Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 16301 til 16320 af 27496
-
SRO - dumpet?
ForumindlægHej folkens ;b sidder lige med en SRO der skal afleveres i morgen og det bedste af det hele er at jeg har fået lavet forsiden, skrevet indledningen og omkring 9 linjer som er relevante, så er ikke være optimistisk ang at nå at blive færdig da det er en 15 timers opg. Så ville lige høre hvad der s... -
Er det her et abtract ?
ForumindlægThe study examines the Balkan war in the 90ies. The Balkan war was Yugoslavias breakway. The breakaways big reason was the ekonomi of the country. After Tito died it got more worse. Before Tito died in 1980, he tried to keep the nation togehter. Yugoslavia was a multinational society until the b... -
Thomas Ziehe, Weber, Habermas - Senmodernitet
ForumindlægHej medstuderende. Jeg står i den kedelige situation, af at jeg mangler én teoretiker at skrive om i min studieretningsopgave, som omhandler senmodernitet. Jeg har allerede skrevet om Giddens og Beck, men vil gerne have implementeret endnu en samfundsteoretiker, der beskæftiger sig med senmoder... -
Litteraturliste opstilling
ForumindlægHvordan stiller man en litteratur liste op.? Hvordan skriver man film på, som er optaget fra fjernsynet.?? -
Den kolde krig
ForumindlægHej. Jeg har nogle spg. som jeg er lidt i tvivl om, som jeg håber i kunne hjælpe med, omkring den kolde krig: Jeg har forstået det således, at efter den kolde krig, hvor der blev lavet en masse nye regler, brød stalin mange af dem, og hele sovjetunionen blev mere og mere kommunistisk, og forhol... -
Den Amerikanske Borgerkrig - Kilder og fremstillinger
ForumindlægHej.. jeg har om den Amerikanske borgerkrig hvor jeg skal gengive årsager til krigen med særligt fokus på slaveriets betydning. jeg skriver i Historie og engelsk, ogskal bruge en fremstilling til at gengive de historiske årsager, hvor jeg skal stille nogle kilder op som kan vise andre holdninger.... -
A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej alle. Jeg starter i 2.g her efter ferien, og lige nu ser det ud som om jeg ender med at have 6 A-fag i 3.g. Da det er stx har jeg Dansk og Historie A og min linje gør at jeg har Samfundsfag og Engelsk A. Mit sprog er Spansk på A og jeg er meget fast besluttet på at opgradere mit matematik f... -
HJÆLP HJÆLP ANG et forum
ForumindlægHej jeg skal få fjernet et indlæg jeg er kommet med ? kan man ikke det? please har virkelige brug for hjælp -
Nmr-spektre
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en nmr-spektre af det stof som jeg fremstillede. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det. Hvordan tolker man nmr-spektre??? Har aldrig forstået ideen. Det kunne være rart hvis der var en som havde et eksempel på en nmr spektre som man ku' analysere og forstå. -
DIO - Blogs på nettet?
ForumindlægHej, Jeg skal i denne uge aflevere DIO. Fag: Dansk og Engelsk Jeg skriver om unges brug af blogs på nettet, så som Facebook. Min problemformulering se bl.a. sådan ud: ... der vil blive foretaget en analyse af unges brug af blogs, og den plads blogs har i dagligdagen. ... sammenligninger af nogl... -
Ikke afleveret 2. G studieretningsprojekt?
ForumindlægHej. Jeg har fået at vide, at hvis man ikke afleverer 2.g studieretningsprojektet, så kan man ikke komme i 3. g. Men kan man så heller ikke tage 2. g om heller? -
Engesk eksamen
ForumindlægJeg skal op i Engelsk B. Her om en uges tid, men jeg ved egentlig ikke helt hvad man skal fokusere på til eksamen. Skal man blot analysere teksten/digtet man nu må trække lidt ligesom hvis det havde været dansk`? -
De første flyvemaskiner
Forumindlæghej Ville høre om der er nogen der har en god ide, til en problem formulering til AT i fysik A og historie A. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. og under emnet jeg har valgt er brødrene wright og deres første flyvere. på forhånd tak for hjælpen:) -
Karakterer på forskellige niveauer og gennemsnit?
ForumindlægHey. Jeg har hørt noget om, at A-niveaufags karakterer tæller mere på gennemsnittet end f.eks. B- og C-fag. Passer dette - og i så fald - hvor meget tæller en karakter på hvert niveau i forhold til gennemsnittet? -
Side antal
ForumindlægJeg er ved AT-synopsis. Sker der noget, hvis man kommer op på side 6?? Eller skal det fylde mellem 3-5 sider??? -
hjælp til Sa/His opgave
ForumindlægHej,, Jeg tænkte på om nogen her inde kunne hjælpe mig med min studieretningsopgave. Jeg har tænkt mig at skrive om Irak krigen som den 3. verdens krig. samligne med de andre to verdens krige. Jeg kunne godt tænke mig hvis der var en af jer her inde som har haft samfundsfag på høj niveau i gymnas... -
Kilder til "apartheid"
ForumindlægHej derude !! Historie/Engelsk - Apartheid Jeg sidder her og er helt på bar bund mht. hvilke kilder og historie materialer jeg skal bruge til studieretningsprojektet.. Er der nogle der har nogle gode ideer til nogle rigtig gode kilder og historiematerialer til emnet Apartheid..? På forhånd tak!(: -
Brug af SIR-modellen i praksis.
ForumindlægHej. Jeg er igang med en AT-opgave om empidemier, hvor jeg har valgt at tage udgangspunkt i SIR-modellen. Jeg har nu læst en hel masse om selve modellen, samt alt teori omkring den og mener at jeg har forstået den godt nok, jeg har bare et problem når jeg skal til at lave den i praksis over ... -
Eksamens spørgsmål - anden ordens differentialligninger
ForumindlægJeg sidder og laver dispositioner til mine spørgsmål til matematike eksamen. Men sidder fast i spørgsmålet: "Differentialligninger (anden ordens differentialligninger af typen y'' = m*y) Nogen der kan hjælpe? -
udeblivelse af eksamen :!
ForumindlægHej hvad har det af konsekvenser hvis man udebliver fra eksamener ?
