Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16241 til 16260 af 36005
-
HJÆLP!
ForumindlægHej, er der nogen, der har mulighed for at rette min tysk stil på ca. 300 ord. Den skal afleveres i morgen. På forhånd tak! :) -
Oversæt
ForumindlægHvordan er det man siger " Og der måtte man åbenbart ikke tage billeder, men det vidste jeg ikke. " På tysk? Nogen der vil hjælpe? :/ -
er der nogen som kan hjælpe med denne opgave???
Forumindlæghej jeg skal oversætte den her tekst til tysk men jeg er ikke helt sikker på grammatikken og de forskellige tider, er der nogen som kan hjælpe??? -
terminsprøver
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der har svarene til skriftlige eksamen opgaver fra maj 2022? I engelsk, matematik, tysk, læseprøve, retskrivning? Det ville være en KÆMPE hjælp!! -
stærke verber
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig med at svare på disse spørgesmål? Jeg er generelt ikke så god til Tysk grammatik så det vil være en stor hjælp:) (tjek billedet) Tak på forhånd:) -
Danske Jøder
Forumindlæghvorfor var tyskerne mod de danske jøder i 1943? Jeg har læst mange stykker på internettet men jeg kan ikke rigitg forstå noget -
Besættelsen
ForumindlægHejsa! Hvilke undertema ville der være mest "kød på" - De danske kommunister og KZ lejrene eller samarbejde med tyskerne (Frihedskorps, etc.)? -
Hvad betyder det at være ung? kom med nogle steriotyper
ForumindlægHey jeg har trukket temaet "Jung sein" i tysk og jeg vil derfor gerne tale om steriotyper om teenagere. -
Have noget på nogen
ForumindlægHej SP! "At have noget på nogen" - er det noget, som man kan oversætte til tysk? Har de noget, der minder om det? Tak på forhånd! -
Montecristo eksamenssæt 2018
ForumindlægHalløj alle på studieportalen. Er der nogen der ligger inde med en besvarelse af opgave 1 (oversættelsen) fra Tysk A eksamenssættet: Montecristo, fra i sommers. Ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak. -
HJÆLP skal fremlæg om østrig historie
Forumindlæghej, jeg skal fremlæg på tysk om østrig historie, men jeg ved virklig ike hvad jeg skal fremlæg om HJÆLP med at finde et emne tak på forhånd. -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Samfundsfaglige begreber
ForumindlægMarxisme:kampen mellem samfundets klasser, afskaffelse af den private ejendomsret og indførelse af et samfund uden klasser Leninisme:Udvikling af marxismen, mener at en stærk elite skal lede landet i mod en revolutionær udvikling af samfundet. Trotskisme:en verdensomspændende revolution-brede k... -
Hjælp idenfor 1 time
ForumindlægHeej jeg har et stykke tekst som jeg gerne vil have rettet. Det handler om noget man har oplevet som har betydet noget for én; Tysk; Zum ersten Mal, ich wechselte die Schule, war wenn ich geht in Klasse 6. Ich musste Wechsel die Schule, weil wir waren umgezogen Wohnungen. Obwohl es ist nicht weit... -
ret???
Forumindlæghej folkens er en dreng på 12 år og vil gerne ratte denne avis artirkel, men kan ikke har prøvet i flere timer i nu men kan ikk, det er en mand som hedder HENRIK KAUFHOLZ som har skrivet den, han har skrivet det som vilje men prøver kan ikke , vil gerne ratte og den hvise til min lære den .håbe... -
hurtig hjælp! skal afleveres imorgen!
ForumindlægFinalen i Schweiz startede som forventet, og tyskerne kom hurtigt bagud med 0-2. Udligningen til 2:2 i slutningen af 1. halvleg stod Helmut Rahn for. Med 6 minutter igen hamrede han igen bolden i nettet. Das Endspiel in der Schweiz fing als erwartet an, und die Deutschen kamen schnell im Rückstan... -
11 sætninger
ForumindlægHejsa Er der ikke en der vil være flink og se på min 11 sætningers aflevering... Dansk 1. Teksten er en slags rejsebeskrivelse. 2. En østberliner, der vestpå for første gang, fortæller om sine oplevelser. 3. Han besøger bydelen Kreuzberg efter murens fald. 4. Kreuzberg ligger kun et kvarter væk, ... -
Hjææælp: Oversættelse... :(
ForumindlægHey, jeg har en aflevering for til klokken 24:00 idag, og vil blive glad for hvis i rettede min tysk aflevering, da j ikke er så god til tysk :( please hjælp en eller anden.... Seit zehn Jahren war er nicht mehr in der Stadt gewesen. „Hier ist Felix“, sagte er unvermutet, als ich... -
Rettelse haster snart termin! PLZ
ForumindlægHej SP tyskere Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp og jeg håber at i vil hjælpe mig som jeg har hjulpet jer igennem tiderne Jeg har en kort tekst som jeg har oversat til tysk. Jeg har lavet det hele og rettet den igennem men jeg vil gerne have at nogen andre ser den igennem for det er svæ... -
Forberedelse til engelsk FSA !
ForumindlægJeg har et spørgsmål. når jeg skal fremlægge mit selv valgte emne, skal det tag 5 minutter? hvis nu jeg kun bruger 3 minutter trækker det ned?
