Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16041 til 16060 af 119568
-
Variabelsammenhænge
ForumindlægEr der en som kan forklare mig denne opgave?.. eller som evnt har lavet den som jeg må se ? Matematik fra plus c stx HF - 1.Variabelsammenhænge Jeg er gået helt i stå... kan intet huske.. - er lige startet op efter mange mange år.. og kan nærmest intet huske.. og trænger til at få genopfrisket? -
Studentermedhjælper dansk og matematik 9. klasse niveau i Ringsted området
ForumindlægHej, Jeg søger studentermedhjælper til 3 timer eneundervisning i dansk og matematik om ugen på 9. klasse niveau til min 15 årlige søn, som er på efterskole i Ringsted området. Undervisningen skal formegentlig foregå på efterskolen, og måske vi kan finde ud af en kombination af en online løsning.... -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg hader sandsynlighedsregning og håber en der kan give et par tips til at løse disse to opgaver -
Beregn de ukendte stykker i trekant ABC når a = 25,3, C = 68 grader og B = 36 grader
Forumindlægjeg har regnet a ud men kan ikke finde c og b? -
samt spillet mellem matematik og Ægypten( det gamle rige)
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at sige hvordan samt spillet mellem matematik og Ægypten har været. Eller er der nogen links i kender til som der står noget om dette. . er til Srp der skal afleveres imorgen!! tak på forhånd -
Skal du til HF C matematik eksamen i august 2014?
ForumindlægHej alle. Står du og skal til matematik eksamen HF på niveau c i august 2014, så hører jeg meget gerne fra dig. Jeg skal nemlig bruge nogle testpersoner :-) Hjææææælp mig. Mvh Martin Mortensen -
SRP i dansk-matematik. Valg af emne til I MORGEN
ForumindlægHejsan! Jeg er i det ekstreme tilfælde, hvor jeg har valgt en anden fagkombination i går, fra historie-matematik til dansk-matematik! Fuldstændig sindssygt det var muligt, men historie er bare ikke mig. Nogen der har gode emner, da jeg skal aflevere emnebeskrivelse i morgen? stræber efter en rig... -
Jeg har en hhx matematik eksamen på c og er igang med en fuld hf nu..
ForumindlægMit spørgsmål er om jeg behøves at tage matematik på hf hvis jeg allerede har det på hhx.. Kan de sammensættes? -
Mate 2011
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :( -
Karaktertabel
ForumindlægHej, Er der nogle som har karaktertabellen for STX B fra sidste år? (Altså den, hvor der står at så og så mange point giver den og den karakter?) Jeg ved godt, at tabellen varierer fra år til år, men alligevel kunne det være rart at danne sig et nogenlunde billede af, hvilken karakter man kan fo... -
Jeg er desperat , hjælppppp !!!!!
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 2.g, jeg har matematik på B-niveau, jeg hader virkelig meget matematik. Jeg kan ikke sætte mig ind i faget, og til sommer skal jeg op til en skriftlig eksamen... Jeg er bange for at dumpe :( hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig ??!! :( -
Kan nogen rette min matematik opgave for fejl?
ForumindlægOpgaven lyder:Bestem de tal i definitionsmængden for f, hvor f er kontinuert:f(x) = x^2 + 1 for x = 2x + for x (større eller lig med) 1Resultatet: f er diskontinuert i 1f(x) = 1 for x > 2 -
Matematik Screening Studentereksamen 2017 - Vejledende opgavesæt 1
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave ? -
mundtlig årsprøve i matematik 1 g A niveau
ForumindlægJeg er blevet stillet den udfordring at bevise, at uanset hvor tæt to reelle tal ligger på hinanden, så findes der altid både et rationelt tal og et irrationelt tal i mellem disse to reelle tal. Så derfor gælder følgende sætning: De rationelle tal Q ligger tæt på de reelle tal R og De iratione... -
Matematik: Hvordan kommer jeg derfra til hertil? Logistisk vækst
ForumindlægJeg er i gang med at bevise at den fuldstændige løsning til den logistiske differentialligning ER en løsning. Jeg er nået til højre side af differentialigningen men kan ikke se hvordan jeg kommer fra det ene punkt til det andet: ⇔ Det jeg ikke forstår er hvorfor 1 tallet forsvinder? H... -
Økonomi (polit)
ForumindlægKære alle, Jeg går med tanken om at skifte uddannelse til økonomi på ku. Jeg har mat A samf A engelsk A fra gymnasiet samt en naturvidenskabelig bachelor. Jeg er usikker på om jeg vil komme til at klare mig “dårligt” i matematik, hvis man ikke har høje karakterer i matematik fra gymnasiet. Min... -
Rektorbrev?
ForumindlægHej. Jeg har både dumpet engelsk A og Matematik B i min eksamener. Nu har jeg fundet en uddannelse hvor det blod kræver af man har haft det på c niveau. Ved i om det er muligt af søge ind med et rektorbrev? eller hvad man ellers kan gøre? -
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Hjælp jeg har en matematik aflevering til i morgen jeg stresser
ForumindlægEr ikke sikker på hvad det giver og hvordan man skal regne det ud (6 – 2a) – (2a +3 )+ a -
C
ForumindlægHej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar.
