Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16381 til 16400 af 321608
  • nogle flinke gutter?

    Forumindlæg
    er der nogle flinke mennesker som vil rette min engelsk stil på cirka 260 ord? for skal aflevere den imorgen og har ike haft så meget tid :)
  • Indbyggertal

    Forumindlæg
    En by har 15.000. Væksten regnes med at vokse 3% om året. Hvor mange mennesker er der om 1 år 2 år 10 år
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Wie gehts! Hvordan siger man: "Men de tyske mennesker syntes ikke at det er et problem". (Nok bedst, hvis der står "Men tyskerne..")
  • Oversættelse-dansk til tysk

    Forumindlæg
    Vil nogen læse min oversættelse igennem for fejl?Momo er en lille pige, som bor helt alene i det gamle amfiteater. Da byens indbyggere træffer Momo, stiller de hende nogle spørgsmål, men Momo får lov til at bo der alene. De er selv fattige mennesker, men de kan alligevel hjælpe hende med lidt ost...
  • Numberabler

    Forumindlæg
    - Hvad vil det sige en mængde er numerabel - Giv eksempel på numberable mængder - Giv eksempler på ikke-numberable mængder ?? :) På forhånd tak.
  • Tilbageudregning af rumfang

    Forumindlæg
    hvis man har et rumfang på 729 på en terning, hvordan finder man hvor lange siderne er? xgangexgangex = 729
  • skalarprodukt og distributive lov

    Forumindlæg
    Hej :) Dette omhandler regneregler for skalarproduktet af vektorer. (opgave 602 i Mat3H) Når man skal regne (b*(a-b))b ud hvordan går man så dette. Det er iøvrigt alle vektorer self. Mit forslag :) (b*a-b*b)*b = (b*a)*b - (b*b*b) ? I så fald ville det så blive a1*b1*b1+a2*b2*b2 - b1*b1*b1+b...
  • organiske molekyler..

    Forumindlæg
    Heej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak.
  • Konstruktion af R

    Forumindlæg
    Hvordan konstruerer man de reelle tal? Er der nogen der har online-bøger af konstruktionerne af de forskellige talområder?
  • Terminsprøve - se igennem?

    Forumindlæg
    nogen der vil se mit engelsk A essay igennem? der er tale om en ogave fra dagens terminsprøve..
  • Freud

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål: 10. Explain the Oedipus complex: How does the child look upon his parents of the opposite/same sex, what would a normal boy/girl feel about his parents? The child becomes sexually attracted to the parent of the opposite sex, and the parent of the same sex is now seen as a...
  • Oversættelse af sætning fra engelsk genetikbog

    Forumindlæg
    Hvordan oversættes: "For brevity, the remainder of the karyotype designations for abnormalities not involving sex chromosomes will indicate an affected male"
  • Abstract

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogle gavmilde mennesker, som har styr på hvordan et abstract skal se ud, som kan læse mit igennem og fortælle mig hvad jeg mangler og kunne gøre bedre? Det ville være en KÆMPE hjælp! På forhånd tak! Jonas
  • Hjælp til SRP

    Forumindlæg
    ER DET BARE MIG ELLER SUCKS SRP? EN DER KAN SENDE SIN OPGAVE FRA SIDSTE ÅR! Jeg har om biologi om den menneskelige krop. Ps. Har du nogensinde siddet fast i en støvsuger som mig?
  • oxidation af buthan-1-ol

    Forumindlæg
    Jeg skal opskrive alle tre "led"(-->) for oxidationen af buthan-1-ol som skal oxideres med Cr2O7 2- (dicromationen) er der nogen kloge mennesker der kan hjælpe?
  • ´den begrænsende faktor´.???

    Forumindlæg
    Heej alle smukke mennesker der ude, nogle der kan hjælpe ? Forklar begrebet ´den begrænsende faktor´.? fatter slet ik hvordan jeg skal forklare det= På forhånd tak :D
  • navn på stof????

    Forumindlæg
    hvad hedder dette stof : Co(OH)^3 (^3= tre tallet for neden) og hvordan kan hydroxid ved opvarmning fraspalte vand??
  • den kolde krig

    Forumindlæg
    mangler akut noter til den kolde krig og Churchill's tale i fulton. Nogle der kan hjælpe?
  • Solvatiserede?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad detter smarte ord betyder "Solvatiserede" ? Og om hvad man kan se ud fra ionradier, ka man bruge det til noget hvis man vil se om en ion er stærkere eller svagere syre?
  • Ekspertnød (Lige eller ulige)

    Forumindlæg
    Håber nogle har en evt idë til, hvordan jeg kan lyse denne opgave (Vedhæftet som fil) Mvh Pernille