Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16301 til 16320 af 163702
-
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh -
1 eller 2 årskarakterer i biologi C?
ForumindlægFår man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX? -
pensum i 2g?
Forumindlæghejnogen der ved hvilke engelske romaner man højst sansynligt kommmer til at læse i 2g? -
hjælp
ForumindlægEr der en person her på portalen der er meget dygtig til engelsk?? Hvis der er kunne det være rart med lidt hjælp! Hvis du har lyst og tid selvfølgelig.. På forhånd tak! -
Jura
ForumindlægHej folkens, jeg vil virkelig virkelig gerne læse jura. Har lige fundet mit snit og det ligger på 8.1 Problemet er, jeg tror ikke det rækker til kvote 1. Dog kan jeg søge ind på kvote 2 hvor de tager standpunkt i 3 fag Historie A, Engelsk B, Samf A Eller Dansk A Jeg fik 12 i Historie, både ti... -
Udled formlerne for at bestemme konstanterne i forskrifterne for enten eksponentielle eller potens sammenhænge, når netop to støttepunkter er kendte.
ForumindlægHejsa. Hvordan gør jeg dette? Det er et spørgsmål til mundtlig eksamen. -
Nogen der kender dette udtryk?
ForumindlægHej alle ; ) Er der nogen der kender en passende engelsk oversættele af følgende udtryk: at møde "et stykke pigebarn" Jeg har forsøgt med både internet og ordbog, men lige meget hjælper det. Håber i kan hjælpe ^^ -
Hvorfooor/Hvordaan?
ForumindlægHvorfor bliver Nelson Mandela livsvarig fængslet, hvad var grunden? Vil have en uddybning, Tak :) Kan jeg både få det på engelsk og dansk, please :i Så I nice ! Det Haster VIRKELIGT :'( VH Berna -
Outline eksamen hjælp!!
ForumindlægHej alle! Er der en, der kan rette min outline i engelsk for eventuelle fejl eller forkerte vendinger? Jeg har brugt lang tid på den, men den kan selvfølgelig altid forbedres! (hvilket jeg også kan lære af som jeg meget gerne vil). Mange tak på forhånd :-) ____________________________________... -
Nogen der har fået 13?
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige. -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
Analyse og personkarakteristik af Hans og Grete
ForumindlægJeg skal op til en mundtlig dansk prøve her på onsdag og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp! Jeg har trukket, eventyr, og arbejder med eventyret Hans og Grete. Jeg er egentlig bare blevet i tvivl om hvordan jeg kan analysere Hans og Grete. Kan jeg kan godt analysere ud for aktantmodellen?... -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Oversættelse af dansk tekst.
ForumindlægHej - jeg har forsøgt at oversætte nedenstående danske tekst til engelsk, men med en del besvær. Jeg vil gerne have den kigget igennem, og evt. også modtage hjælp til de sætninger jeg mangler.Morten Vestergaard, economist in Forbrugerrådet, has made a note of the "stadigt mere" agressiv... -
Pantotensyre
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til en opgave. Opgaven lyder:\n\nForeslå en biosyntesevej for pantotensyre i fire trin, og angiv de fire enzymtyper som bruge i hver trin; en synthetase, en decarboxylase, en transferase og en deydrogenase.\n\nHar prøvet at søge på google, Entrez osv, men uden hel... -
HF'er - forvirret over udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg har været inde på uvm.dk for at se om de havde en oversigt/forklaring på hvordan man udregner sit gennemsnit, når man går på HF og har enkeltfag (dvs. at jeg heller ikke har fagpakker), men fandt intet. Er der en der ligger inde med et link? Det regneark en lære har lagt et link til herinde k... -
At blive god til mat?
ForumindlægJeg skriver på baggrund af nogle aflagte prver gennem mit første år på Gym (STX) med Mat. A. Problemet er, at jeg ikke har fået over 4 og har endda fået 00 den ene gang! :-( Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan blive bedre! Har i et par gode råd, tips, hvad som helt? Har tænkt på at læse... -
eksponentiel - hjææælppp
Forumindlæghvordan a og b kan bestemmes ud fra to punkter på grafen og ved eksponentiel regression. -
Diplomingeniør
ForumindlægJeg overvejer at starte på uni og læse til diplomingeniør inden for kemi og bioteknologi. Men jeg er i tvivl om jeg kan klare det? Har ikke det bedste gennemsnit fra gym og skulle kæmpe lidt for at klare gym. Så jeg vil høre om der er nogen, som ved hvordan niveauet ligger i forhold til gym. Er d... -
analyse af sang HJÆLP!
Forumindlæghej :) jeg skal analysere dette den er skrevet i 1940 under danmarks besættelse hvis jeg kunne få at vide hvad de forskellige ting betyder så tror jeg godt jeg selv kan finde ud af resten på forhånd tak :) Møde hvad der venter os, og ingen ved hvordan det går. Bære skæbnen uden trods, hvad der...
