!
ForumindlægHey, har virkelig brug for lidt hjælp til at komme igang med disse opgaver.. Antallet af A-kasse medlemmer i Frederikshavn faldt med god tilnærmelse med 439 personer pr. år i perioden 2000-2010. Der oplyses, at der i år 2000 var 28.262 A-kasse medlemmer i Frederikshavn a) Opstil en model, ... -
Hjælp til analyse
ForumindlægJeg skal skrive SRP i samf A og idræt B, hvor mit emne er fedme/ overvægt. Jeg skal komme ind på årsager til fedme, både fysiologiske og samfundsårsager. Jeg skal også komme ind på hvilke politiske tiltag man kan lave, for at forhindre at flere og flere bliver overvægtige, herunder kritik af... -
Fremtid
ForumindlægHej Jeg er en pige, som går i 2g, og skal til at starte i 3g efter sommerferien. Jeg vil gerne forbedre mig i de fag, som jeg skal afslutte næste år, så jeg ville spørge, om der er nogle, som evt. kender nogle kurser eller hvordan jeg kan forbedre mig? Jeg skal afslutte følgende fag: Matema... -
**HASTER** hjælp til at synopsis
ForumindlægHey, Jeg sidder, som mange andre, på sidste dagen og er gået HELT i stå med min synopsis. Mit emne er: Transhumanisme - er det etisk forsvarligt? Og skriver i biologi (C) og idræt (B), hvor jeg tager udgangspunkt i forudsigelsen, som nogle franske forskere er kommet med, om at der i år 2060 ikk... -
SUPERSIZE ME
ForumindlægHej alle! Jeg skriver SRP i engelsk A og idræt B om filmen Supersize Me af Morgan Spurlock og diabetes 2. Jeg sidder fast, og skal lave en meget dybtegående analyse hvor jeg skal involvere en analyse af genren, brugen af fakta- og fiktionskoder, brugen af udvalgte filmiske virkemidler,... -
SSO
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SSO i samfundsfag B og idræt c Jeg har i det redegørende skulle redegør for den sociale ulighed i sundhed i Danmark ed fokus på middellevetid og forventet restlevetid og skal så inddrage to bilag.. Jeg har skrevet frem og tilbage med min samfunds lærer, men fors... -
Hvordan regner man gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan regner man gennemsnitet i hf ? Er der nogen kan forklar mig hvorfor fagene på B vægter 1,5 og C 1 Min Karakter er: Dansk skriftlig 0 mundtlig 02 Arabisk A skriftlig 10 mundtlig 12 kemi C 7 Biologi C 4 Fysik B 02 Samfundsfag B 4 Historie B 7 Geo... -
Eksponentielle sammenhæng
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksammen, og der er et underspørgsmål som jeg ikke kan forklare. Forklar sammenhængen mellem de to skrivemåder y=b*ax = b*ekx På forhånd tak. -
At dumpe bevist for at tage det om pga snit, HF
ForumindlægHej, Jeg er ikke helt ind i reglerne. Mit spørgsmål er, om nogen har erfaring med at erkende at en given eksamen (MAT B på HF) vil gå skidt og derfor bevist dumpe, stoppe. Tage det om for ikke, at snittet skal SMADRES. Tror godt jeg kan bestå, men det vil komme til at trække mit snit gevaldigt ...
