Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16381 til 16400 af 24857
-
Matematik A 2013 24/5 opgave 15
ForumindlægHey studieportal. Jeg er i den situation, at jeg på onsdag 29/5 skal op i matematik A skriftlig og er derfor igang med regne sættet fra den 24 maj igennem. Jeg er kommet i problemer med opgave 15 A, som er vedhæftet. Kan sagtens via pythagaros og isolering finde siden bc, men hvordan hv... -
De to typer essay
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk på A-niveau i morgen, og jeg kunne virkelig godt bruge en forklaring, og gerne nogle noter, til de to forskellige typer essay. Jeg har rimelig godt styr på non-fiction essayet, men jeg er rimelig lost i, hvordan den anden type skal skrives. Er der ... -
Become eller will be
ForumindlægHej :-) Er der nogle som kan hjælpe mig! Jeg sidder og læser op til min skriftlige engelsk eksamen, men kan ikke helt finde ud af om man skal bruge many eller a lot of og become eller will be i følgende sætning: Nu om dage er der mange, der mener, at el-biler bliver fremtidens transportmidd... -
72 timer eksamen
ForumindlægHej. Ville bare høre om der er nogle der har været til en skriftlig eksamen på 72 timer før, og hvordan i strukturerede jeres tid, eller hvor meget af dagene i brugte på opgaven og hvor meget af tiden i brugte på noget andet? Skal nemlig have sådan en eksamen fra i morgen, men har ikke prøvet d... -
Trekant.
Forumindlæg¨Heeey nogen der kan hjælpe mig med opgave 3. er gået i stå :-/ http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120531%20gl%202stx121%20MAT_B.ashx på forhånd tak -
Eksponentiel vækst.
Forumindlæghey nogen der hurtigt kan fortælle mig hvad man skal gøre i opgave 9,b? har fået a til m(x)=2244·0,99^x hvordan laver man b'eren? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%2... -
Karakteristisk af argumentation
ForumindlægDavs.. Jeg skal lave en skriftlig aflevering i dansk her i 3.g, der skal indeholde "en karakteristisk af argumentationen" i to artikler om hvorvidt Rusland er på vej til at blive mere eller mindre demokratisk. Jeg har dog aldrig lavet noget lignende.. Nogen der kan forklare mig fremgang... -
optimering
Forumindlægheey nogen der kan foreklare mig hvordan man bruger optimering? og hvordan kan man løse opg.13 http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20... -
Afleveringsfrister
ForumindlægKære alle Jeg er lige startet i gymnasiet, hvor jeg har fået en aflevering for, som jeg kun har fået 5 dage til at lave, hvilket jeg synes er en smule i underkanten af, hvad man kan tillade sig at kræve. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle regler for afleveringsfrister, eller om de godt k... -
Bestem forskrift for f
ForumindlægJeg sidder og forbedereder mig til skriftelig eksamen i matematik i morgen, og er faldet over en opgave jeg ikke kan løse: Funktionen f(x)=b*x^a opfylder at f(2)=3 og f(4)=7. Bestem forskrift for f. Hvordan gør jeg dette? -
Søgefunktion i onenote virker ikke
ForumindlægHej! Er der nogen af jer der ved hvordan man opdaterer søgefunktionen i onenote? Min virker nemlig ikke optimalt, da den ikke kan finde ordene, og skal bruge det til skriftlig samf eksamen imorgen. Har prøvet at indeksere den og søge på nettet, men kan simpelthen ikke få det til at virke.... -
Stx matematik B 24. maj 2013
ForumindlægEr der nogen der har løsningerne til Matematik B 24. Maj. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MAT_B.ashx specielt vil jeg gerne se på 0... -
Engelsk grammatik
Forumindlæg#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; } Hejsa :) Sidder og øver fejlsætninger til skriftlig eksamen, men er kommet i tvivl om denne: I´m sorry to say this, but I cannot take his accusations s... -
Analysering af myte hvordan??
Forumindlæghej allesammen! jeg sidder lidt i et problem her. jeg skal lave en større skriftlig opgave omkring grækenland og græsk mytologi, og jeg har skevet i min problem formulering at jeg vil analysere en myte med ved faktisk slet ikke hvordan jeg gør? hvordan starter jeg o.s.v ? Vil gerne have hjælp så... -
Islams trosartikler
ForumindlægNogen der ved hvad de forskellige seks trosartikler i islam bruges til; i hvilken sammenhæng vil det være rigtigt at tale om det f.eks. til en religions eksamen? nogen der kan hjælpe ? 1. Enhed [af Gud] (tawhid) 2. Englene (mala'ika) 3. De hellige skrifter (kutub) 4. Profeterne (nabi) ... -
Iionforbindelser i coboltforbindelse
ForumindlægHej. Jeg er igang med at læse op til eksamen i skriftlig kemi imorgen, og jeg laver opgaver som forberedelse. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe med spørgsmålet(vedhæftet), umiddelbart ser det ud som en nem opgave, men er meget i tvivl. Jeg er i hvert fald kommet frem til Co+ og Co++. På forh... -
Kemi A
ForumindlægHej. Jeg har brug for nogen der kan forklar mig hvordan man løser nogle kemi opgaver. Jeg skal nemlig snart op i skriftlig kemi, så er gået lidt i stå ved et par opgaver. Nogen der vil hjælpe ? -
Dumpet KemiA = bestået KemiB?
ForumindlægJeg har i lang tid undret mig over følgende; Jeg gik i år 2010 op til en eksamen i Kemi A (mundtlig) hvor jeg dumpede (fik karakteren 00). Mine års karakterer var 4 for skriftlig og 02 for mundtlig. Vil jeg kunne komme ind på en uddannelse der kræver en bestået kemi B, eller skal jeg til at læse ... -
Årsprøve 1.g
ForumindlægHej jeg skal op i matematik skriftlig i morgen, så jeg ville spørge om der er noget i synes jeg skal kunne eller noget jeg lige burde tjekke en gang til, så det bare går godt i morgen. Håber i vil hjælpe mig :) Algebra Lineære sammenhæng Trigonometri Projekt om lineær vækst Deskriptiv s... -
Vurdér desuden signifikansniveauets betydning for din konklusion.
ForumindlægHej.. læser finansøkonom og skal op til skriftlig eksamen i morgen. tit og ofte kommer der et spørgsmål der lyder: Vurdér desuden signifikansniveauets betydning for din konklusion. hvad svarer i til den? noget med "ss's betydning har noget at sige om vi accepterer h0 eller fo...
