Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16001 til 16020 af 65601
-
Skr. dansk eksamen på HHx
ForumindlægHej alle HHx'ere, Hvordan gik det idag? Hvilken opgave valgte i? Jeg valgte nr. 1 (den om malerierne), synes ikke rigtig der var nogle som sagde mig noget, desværre :-( -
Eksamen i folkeskole 2
ForumindlægOkaij, jeg skal op om en 2 timer nu. nogle der kan give nogle gode råd til, hvordan man skal udnytte sin forberedelses tid? tak på forhånd :D -
Historie eksamen - Det store Boom
ForumindlægHej, Jeg sidder lige pt midt i en 24 timers historie eksamen i 3.g. Jeg har trukket, Det store boom. Velfærdsstaten bliver til og kommer til debat. Jeg har læst mine bilag igennem, men har dog svært ved at se hvor jeg kan bruge noget konkret historie dag jeg syntes de ligger mere op ad en ... -
AT eksamen metoder
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i AT, og vil virkelig gerne have styr på metoderne. Jeg har om Aztekerrigets undergang med fagene biologi og historie, hvor jeg ser på sygdomme osv. som påvirkede undergangen. Så her er mit spørgsmål: Hvordan anvender jeg den naturvidenskabelige metode uden at have ... -
forskellig eng HN eksamen??
ForumindlægForleden dag snakkede jeg med en veninde om hvordan det var gået hende til eksamen. Det viste sig at det var en hel anden opgave de havde haft. Hun har også engelsk på A-niveau og er sproglig, så det undrede mig at hun ikke havde det samme sæt. Hun undrede sig også over at vores var anderledes. H... -
At trække økonomi til eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg skal til samf eksamen på torsdag, of krydser virkelig fingre for at jeg ikke kommer op i økonomi. Men men.. Hvis uheldet skulle være ude, hvordan kan jeg så forvente at spørgsmålet kommer til at lyde? Og hvad er det så man trækker - kan det godt være en artikel, eller er det noge... -
DIO eksamen - Hjælp mig med 3 spørgsmål
ForumindlægHej folks. Jeg står og skal til DIO eksamen her på torsdag d. 17 december og jeg har nogle sætninger jeg ikke ved hvad betyder i min vejledningen angående eksaminationen: - Begrundelse for de valgte faglige problemstillinger - Redegør for fags særlige kendetegn og bidrag til udfoldelse af proble... -
ENGELSK EKSAMEN HJÆLP:O
ForumindlægHej Jeg skal snart til engelsk eksamen, og jeg har lige et spm. ifm. placering af adverbier. I nedenstående sætn. skal adv. seldom placeres: On her birthdays he forgot to bring her flowers (seldom). Men der står i min grammatikbog at småadverbier placeres mellem subjekt og verballed, eller ef... -
Historie eksamen-produkt
ForumindlægHej venner Mig og min veninde kan ikke finde et produkt til vores historie eksamen som skal afleveres i næste uge vi har trukket emnet Danmark i den internationale verden som er vores hovedemne og så har vi EU's oprettelse som underemne og vores problemstilling lyder: hvorfor blev Danmark me... -
Matematik opgave reduktion
ForumindlægHej derude Sidder her og knokler med en matematik opgave! Er dog gået i stå, og kan ikke rigtig finde ud af den :-(... Man skal reducere de nedstående udtryk, som jeg har vedhæftet. Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe! -
Matematik C - Koordinater og afstand.
ForumindlægHvis man har to koordinater A (5,2) og B (3,5) hvordan finder man så AB? Hvis man har matematik på C og ikke har lært vektorer og alt det der... -
KEMI A: Skr. eksamen
ForumindlægTja, i morgen er der skr. eksamen i kemi. Har I nogle påmindelser eller gode råd? Jeg håber ikke sættet er som det, vi fik til terminsprøven. Der var mange forklaringsopgaver. Helst ikke så mange af dem. Derudover håber jeg heller ikke vi får en "vis hvilken reaktionsorden reaktionen følger... -
Hvad skal jeg vælge til eksamen
ForumindlægHej. Skal til eksamen på niveau G, men jeg har ingen anelse om hvad jeg skal fremlægge. Vi skal selv finde en tekst, hvorefter vores lærer laver nogle arbejdsspørgsmål til os. Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle forslag?? Venlig hilsen Katja -
Læse dansk med en HHX-eksamen
ForumindlægJeg intereserer mig meget for faget dansk på HHX, hvor jeg går. Kan man godt læse dansk med en HHX-eksamen, og stadig kunne følge med? Jeg tænker i den forbindelse på, at det jo mest er folk med en studentereksamen, der læser humanistiske fag som b.la dansk. -
Oplæsning til 24-timers eksamen
ForumindlægHej Vil høre hvor mange af jer, som læser grundigt op på hele pensum til 24-timers eksamen. Sidder selv her og læser op til samfundsfag A, synes der er utrolig meget, og overvejer om man bare skulle skimte det igennem, når man nu alligevel har 24 timer at forberede sig i? Hvad gør I? -
3 timers historie eksamen
ForumindlægEr der nogen, der var til den nye historie eksamen sidste år - den hvor man har 3 timers forberedelse? Jeg skal selv til den om et par uger, og jeg er ret lost i, hvad det går ud på! Nogen der har nogle tips og gode råd? -
Fysik eksamen FSA
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen imorgen, og den forbindelse har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i kan svare på; Hvilke teori samt forsøg kan man lave ud af følgende emner: - Identifikation - Atom og kernefysik - Brint - Energiopbevaring Håber i vil jeg hjælpe -
Matematik...(halvsvær opg.)..
ForumindlægHey folkens...har svært ved følgende opgave:for hvert tal a er fa bestemt ved fa(x)=cos(2x)+ax ; x E Ra) bestem mængden af tal a, for hvilke fa er monotont voksende.Kan i hjælpe mig? håber på hjælp..!på forhånd-tak... -
MATEMATIK C NIVEAU HJÆLP
ForumindlægJeg har en matematikaflevering til i morgen, og da matematik slet ikke er min stærke side, kunne jeg bruge lidt hjælp til en enkelt opgave. BMI kan udregnes ved følgende formel: vægt i kg : højde i m * højde i m En person har et BMI på 25 og vejer 80 kg. Hvor høj er personen? Tak på for... -
TERMINSPRØVE MATEMATIK. :O?
ForumindlægHeeey, allesammen jeg skal snart til terminsprøve, og vil gerne få trænet. Det kunne være dejligt hvis i havde nogle links til mig Matematik på A Niveua . Det HASTER og jeg sætter meget pris på det..:D Og jeg går i 1. G. Så det er ikke alt som jeg har lært endnu...:D - Men kom bare med alt i h...
