Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16241 til 16260 af 40404
-
Jeg kan intet spansk.....
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering og jeg kan vireklig ikke finde ud af at oversætte de her sætninger: Han var træt De var gift Jeg var hjemme hos min ven Vi var til fest med nogle venner Vi var på skolen kl. 8 Tak på forhånde:))) -
Andengradsligning
ForumindlægEr de nogen der kan løse denne andengradsligning: 12/x^2 -16/(x-2)=0 Jeg får diskriminanten til -1392, og så er der jo ingen løsninger, men vil I ikke lige tjekke om I får det til det samme? Tak på forhånd;) -
konsekvenser!!!
Forumindlæghvad skal man gøre hvis man ikke ønsker at gå til tysk eksamen? Vil det får konsekvenser vi jeg skal søge videre... -
Hjælp, er blevet indstillet til optagelseprøve til HF!
ForumindlægHej jeg har det problem, at min lærer, har indstillet mig til en optagelses prøve til HF, pga. For meget fravær. Jeg er fagligt god til dansk, matematik, engelsk. men, stinker til tysk. desuden, har jeg heller ikke fået så meget undervisning, i fysik/kemi, i 10ende klasse, og har kun viden, fra 9... -
Lektiehjælp til matematik om rektangler
ForumindlægHej og tak for at du vil være så venlig at hjælpe mig med et par opgaver jeg har ret svært ved at løse. den skal afleveres i morgen så det ville være dejligt at få den løst hurtigt :) opgaven lyder sådan: 'Rektangler med et areal på 16 cm2 kan have forskellige længder og bredder. I regn... -
Hjælp til rettelse..
ForumindlægHej :) Jeg sidder midt i en tysk stil som skal afleveres i morgen og jeg søger en som vil læse den og rette den når jeg er færdig.. Skriv om jeg skal lægge den herind eller om jeg må få din mail, så jeg kan sende den, er ikke så kendt på denne side så tingene skal udpenles lidt ;) Tak! &h... -
Inspiration
ForumindlægHejI det jeg omsider har fundet frem til at jeg vil skrive 3.g opgave i tysk, vil det glæde mig at høre fra en eller flere der har gjort det samme, hvilken forfatter? digte, noveller etc. Da jeg selv stadig er i vildrede omkring mit endelige emne.På forhånd tak -
Retelse af 5 små sætninger med ejestedord
ForumindlægJeg har nu prøvet at oversætte nedenstående sætninger, så jeg vil gerne høre, om jeg har gjort det rigtigt! På forhånd tak for hjælpen :-) 1. Landet hedder Tyskland, og dets indbyggere taler tysk. Das Land heißt Deutschland, und seine Einwohner sprechen deutsch. 2. Deres historie er broge... -
Har brug for din hjælp
ForumindlægSå nærmer eksamen sig med hastige skridt. Aargh! Hehe : ) Har siddet og øvet oversættelse og leder efter en der vil hjælpe med at rette følgende tyske sætninger: Han ved, hvad han skal, og han gør, hvad han skal. Er weiss, was er tun soll, und er tun, was er soll. Hvad skal der blive af d... -
Køb af vare i tyskland
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med følgende tekst???Jeg har fundet en hifi butik i tyskland hvor jeg skal bestille nogle vare, mit tyske er bare ikke det bedste..... Så hvis der er nogle der gad hjælpe mig med at få det oversat ville det være rart :-)Med venlig hilsenSteffenKan Jeg bestille ... -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til eksamen her på mandag d.2/6 i tysk! Sidste år var jeg oppe og jeg fik 6. Men ingen grund til panik. Jeg er optaget på vidergående uddanelse. Men jeg kunne virkelig godt bruge lidt ekstra hjælp. Er der en som er villig til at mødes lidt på msn, og snakke lidt, hm, det er bar... -
gode råd evt. rettelse
Forumindlæghey mit navn er mads. har en tysk opgave og ville bare vide hvad jeg kan gøre bedre til næste gang og evt. en rettet version som jeg kan bruge som scale to scale model. tusind tak på forhånd Ich stelle mich vor – ein Selbstporträt. Guten Tag mein Name ist Mads, ich bin 16 Jahr alt, und ich... -
Wie
ForumindlægHvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen? -
Hjælp til rettelse af sætninger!! Haster lidt ´....!
ForumindlægHey!Jeg har her nogle tysk-sætninger der drejer sig om de forskellige måder at bruge tidsangivelser på. Jeg ville være SUPER glad hvis I gider at rette dem for fejl:Kan desværre ikke give mit eget bud på sætningerne da det er alt for indviklet for mig at se hvornår man skal bruge hvad- fatter det... -
Rette?
ForumindlægNogen som vil rette disse tekster? Tysk Wenn du spielst ins eine Amateurklub, dann wechseln sofort zu eine Klub mit professionell Abteilung, weil du gutes möglichkeiten für etwas groß zu werden hattest. Sorgen für dass trägt eine Rote Zipfelmütze aus zu die erste Training in deine nye Klub, so... -
Løs ligningssystemet
ForumindlægHar brug for noget hjælp her: Løs ligningssystemet for: I: -18x+12y=16 og II: 12x-8y=10 dvs. bestem x og y. -På forhånd tak! -
Hjælp til retning søges.
Forumindlæghejsa. jeg er kommet frem til dette resultat i min dansk til tysk oversættelse - mit hoved koger - og har dermed brug for lidt hjælp til nogle af fejlene. :-) 1. Om en uge kører hele familien til Holland i min nye vogn 2. Hvorfor fortæller du altid om ham, du fortæller aldrig noget om hende 3. De... -
vedr. SRP
ForumindlægHej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af Stefan Zweigs - Skaknovelle? Den er oprindeligt skrevet på tysk... Håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Hilsen Laura -
Eksamens karakter
ForumindlægEr det bedre at få 12 til mundtlig tysk B-niv eksamen end til mundtlig fysik C-niv eksamen? Eller betyder det lige meget for gennemsnittet ? -
fremlæggelse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge i tysk om fodbold, men ved ikke hvad jeg skal skrive.. så vil spørge om nogle har en opgave om fodbold (som inspiration) eller nogle ideer til hvad jeg kan skrive om?? på forhånd tusind tak
