Privatlærer

Studentermedhjælper dansk og matematik 9. klasse niveau i Ringsted området

08. oktober 2020 af BearB - Niveau: 9. klasse
Hej,
Jeg søger studentermedhjælper til 3 timer eneundervisning i dansk og matematik om ugen på 9. klasse niveau til min 15 årlige søn, som er på efterskole i Ringsted området.
Undervisningen skal formegentlig foregå på efterskolen, og måske vi kan finde ud af en kombination af en online løsning.
Tak.

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. oktober 2020 af Justitia

Håber du har en aftale med efterskolen.


Svar #2
08. oktober 2020 af BearB

Det har jeg. Er du interesseret?

Brugbart svar (1)

Svar #3
10. oktober 2020 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
10. oktober 2020 af Jiraiya

#3 Dårlig dag? 

Anyway BearB jeg vil råde dig til at tage kontakt til https://mentordanmark.dk/ for professionel lektiehjælp.

Vh Jiraya.


Svar #5
10. oktober 2020 af BearB

Hej Jiraya,

Tak for dit relevante svar / input.


Brugbart svar (2)

Svar #6
10. oktober 2020 af Stygotius

Slettet

Svar #7
10. oktober 2020 af BearB

Ja, du er en verdensmand #3 og fortjener en medalje. Må Gud velsigne dig.

Brugbart svar (0)

Svar #8
10. oktober 2020 af Capion1

# 3 og 6
At sønnen på 15 år skal have undervisning på et 9.kl.'s. niveau, siger vel ikke noget om, hvor gammel
hans mor er?
De brugbare svar har jeg nu svært ved at kunne se det fornuftige i.


Brugbart svar (0)

Svar #9
11. oktober 2020 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #10
11. oktober 2020 af Capion1

Ja, to sæt øjne kan læse samme tekst men udlægge den vidt forskelligt.
Jeg læser:
Profilen lader forstå, at det er en mandlig person angiveligt med en videregående uddannelse eller i hvert
fald i gang med en. Det er næppe usædvanligt, at man kan have et barn på 15 år i en situation som denne.
At kønnet i profilen er angivet som Mars kan også som så mange andre profiler være det modsatte af,
hvad man i virkeligheden er. Det får så ligge.
Niveau 9. klasse henføres på barnet, som personen bag profilen søger privatlærer til i dansk og matematik


Brugbart svar (1)

Svar #11
11. oktober 2020 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (1)

Svar #12
11. oktober 2020 af Capion1

Ja, Stygotius, - jeg er  k u n  matematiker og udtrykker mig måske ikke godt nok udenfor de matematiske
cirkler. Men med al respekt for din dygtighed, hvori består det nonsens, du længe har set og det sproglige
kaos?
For øvrigt:  Har du nogen formodning om, hvem som tildeler Brugbart svar?


Brugbart svar (0)

Svar #13
11. oktober 2020 af Jiraiya

Bare lad ham være Capion. Tænker det er lidt en lost cause hvis han ikke har fanget den på nuværende tidspunkt. 


Svar #14
11. oktober 2020 af BearB

# 3, 6, 9, 11 = komplet nonsense og han er åbentbart den eneste i dette forum, som ikke forstår opgaven. Det er dog helt OK, for han har intet relevant at sige i forhold til en løsning. Hans kommentarer og deltagen i denne tråd og forum er aldeles irrelevant. Stakkels mand.

Brugbart svar (0)

Svar #15
11. oktober 2020 af Capion1

# 0
Opret hellere en ny tråd i samme ærinde.
Nærværende tråd må passende kunne afsluttes.
 


Brugbart svar (0)

Svar #16
12. oktober 2020 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (1)

Svar #17
12. oktober 2020 af Moderatoren

Stygotius, hvis du har problemer med at forstå trådstarter, så kan du måske bare spørge trådstarter i stedet for at begynde at rette slåfejl.

Der er ingen grund til at rette slåfejl og grammatiske fejl, når folk ikke efterspørger det  – dette gælder i alle tråde. Mange vil også sige at det er meget uopdragent at rette på andre.


Brugbart svar (1)

Svar #18
12. oktober 2020 af Moderatoren

#0

Du kan bare oprettte en ny tråd – du behøver ikke ændre noget, da den var meget let at forstå :)


Tråden er låst for yderligere indlæg.