Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16441 til 16460 af 48240
-
Bestå fysik B?
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen, og jeg er så bange for at jeg ikke består. Tænke derfor på om nogle kunne give mig en nogenlunde ide om hvor meger der skal til for at få 02? :( Hvor dårlig har jeg lov til at være? -
Geo-eksamenssæt?
ForumindlægHeysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz- -
Regnskabs analyse
ForumindlægHey....Ville hører om der nogen som kan hjælpe mig...Jeg skal op til eksammen på mandag og kan stadig ikke helt forstå regnskabs analyse delen, plus nøgletal.Hvis der nogen som måsker har nogle fed noter, ville det være rigtig lækkert:-) Hilsen Rosa... -
HASTERR
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til mundtlig matematik eksame snart, og skal kunne bevise, at en vinkel og dens topvinkel er lige store .. Derudover skal jeg også bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 grader. Men jeg aner ikke hvordan, hjælpp :( -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg er simpelthen så meget i tvivl om, hvad det er jeg vil. Jeg har altid haft en vision om at skulle være læge, men tror måske ikke, jeg er så interesseret i det mere. Jeg er startet i 1.G her i år med mat/fys/kemi, men allerede her i grundforløbet synes jeg, at fysik er forholdsvis svært og jeg... -
Privatskole eller handelsskole?
ForumindlægInteressen ligger i økonomi og finans. Handelskolen byder på de fag, og en spændene linje. Desværre er der mange umotiverede elever ude på handelsskolen med et rent fagligt lavt niveau, der er stolte over at køre rundt på deres tunede scottere. Privatskolen byder på en samfundsfaglig linje, derm... -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Slap-af-fag
ForumindlægVille lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-... -
Fra HF til STX?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg står i en meget svær situation lige nu. Jeg går i 1.hf på et gymnasium, men havde i sommerferien fortrudt mit valg, jeg kunne ikke ringe op til kontoret og få det ændret, da der var lukket. Da sommerferien var slut gik jeg op til kontoret, men de sagde at der ikke var fle... -
kemiingeniør og kemiker?
ForumindlægHejsa Jeg har siddet og grulet over, hvad den egentlige forskel på en kemiker fra KU og en kemiingeniør fra DTU egentlig er.. Måske er der nogle der kan komme med en ordentlig og uddybende forklaring? på forhånd tak -
Hjææææææælp bioanalytiker og uddannelsen
ForumindlægJeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike... -
at forbedre fag = højere gennemsnit?
Forumindlæghej! hvis jeg ønsker at forbedre de karakterer som jeg har fået i nogle fag fra gymnasiet - hvordan vil dette ændre mit gennemsnit? jeg er udemærket klar over at man IKKE kan ændre sit gennemsnit - men man kan jo godt forbedre karaktererne. og når karaktererne bliver forbedre så ænder gennemsnit... -
Fag i studieretningsprojekt
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg endnu ikke kan finde et svar på. Er det muligt at skrive sit studieretningsprojekt i to fag, som IKKE er en del af ens studieretning? Det hænger sådan sammen, at jeg opgraderer tysk fortsætter til næste år, og min studieretning er mat. A, fys. B og kemi B. Jeg er ikk... -
Linje med design og matematik? Erfaringer.
ForumindlægHejsa Jeg går i 8. klasse og er begyndt at spekulere på, hvad jeg videre vil efter folkeskolen. Jeg ved ikke hvad jeg gerne vil uddanne mig til, men enten skal det være noget med fysik/kemi, eller noget helt andet og kreativt med noget design. Så fandt jeg en linje på STX der hedder: Matematik ... -
Fysik afgangsprøve 2011 - 9. klasse
ForumindlægHej :) Nu skal jeg selv op til fysik afgangsprøve her den 6. januar. Jeg er rigtig nervøs, for hvordan det hele kommer til at gå.... Jeg skal bruge lidt hjælp. Jeg skal læse op på 4 bøger, hvor vi kan komme op i 20 emner. Er der nogle der har en god idé til at huske eller noterer det ned? Jeg... -
HJÆLP! Kan vand lede strøm JA! men hvordan:
ForumindlægJeg skal i en kemi rapport vise hvordan Vand kan lede strøm. Er der nogle der vil hjælpe? -
SPEKTROSKOPI
ForumindlægHej, er der nogle herinde der kan hjælpe mig med to kemi opgaver? Opgave 60-61 -
Udregning af gennemsnit efter den nye reform
ForumindlægJeg vil bare lige være helt siker på, hvordan gennemsnittet skal regnes ud, hvis man går på stx efter reformen.Jeg har lavet et lille eksempel med fire fag efter den nye skala:DA (A): 7Ma (B): 10HI (A): 12sa (c): 4Hvis jeg skal udregne gennemsnit, så bliver det: (2*7+1,5*10+2*12+4)/(2+1,5+2+1) =... -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13?
