Søgning på: det moderne gennembrud noveller. Resultater: 16221 til 16240 af 27490
-
Karakter gennemsnit for at komme ind på gym.
ForumindlægHej allesammen! Hvor højt skal ens gennemsnit være for at komme ind på gymnasiet? Nogle siger, at man mindst skal have 7 i gennemsnit. Er det rigtigt? På forhånd tak! -
DANSK HJÆLP GERMAN GLADESVEND OVETSÆTTELSE
ForumindlægJeg skal have oversat sådan at man kan forstå dette, ved ikke, den er svær er der ikke nogen der pls vil hjælpe mig? Dronningen hun ganger på hviden sand, og hun fik fuldstor harm; hun følte German gladesvend og hav var kveg i barm og dette Da skal jeg dig mærke, alt hvor du f... -
Hjælp til brev
Forumindlæghej jeg ville spørge om der var nogle der vil læse dette brev i gennem og komme med noget feedback og måke nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive mer. :) tak på forhånd -
løse ligningen cos(x)=1 for xE[-2pi;2pi]
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at løse ovenstående ligning? -
befolkningsudviklingen....
Forumindlæghåber at i lige kan komme med et par gode forslg til følgende:\n\nhvilke ting kan man forestille sig påvirker befolkningsudviklingen i Danmark?kulturelt?religiøst?sygdomme?ándet? \nOg hvordan forestiller man sig at det påvirker befolkningsudviklingen? -
Stamfunktion
ForumindlægHar aldirg regnet en opgave som denne og har ingen ideer til hvordan, så måske der er en der kan hjælpe...\n\nEn funktion f er bestemt ved:\n\nf(x)=(1/(x-3))-(2/(2x+3)), x>3\n\nBestem den stamfunktion F til f, for hvilken F(5)=0\n\nBestem lim(t->uendelig) S f(x) dx\n\nS = integrere f(x) hvo... -
Linjeafstand..?
ForumindlægVi har diskuteret hvilken linjeafstand der skal være i 2.g's historieopgave, men vi er ikke kommet til enighed.. Håber nogen kan hjælpe.. mener det er 1½ linjeafstand.. men ville lige spørge herinde.. -
NED med reformen
ForumindlægDet kan fandme ikke passe at man skal kunne gør alt fejlfrit.. Ned med reformen!! NU!!! hvor er jeg fuciking sur!!!! -
Hjælp!
ForumindlægHer er opgaven :) https://gyazo.com/cdc7ca15de40e14b6c2e1e44d986f138 Har siddet lidt og prøvet mig frem, men jeg kan virkelig bare ikke løse dem. Kunne være fedt med noget hjem da jeg skal aflevere her i aften kl 00:00 :) -
TI-nspire CAS
ForumindlægHejsa. Nogen gange når jeg bruger min lommeregner og beder den om at lave en formel, dukker der med fed, kursiv skrift "n2" op. Hvad betyder dette? -
Hvilket gym kan du anbefale i KBH omegn?
ForumindlægHej allesammen - Jeg er 16 år gammel og skal have fundet eller i hvert fald have en idé om, hvilken gymnasium jeg vil gå på. Så kan i anbefale nogle gymnasier med STX. Jeg er vokset op i kollektiv, så det ville være super, med et gym hvor folk er sociale og imødekommende. Og så skal det selvf... -
Seglcelleanæmi og malaria
ForumindlægHvorfor er det at malaria holder seglcelleanæmi i live? -
Hjælp til en smule spansk
ForumindlægLa religión significa casi todo para los indígenas. Puede ser difícil para nosotros para entender los indígenas y sus religión. Para entenderlo, tenemos que recordar que los indios viven en la naturaleza, y por lo tanto la naturaleza y el clima es muy importante por los indígenas si desean al sob... -
Asymptote mm.
ForumindlægHej,\n\nJeg er i gang med en aflevering i matematik, hvor jeg er stødt ind i et problem.\n\nOpgaven lyder:\n\n"Arbejdsprocesser udføres ofte mere effektivt, efterhånden som udøveren af arbejdet får større erfaring. I en model for arbejdsprocessers effektivitet gælder, at effektiviteten f(t) ... -
Lidt hjælp - mat opgave
ForumindlægSKIINSRUKTION:\n\nVarighed: Minium 2 timer\n\nPris for instuktør:\n1 elev: 250 kr./time (enetimer)\n2 eller flere elever: 350 kr./time\nDagspris uanset antal elever: 1300 (6 timer)\n\nRasmus vælger sammen med 3 venner at tage 3 timers undervisning.\n\n- Beregn den laveste pris pr. deltager\n -
Mat afl. haster
ForumindlægOpgave 2.002 \n\n hej er der nogle der kan hjælpe mig?? \nKan ikke finde ud af dem...\n \nOm to vektorer a og b gælder \n|a|=2, |b|=3 og |a+b|= 3 \n\nBeregn gradtallet for vinklen mellem vektor a og b. \n\n\n\nOpgave 2.003 \n\nOm to vektorer a og b gaelder at \n(2a-b)*(a+b)=45 , |a|=6 og a*b=-2 \... -
Nem, men kan ikke se det
ForumindlægHvordan løser man en opgaver der lyder: 1. (1/4)^(-4) 2. (1/3)/(1/4) nogle bestemte regneregler? -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvorfor engelske potetstant herskere overtog kontrollen i Irland i det 16. århundrede?? Tak på forhånd! -
Meiose vs. Mitose
ForumindlægHalløjsa,\n\nEr der nogen, der kan hjælpe mig med at forklare forskellen på en meiose og en mitose - og hvordan foregår disse?\n\nPå forhånd tak :)\n\nEster -
Sufisme
ForumindlægHey er der nogle, som har noter til sufisme i religion(islam)?\n\nVil gerne have nogle noter til det, hvis nogle har, tak på forhånd\n\nMvh Joakimj
