Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16381 til 16400 af 156873
-
videnskabens udvikling
ForumindlægHej Jeg skal skirve om videnskabens udvikling i Frankrig i tiden omkring den franske revolution. Er der nogle som kender nogle kilder eller liks som kan bruges? -
Information om negative tal
ForumindlægStår her og skal lave en skriftlig matematik opgave, og kan bare ikke finde noget info om negative tal (Det er ikke min stærke side). Ved kun lidt generelt om det, men ikke noget avanceret som kan fylde 2 sider. Nogen der kan hjælpe??? -
Naturfag Eksamen
ForumindlægNå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig. -
opg. 3111 i vejl. opgaver 3 årigt forløb til A-niveau
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke lave sidste delspørgsmål i opgave 3111.\nBestem en ligning for den kugle, som har centrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader.\n\nPyramidens bund er spændt mellem\nA(1,0,0)\nB(1,1,0)\nC(0,1,0)\nO(0,0,0)\n\nOg pyramiden har top i\nD(0,... -
Opgave med optimering og bestemmelse af f(x) og f'(x) ud fra graf
Forumindlæghttp://mateksb.datx.dk/opgaveb.pdf Opgave 13 Figuren viser en model af en lukket rende. Rendens længde benævnes l(målt i dm) og rendens bredde samt højde benævnes x(målt i dm). Renden kan rumme 10 dm3. Det oplyses, at rendens volume V og overfladeareal O udtrykt ved x og l er bestemt ved V=1/... -
rettelse af La petite famille et les grandes vacances opgave c)
ForumindlægVille være super lækkert hvis der var en sød person som lige ville kigge den igennem.. på et tidspunkt står der Vores.. ville meget gerne have det franske ord til det også..på forhånd tak..Et le père? À la banquette avant est la atmosphère tendu. Il rougit, il perd patience, il explose : « Je me ... -
Nogen der kan hjælpe med denne opgave har siddet med den længe: Udtryk y ved hjælp af x
ForumindlægHvordan kan jeg udtrykke y ved hjælp af x? -
Find konstanter a og b - opgave om Temperatur i et uisoleret hus
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til at svare på følgende opgave: I et uisoleret hus har man i løbet af et døgn målt indetemperaturen, efter man har slukket for varmen. I tabellen til højre ses den målte indetemperatur til tiden, hvor l_t=indetemperaturen/°C og l_x=tiden/timer I en model kan ... -
Kemi, er helt på bar bund med denne opgave. Håber at i kan hjælpe.
ForumindlægSpørgsmålet er på selve filen. -
Hey jeg har bruf for hjælp skal aflevere en opgave omkring multinatioselskaber det haster!! plz hjælp
Forumindlæghey skal skrive en opgave om multinationale selskaber Hvorfor betragter græsrodsbevægelser de multinationale selskaber som en trussel? Hvorledes præger de multinationale selskaber hverdagen for danske unge? kan ikke finde det helt store omkring det så ville være rart hvis der var nogle der gad a... -
kritik af min indledning
ForumindlægHåber om der er nogen som kan sige noget om min indledning til sso. i må gerne være kritisk :) RSA er et gammelt krypterings program i vores tid, mange ved nogenlunde vis, hvordan det virker, men matematikken bag det er mindre belyst. I denne opgave vil jeg vise det grundlæggende indenfor matema... -
gået i stå
ForumindlægHej, jeg håber, at I kan hjælpe mig med denne opgave, da jeg sidder fast: Bestem den effektive rente p.a., når renten er a) 2% pr.måned. (1+0,02)^12-1 = 0,268241795 b) 6% pr halvår. (1+0,06)^2 -1 = 0,1236 C) 4% pr. kvartal. (1+0,04)^4-1 = 0,16985856 Redegør mundtligt for de forskellige størr... -
Nogen som har lavet en opgave om Charles Darwins teorier, som jeg kunne låne?
ForumindlægEr i gang med projekt, men kan bare ikke finde særlig meget om hans teorier, så er der nogen som ligger inde med en opgave, jeg evt. kunne låne, eller nogen gode sider på nettet? -
Kemi 2010 juni stx A-niveau
ForumindlægTil alle jer rare og dygtige studenter. :-) - jeg håber, at det er gået jer godt, og huen sidder på hovedet. Men men, vi er jo nogle, der skal op næste år, og kunne godt tænke os at se, en vejledende besvarelse til Kemi A stx juni, altså den skriftlige eksamen. Håber at der er nogle, som vil lægg... -
Opgave 9 - Udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparater efter 2010
ForumindlægJeg har forsøgt at lave spørgsmål a) og b) a)'eren er jeg ret sikker på er korrekt, mht. at finde en forskrift for f, men b)'eren er jeg meget usikker på. Er det virkelig bare det, man skal gøre, at udregne uligheden f(x)=g(x) og løse ligningen vha. CAS? Vedhæftet er opgave og besvarels... -
Nogle som kan hjælpe med opgave 4&5 kig på vedlagt billag
Forumindlæg:-) -
lidt hurtigt svar søges. 2 meget små opgaver rettes. under 120 ord
Forumindlægskal lave en fremlæggelse imorgen, så det ville være rart hvis jeg sagde det jeg mente :) men det har jeg lidt brug for hjælp til. så 1000 tak, til den der gider at kigge lidt på den. Lola og Argardo er begge transvestitter, men de har besluttet at være biseksuelle, fordi de stadigvæk kan lide a... -
Nogen der vil rette noget af min opgave? Søde, venlige m.m.
ForumindlægDet tag mindre end 5minutter. -
Hjælp til 6. klasses opgave med bla km2 samt 10er potens
ForumindlægHejsa, jeg er ved at hjælpe mine unger med lektiehjælp. Men ak det er jeg vist ikke for god til ;-) Så hjælp please.... en eller anden venlig sjæl... Here goes: Hvis man er gode venner, kan man stå ti personer på en kvadratmeter. B) En prognose fortæller, at verdens befolkning i år 202... -
Hjælp til at rette en opgave for grammatiske fejl (emne: analyse af den lille Rødhætte)
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt assistance til at rette diverse grammatiske fejl. Jeg arbejde sammen med 2 andre, men det lader til, at de har skidt højt og flot på det, og jeg har andre afleveringer, der også skal laves, så jeg vil sætte pris på lidt hjælp... Jeg vedhæfter også et word dokument, men...
