Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15901 til 15920 af 27765
-
Optaget eller ej - 2008
ForumindlægHej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.? -
Droppe ud af gymnasiet tæt på eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg ligger inde med nogle dybe problemer angående min uddannelse. Jeg går på HF på 2. år som 19 årig, og der er eksamener om under en måned. Jeg har kæmpe lyst til at droppe ud. Jeg går med ekstrem præstationsangst, men ikke mindst er jeg utrolig dårlig i skolen. Jeg er teknis... -
Veterinærmedicin kvote 2
Forumindlæghej er der nogle der har tips til kvote 2 interview til veterinærmedicin og hvad der er godt at forberede sig på eller hvad de lægger vægt på, vil virklig være en stor hjælp :) -
Fravær (advarsel)
ForumindlægHej... Jeg har fået et brev idag fra min rektor, om at jeg enten har for højt fravær eller manglende skriftlige arbejder. Jeg har afleveret ALT indtil videre af opgaver. Men mit fravær ligger på 7 for året og 10,7 for perioden. Er det ikke året der tæller? Jeg bliver desværre nødt til at være fr... -
HTX eller STX
ForumindlægFor 2 uger siden skulle vi til brobygning jeg besøgte så HTX og STX Jeg går i 8 klasse og forventer at blive læge engang. Men jeg er meget i tvivl om hvilke gymnasie jeg skal vælge og om det ikke er svært at tage htx. Jeg ved godt at det også er krav om at man skal altid møde til tiden osv. ... -
Hvad skal jeg gøre. Tænker og tænker!
ForumindlægHej folkens I september måned lavede min klasse og jeg selvfølgelig to prøver. En staveprøve og læseprøve i dansk. Begge mine prøver gik rigtig dårligt. og når jeg siger dårligt betyder det meget dårligt. Jeg har tænkt over prøverne lige siden, og går stadig og tænker på dem. Vi har skolehjemsamt... -
Religion vs. Videnskab
ForumindlægHej alle. Vi har overemnet: problematikker og vi har valgt underemnet religion vs. videnskab. vi har i emnet tænkt os at redegøre for de to modsætninger og derefter lave interviews med præster, ateister osv. Har i nogle gode forslag eller ideer til emnet m.h.s produkt eller bare fremlægge... -
Klage over SRP
ForumindlægHej, Her i forgårs fik jeg efter lang ventetid min SRP retur, hvilket mildest talt gav mig noget af et chock. Jeg fik karakteren 4 - som på mange måder er mig en gåde. Jeg havde som minimum forventet et 10-tal. Det skal siges, at jeg skrev i fagene samfundsfag A og historie A om Krisen i Ukrain... -
1.g opgave
Forumindlæghej, er der nogle, der ligger inde med et godt emne til 1.g opgaven? -
"Morfar" af Christina Hesselholt
ForumindlægIgen nogle spørgsmål omkring Christina Hesselholdst roman.Hesselholdts sprog: Sproget er prosaagtigt, hvad gør det ved fortællingen?Selve stilen: bør man skrive overordnet om alle tre kapitler eller bør de behandles kronologisk kapitel for kapitel? -
Oplevelsesøkonomi
ForumindlægHvordan kan man bruge oplevelsesøkonomi i detail handlen i primært shoppings centre? Med under spørgsmål: Hvad er oplevelsesøkonomi? redgørende Hvordan kan man som shoppings center differentierer sig fra konkurrenterne gennem oplevelsesøkonomien? hvordan kan oplevelsesøkonomi påvirke se... -
Historie - Den store terror
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om udrensningerne i 30'erne uden Stalin? Jeg skal til at lave en opgave om det og ville blive meget glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt...? -
Dansk opgave
ForumindlægHej allesammen! hmm.. jeg skal snart vælge en bog til den "stor danskopgave" i 1.g.. jeg ville hører om der er nogen der har en god bog de vil anbefalde?? -
DANSKopgaven 1.g
ForumindlægHej..Skal til at vælge boge til danskopgave. tænkte på om I kunne anbefale en bog eller andet stof.? I må meget gerne begrunde jeres svar. -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Skuffende SRP-karakter, vil i sige det samme?
ForumindlægJeg har fået min SRP-karakter for nylig, og er rigtig skuffet. Ville gerne have en ekstern vurdering hvis der var nogle venlige sjæle derude der var i humør til det. For jeg mener simpelthen ikke at det kan være rigtigt. En generel kommentar jeg har fået er at den er for rodet. Kan det passe? S... -
Sætningsanalyse - HJÆLP!
ForumindlægJeg har virkelig brug for noget hjælp til sætningsanalyse i spansk. Jeg har aldrig rigtig forstået det, men det drejer sig om følgende sætninger: Quien te ha contado eso? Ana los vio juntos en la cama. Grundled, udsagnsled, genstandsled, hensynsled og sandsynligvis andre ting - hvor f****... -
AT2
ForumindlægSå er AT-forløbet endnu engang i gang, i hvert fald for mit vedkommende.Igen er jeg interesseret i at vide, hvad andre gymnasieelever foretager siger: - Emne - Samarbejdende fag - Slutprodukt - (Kompetencer? - Sværhedsgrad i forhold til før?)Men kør den som du lyster... -
"HJÆLP" "HASTER"
ForumindlægEbbe Skammelsøn er en folkevise, men hvilket samfund er den skrevet i ? På forhånd tak for hjælpen :)
