Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16121 til 16140 af 42938
-
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd? -
HASTER
ForumindlægHeeey . skal snart op til naturgeografi eksamen . men jeg aner virkelig ikke hvordan det skal foregå . skal man skrive en synopsis i forberedelsestiden eller bar et talepapir til sig selv?? Hjælp lii tak . -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
Pølsemandens hemmelige pølser....
ForumindlægHejsa. Jeg har fået en opgave der lyder: Hos pølsemanden koster 3 franske hotdogs + 2 Almindelige hotdogs i alt 82kr. 2 franske og 4 almindelige koster 92 kr. Hvad koster de to slags hotdogs? Jeg skulle så tro, at man opsætter 2 ligninger: 3x+2y=82 2x+4y=92 (Fransk = Alm = y) Så er det, jeg i... -
Alt for lang synopse :s
ForumindlægJeg skal ind til min sidste AT-eksamen, inden den rigtige! Jeg har desværre lavet en syonpse på 11 sider (8 sider med tekst) .. Der står alt jeg kan og vil sige i den, det vil sige, jeg kan ikke fortælle ngoet udover det som står i den til den mundtlige prøve. Er der nogen måde hvorpå jeg k... -
Problemer med tempus
ForumindlægLa maison était silencieuse, et aucun bruit ne se fit entendre.1) Etait fordi det er beskrivende, ikke?2) Hele sidste sætning slog jeg op i ordbogen, da det åbenbart er en fast vending. Men: Står det i præterium? Jeg kan ikke gennemskue "fit".Tak igen.Jeg kæmper med det franske. -
8. Hvordan kan 2 linier være placeret i forhold til hinanden?
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig matematik her på torsdag, og kan ikke rigtigt finde ud af følgende spørgsmål: Hvordan kan 2 linier være placeret i forhold til hinanden? 2 parabler? En parabel og en ret linie? På forhånd mange tak. Med venlig hilsen Tobias H. -
Tysk - HASTER - mangler rettelse
ForumindlægHej igen, kan i lige rette, og sige mig, hvad min fejl er :) Mekanikeren havde repareret maskinen. Die Mechanik hast das Maschine gereparieret. Ulykken var sket i nat. Das Unglück war in die Nacht passiert. Klassen var rejst til Spanien. Die Klasse wart zu Spanien reist. Man havde betal... -
Krise større skriflig opgave
ForumindlægJeg er i total krise! mit andet indlæg gav ikke meget hjælp....En som tilfældigvis ligger inde med en samf opgave i samfundsfag "11. septembers påvirkning af USA's udenrigspolitik"?Skal afleveres imorgen så jeg er lettere desperat, og ja jeg ved godt at man ikke må aflevere andres o... -
Tysk grammatik:)
ForumindlægInformationDer text handelt von ein Mann und ein junge Buchhändlerin. Der Mann wollte gern ein buch von die rede die Dürrenmatt für Havel (låne). Dann ging die junge Buchhändlerin zum der Computer und tippte „Dürrenmatt“ aber der Computer fand es nicht. Und dann sagte die Buchhändleri... -
Hvornår kommer års-prøverne og hvor lang tid varer læseferien..?
ForumindlægHej jeg vil gerne vide, hvor når årsprøverne kommer og hvor lang tid varer læseferien. (går i 1.g) På forhånd tak.. -
Fuld pensum
ForumindlægHeej alle. Jeg er oppe i fuld pensum nu. og slutter i år d. 25 . Men jeg er utrolig bange for ikke at bestå, og ikke bliver student i år. Min årskarakter tæller ikke med :( er der noget at gør ? snakke med skoleinspektøren eller vejlederen ang. det ? for måske vil det hjælpe ... -
Bestå matematik B
ForumindlægHej, Jeg har haft matematik B på aftenkursus det sidste halve år, så vi har gennemgået stoffet på ca. en tredjedel af tiden, man normalt ville strække det over! Kombineret med at jeg ikke er det hurtigste dyr i skoven til matematik, er jeg lidt nervøs for om jeg består faget. For nogle dage siden... -
Fagsnit
ForumindlægHej jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på Japanstudier på kvote 2 i Aarhus uni, men jeg har besværligheder med at beregne det og ved slet ikke om mit fagsnit er nok, tak på forhånd! Udover de specifikke adgangskrav står der som såt ikke mere om kvote 2 kriterer, så jeg... -
Er dette en god oversættelse?
ForumindlægObjektivt set - er dette en god oversættelse? Fransk:Aux trois journées de juillet 1830, dites les "Trois Glorieuses", qui liquident l'autocratie désuète de Charles X en installant la monarchie parlementaire de Louis-Philippe, Delacroix ne prit aucune part. Mais, romantique et libér... -
Hjælp!!
ForumindlægHej, ville lige høre om der ikke er nogen der kan hjælpe mig med min jura opgave. Opgaven lyder sådan: Jens Hansen er ejer af væddeløbshesten ”Bullit” som er opstaldet i en af væddeløbsstaldene, samt en gammel kostbar veteranbil af mærket ”Jaguar”. På et tidspunkt kom han i akut peng... -
Mdt - Matematik
ForumindlægNogen som har nogen gode råd hvordan jeg kan få et 9 tal i Mundtlig Matematik - Hvad skal jeg bruge - Hvilke slags notater ?Hvad er godt jeg får lært ? -
dansk dispostion?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv? -
"Tennis" Kim Fupz perspektivering
ForumindlægJeg har mundtlig terminsprøve næste uge og har trukket novelle, men jeg er helt blank på at perspektivere. Kan nogle hjælpe mig med noveller som jeg kunne perspektivere med? Tusind tak på forhånd. -
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF?
