Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16021 til 16040 af 33009
-
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
Biologi eksamen - nedarvning/mendel
ForumindlægSagen er den, at jeg har biologi 24 timers forberedelse.. Jeg har således trukket nedarvning. Problemet er det, at jeg ikke helt forstår den øverste figur, om det drejer sig om mendels arvelov 1 og 2 og hvad figuren reelt viser? På forhånd tak. -
Skæring med y-aksen?
ForumindlægHej :) Er det rigtigt at konstanten k til en stamfunktion er skæringen med y-aksen? -
studentereksamen - dumpe eller bestå - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg er en pige som går i 2.g på stx. jeg er rigtg bange for at dumpe min studentereksamen, da ja jeg allerede har dumpet to eksamner. jeg fik 00 i naturvidenskab og 00 i fysik C. også fik jeg 4 i AP og 4 i Drama C som standpunkskarakter i 1.g. i 2.g har jeg også fået nogle rigtig... -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
Nysgerrighed:)))
ForumindlægHej, jeg har spekuleret meget over hvordan eksamerne foregår i 9. jeg ved jeg skrev et indlæg om dette emne før, men jeg fik kun vide hvordan det foregik i engelsk eksamen. Så kan i fortælle mig hvordan det foregår, altså skal man tr&... -
diagrammer
Forumindlægsidder her med den her opgave og forstår simpelthen ikke hvordan jeg gør, min hjerne er ved at bløde ud af mit øre, så det ville være en kæmpe hjælp hvis nogen kunne hjælpe mig!! tusind tak på forhånd! opgaven lyder: The figure below shows the total cost and revenue curves for a firm on the sam... -
Kort rettelse?
ForumindlægJeg skal fortælle rigtig kort om min sommerferie på engelsk, jeg har prøvet at oversætte hvad jeg kunne, vil i tjekke om det er rigigt? DAN TEKST: Jeg har været i Danmark, og grillet i vores kolonihave, med min familie. Det bedste var i min sommerfer... -
VØ A - redegør for virksomhed
ForumindlægHej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd! -
SS Medianen
ForumindlægHej, jeg er gået i stå ved en opgave. Den lyder: Udgangspunktet er følgende grupperede stikprøve Obervations nummer k Interval (Øk;Nk) hyppighed fk 1 [0;20] 5 2 ]20;40] ... -
EKSAMENS HJÆLP FYSIK
Forumindlæghej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det! -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik) -
At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke. -
Bestem forskriften ER DEt korrekt CAS VÆRKTØJ
ForumindlægEn som kan virkelig hjælpe - har udregnet denne men er i tvivl om hvorvidt jeg har skrevet det korrekt? -
Hjælp - TI-Nspire
ForumindlægHvis man har lavet et vindue og valgt at det skal være vinduet for (fx) grafer, men vil lave vinduet om til (fx) notefunktionen, hvordan gør man det, uden at skulle evt slette siden for at lave den på ny? -
En funktion er givet
ForumindlægEn funktion er givet ved f(x)=1,5x^2-4x+3 A) Bestem arealet af det område, der begænses af grafen, førsteaksen, andenaksen og linjen med ligninger x=2 (figuren er angivet på billedet) Jeg ønsker et svar med udreginger, og forklaringer, så jeg bedre kan følge med og forstå det hele. -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr... -
FSA fysik dispossiton
ForumindlægJeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D -
organisk kemii
ForumindlægHej allesammen er der en der kan hjælpe med følgende opgave: Tre stoffer X,Y og Z har alle molekyleformlen C3H8O Jeg har tegnet strukturformlerne mangler at: Kogepunkterne for de 3 stoffer er : x= 10,8 grader Y=82,4 grader og Z= 97,9 grader b) tilordn hvert kogepunkt til en ... -
Hjælp til reducering af brøk
ForumindlægHej derude. Jeg sidder lige med en brøk jeg ikke rigtig forstår, så håber i vil hjælpe. Den lyder sådan: a+b/m /(a+b)^2
