Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16121 til 16140 af 27765
-
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
grammatik i engelsk
Forumindlæghvordan kan det være jeg ikke fatter det..Er der en som kender en side hvor jeg kan læse om grammatik på engelsk eller en som vil bruge 5 min på mig og lige skrive nogle ting man skal huske når man har med skriftlig engelsk!!??på forhånd tak -
Indledning SSO... HJÆLP
ForumindlægHej...Jeg skriver SSO i fransk, og kom i tvivl om hvad der egentlig skal stå i indledningen... Skal man præsentere værket, eller skal man præsentere selve ens opgave...?Hjælp -
Symboler
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med hvad disse symboler symbolisere? Det er: Køer Ænder En sø Træer/buske Gule huse -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHejsa, jeg har et par sætninger som jeg gerne vil have oversat, da jeg ikke er helt sikker på hvad der er rigtigt og forkert. :-D Mine kones forældre er i Lübeck. Der står min venindes far. Jeg kører dem hen til mine venners sommerhus. -
Fysik opg. (Fotoemission)!!!!!
ForumindlægHej.. Håber nogen kan hjælpe mig, for jeg har virkelig problemer med denne opg. forneden:Løsrivelsesarbejdet for sølv er 0,683 aJ.a) Hvad er den mindste frekvens, lys skal have, for at kunne løsrive elektroner fra en sølvoverflade?Lys kan løsrive elektroner fra en platinoverflade, hvis bølgelængd... -
Hjælp til rapport om gaslove og idealgasligningen
ForumindlægHejJeg sidder fast i min fysikrapport om gaslove og idealgasligningen.*************************************Formålet med forsøgene er at undersøge gaslovene, udlede idealgasligningen, og herunder bestemme gaskonstanten R ud fra vores egne målinger.Under forsøget forekommer 4 variable: p, V, T og n... -
eksamen sidste år..
ForumindlægHej..nogen som var oppe i dansk sidste år? og som kan huske hvilke stilemner i kom op i? -
AT eksamen!!
ForumindlægHvor meget problemstillinger skal man vælge og snakke om? Man skal vel ikke gennemgå alle dine problemstillinger? -
Michael.padowan.dk - har lige et spørgsmål angående tysk A - niveau
Forumindlæghej med hensyn til at jeg skal have tysk næste år vil jeg spørge dig om hvordan man bedst kan forberede sig i sommerferien. Og hvordan det så er at have tysk på A-niveau..kræves der meget mere end på B-niveau og er det meningen man skal kunne snakke perfekt tysk for at score en god karakter -
God emne???(haster)
ForumindlægHej alle.. Jeg skal fremlægge, og har endnu ikke fundet et interessant emne.. Nogen ideer??? -
Terrorisme
Forumindlæger der nogle der har forslag til SSO om terrorisme? Behøves ikke at være historie, kan sagtens være samfundsfag, da jeg har begge fag. -
AT - 9/11 med hvilken fagkombination?
ForumindlægHej :-) I årets AT-emne, katastrofen - årsager og konsekvenser, vil jeg gerne skrive om terrorangrebet på 9/11. Min første tanke var, at jeg syntes, at de religiøse årsager til angrebet var spændende (Jihad osv), og mine vejledere sagde, at jeg kunne skrive i engelsk-religion - med samfundsf... -
AT 2012 - katastrofen Samfundsfag/religion om 9/11
ForumindlægHej! Jeg skal som mange andre vælge emne til årets AT-eksamen inden for det overordnede emne, "Katastrofen - årsager og konsekvenser". Opgaven lyder: Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt en syn... -
Engelsk på A - svært?
ForumindlægHvordan er engelsk på A på STX? Jeg i forvejen ikke særlig god til engelsk, og har fået 4 i 9. klasse og i 10. klasse. Vil det være et problem, hvis jeg skal have det på A i gymnasiet? :-) -
Høj stemmeprocent Dk
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at besvare følgende hypotese: De nordiske landes stemmeprocent er stigende og generelt høj i EU - Tænker at det har noget at gøre med at vi altid har haft demokrati og derfor også har erfarring med at stemme - men hvad ellers?? -
DANSK-eksam !!
ForumindlægHey alle sammen...Jeg vil lige udnytte jers Erfaringer med hensyn til eksamerne..!jeg tænkte på Dansk - hvis man vil klare den mundtlige eksamen rigtig godt, hvad kan man gøre inden? Altså, feks. skal jeg læse et par eventyr-uden for mit pensum- så jeg kan perspektivere til dem, hvis jeg kommer o... -
Regression , plzz hjælp
ForumindlægPlzzz Hjlæp Lav en regressionsanalyse hvor BMI forklares ud fra Alder og Fast Food, der her begge antages at være en kontinuert variabel. Jeg er klar over at dette er en multipel regression, men Fast food i datasættet er rigtig en kvalitativ forklarende variabel men læreren har skrevet at de ... -
¤¤Nogen der har læst til historie eksamen?¤¤
ForumindlægHej,jeg skal til mundt. historie eksamen snart, og ville høre om det er fuldstændig urealistisk at tro at jeg kan læse et pensum på 500 sider på 5 dage?Hvor lang tid har I brugt? (modtager gerne gode fif og kneb til denne type eksamen ;) ) -
Dansk terminsprøve :)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal imorgen til terminsprøve i dansk. Jeg har tænkt mig at vælge essay eller nyhedsartikel, og det ville være en stor hjælp hvis nogle kender nogle gode tips. Har ledt på internettet og kigget i mine ældre "stile" -Magnus ;)
