Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16481 til 16500 af 48931
-
spg. til artikel - simpelt spørgsmål
ForumindlægHej! Sidder og skal til at skrive en engelsk artikel om Twitter. Jeg har hørt et rygte om at Underoverskrifter trækker ned i artiklens værdi og læst mig frem til at Underoverskrifter trækker op i karakteren Nogen der kan bekræfte en af påstandene? :) - Hvis I i øvrigt har nogle ideer til hvordan... -
Abstract
ForumindlægHej alle sammen. Er der en der gider at skrive min abstract til min sro opgave? Jeg er så elendig til engelsk. Det drejer sig om sølle 10 linjer, som skal oversættes. Opgaven skal afleveres i morgen, så det haster virkelig. Hvis, ja så skriv en besked til mig herinde. Jeg håber virkelig at der... -
teenage crime in Denmark
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil om kriminalitet i danmark. og jeg har fåret den her spørsmål om "how big a problem is it ???? er der nogle der kan hjælpe mig :) -
VÆR SØD OG HJÆLP MIG
ForumindlægJEG SKAL STILLE SPØRGSMÅL TIL MIN UUVEJLEDER OM UNGE OG UDDANNELSE OG HAR KUN 4 SPG HAR IKKE FLERE HVAD SKAL JEG GØRE KAN I IKKE HJÆLPE MED AT GI FX -
hvad symboliser blod, sne og sæbe?
ForumindlægJeg laver et stil hvor jeg skal analyser noveller. Lærer vil have jeg skal også have billedsprog og symboler med. blod sne sæbe hvad symboliser de tre ord for ? kan i hjælpe mig :) -
Bud på min skriftlige studentereksamen i dansk.
ForumindlægHey. Jeg tænkte på om nogle var i stand til at læse min stil igennem og give den en nogenlunde bedømmelse? Jeg har skrevet nr. 1 - Kundskaber og dannelse. På forhånd tak. -
automatisk 03
ForumindlægJeg skal her på tirsdag op i matematik og kravet for at jeg kan bestå er mindst 03. Jeg er blevet fortalt at ved man bare stiller op, får man automatisk 03, passer det? -
er det i eller på???
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at skrive min stil og har fundet overskriften til den, men jeg ved ik lige hvor rigitg det er at sige: druk i gymnasiet eller druk på gymnaiset.. er det på eller i.... hjælllp mig, det haster -
numerisk værdi
Forumindlægnogen der lige gider at hjælpe mig med denne opgave? ved ikke helt hvad jeg skal stille op med den:b |½x|=3 eller er det bare det samme som |6|=3 oder was? på forhånd tak:) -
Rotation af omdrejningslegeme ved y og x akslen
ForumindlægJeg har fået stillet omgaven, at finde en forskrift for dette æg og rotere ægget om x og y akslen, men ved ikke hvor jeg skal begynde. Ægget er 5.07 høj og 4 bred -
Hjælp :( har virkelig brug for det:(
ForumindlægJeg skal aflever en stil imorgen som der skal handle om unges druk og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om ;( Er der nogen som der kan skrive nogle god råd??? -
Hjælp til at rette de værste fejl!
ForumindlægHej. Jeg har meget svært ved tysk. Derfor ville det være dejligt hvis der var en der ville rette de værste fejl i min tysk stil (og helst gerne skrive hvad de har rettet osv.) Jeg håber der er en der vil hjælpe! -
paradise hotel
ForumindlægHej... Jeg skal have om selviscenesættelse i mit AT forløb og har valgt fagende Dansk og Psykologi Jeg skal bruge en sæson af paradise hotel eller noget i den stil, hvordan kan jeg få fat i dette ? -
Portrætskrivning af en veninde, hjælp tak!
ForumindlægJeg skal skrive et portræt af en veninde, men jeg har aldrig skrevet et portræt før og ved ikke hvordan det skal stilles op eller hvordan jeg kan skrive det. Jeg har interviewet hende. Nogle der vil hjælpe? :( -
fjederkræfter... hjælp
ForumindlægEn lod med massen 500g hænger stille i en fjerder med fjederkonstant 40 Newton/meter Beregn størrelsen af de kræfter, der virker på loddet. Beregn fjederens forlængelse. hvordan gør jeg? -
Radioaktivitet - ved du noget? Får ingen undervisning...
ForumindlægHej Jeg går i niende klasse og skal (selvfølgelig) til eksamen til sommer, men jeg er efterhånden en anelse nervøs for fysik/kemi, biologi og geografi, da jeg ikke har nogen lærer, fordi hun er gået ned med stress. Så hvis DU ved noget om emnet (indenfor alle tre fag) eller kender en side, der... -
Tempus
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er desværre stødt ind i nogle problemer i forbindelse med en oversættelse (dansk til engelsk) og ville da blive glad hvis der var nogen hersom kunne have lyst til at hjælpe mig. Hvordan oversættes (så tæt på det danske som muligt): 1) I USA blev antikommunismen særligt vold... -
Hurtig sætning :)
ForumindlægJeg skal oversætte fra dansk til engelsk: "Han underbygger sin teori: på trods af at de vestlige lande har det mindst dobbelt så godt som for 50 år siden, er de ikke mere tilfredse" Jeg har forsøgt selv og er kommet frem til: "He supports his theory: in spite of the fact that th... -
HJÆLP, DET HASTER!
ForumindlægHejsa derude. Jeg er gået i stå i engelsk. Har et par sætninger, hvor jeg simpelthen ikke kan finde fejlen. 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. They both feels entitled to hold on to their values and to express their opinions. 3. ... -
SRP - obama/det amerikanske præsidentvalg
ForumindlægJeg går i 3.g, og er i gang med at finde ud af mit fokus i den store SRP-opgave, der skal skrives i december. Jeg har tænkt, at mit fagvalg skulle være engelsk og samfundsfag, og derved måske have et fokus på det amerikanske præsidentvalg i november, med fokus på retorik, valgkamp, vælgeradfæ...
