Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16481 til 16500 af 170365
-
Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Læse binomialfordeling noter igennem (mundt. eksamen)
ForumindlægEr der en der gider at læse mine noter til binomialfordeling igennem? Den er lidt mere en 1 side og det er til den muntlige B-matematik eksamen.. Det er for at tjekke om jeg har glemt noget vigtigt, eller lavet noget forkert. -
Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen
Forumindlæghttp://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-) -
historisk of litt... perspektiv?? help eksamen
ForumindlægHej, jeg er igang med min eksamen. Og skal lave en almen perspektivering hvor jeg sætter forfatteren i hisorisk og litterært perspektiv. jeg ved hvad ordene betyder, men hvordan gør man og hvad vil det egentlig sige som en helhed??? HELP! -
BIOLOGI B . PLZZ HJÆLPPP har eksamen imorgen:(
ForumindlægPLZZZZ HJÆLP til min biologi eksamens spørgsmål som er til imorgen:( det er en artikel som jeg ikke forstået noget af det:( den hedder Prometheuse og de forbudtestamceller . den ligger på dette hjemeside http://viden.jp.dk/videnbank/soeg/ jeg ved ikke hvad jeg skal forklare ud fra den artikel??? -
Homoseksualitet perspektivering Engelsk Eksamen i USA måske anden minoritet som er undertrykt hjælpe? ^^
ForumindlægKan i finde på noget Homoseksualitet perspektivering til noget over i USA. måske noget med en anden minoritet som er undertrykt -
Opgave 4.019 i "Vejledende eksempler på eksamens opgaver i matematik".
ForumindlægHej folkens.. Jeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, i bogen som er den på matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau. Opgaven lyder sådan her: Tabellen viser aktiviteten af et radioaktivt stof målt på forskellige tidspunkter. Tid(timer) | 0 | 10 |... -
Eksamen) Tips & råd, erfaringer, do's & dont's?
ForumindlægTak på forhånd og jeg ønsker dig en god dag. -
Kemiske, Fysiske og Elektriske egenskaber - Isotoper - Fysik Eksamen imorgen
ForumindlægMange tak for alt hjælpen jeg har fået! Har et par spørgsmål mere :) Hvad er kemiske, fysiske og elektriske egenskaber - inden for atomer? Og kan i give et par eksempler for dem? Samt er alle isotoper ustabile? Og hvis ikke, hvad er det så der gør dem ustabile. Tak på forhånd! -
Er y = a⋅y det samme som y '=k⋅y
ForumindlægSidder og forbereder mig til mundtlig matematik. Er i gang med differentialligningerne og jeg ville lige høre om: y = a⋅y er det samme som y '=k⋅y. Jeg skal nemlig behandle y '=k⋅y og har et bevis for y = a⋅y -
Bestem en ligning for parablen gennem de tre punkter A, B og C
ForumindlægJeg har fået punkterne (-5,5.78) (0.28,7.84) og (6.58,5.96) til rådighed. Jeg så spørge om en metode til at finde foreskriften for parablen. Meget gerne med udregninger da jeg skal lære det. :-) -
Vis, at (a,B)^T ∈R^2 er et punkt på cirklen
ForumindlægHej, jeg har fået stillet en opgave, som lyder: "I denne opgave betragter vi en samling af punkter i Målet er at bestemme den cirkel i , der bedst muligt (i passende forstand) approksimerer punkterne i M. Punkterne på en cirkel med radius r og centrum i er beskrevet som løsningerne til ... -
Hjælp til beregning af fysik opgaver - A niveau Stx sæt 03.06.13
ForumindlægHej, har følgende opgaver fra fys A eksamenssæt 03.06.13: Ved overvågning af sæler og hvaler anvendes moderne luftskibe fyldt med helium. De er støjsvage og kan holde sig svævende længe. Luftskibenes elmotorer får energi fra solceller. Et luftskib er udstyret med 750 m2 solceller, som modtager ... -
Pressefoto
ForumindlægHej Jeg har trukket pressefoto til min dansk 9. klasse eksame. Så tænkte om der var nogle der havde nogle foreslag til et god pressefoto jeg kunne bruge? På forhånd tak :-) -
Læse universitet i udlandet
ForumindlægOkay, jeg er 2.g'er lige nu, men overvejer at tage på universitetet i U.A.E http://www.aus.edu/ på 'American University of Sharjah' for at læse til arkitekt. Er der nogen af jer der har erfaring med at læse på uni i udlandet? For jeg er i tvivl om ansøgninger, SU og alt det der følger... -
Kan man opgradere Samf C til B hvis man har været til eksamen på C niveau
ForumindlægIdag var jeg lidt uheldig at få 02 til samfundsfag C eksamen. Kan jeg på nogen måde opgradere Samf C til B eftersom at karakteren 02 vil trække gevaldigt ned i mit gennemsnit, men også fordi jeg mener at jeg kan få højere karakter. -
Bestem konstanten a således, at: f'(-1)=2
ForumindlægHalløj! En der kan hjælpe mig med at løse anden del på denne opgave. Jeg har styr på Dm! - På forhånd mange tak! -
opg 5.075 "eksamensopgaver i matematik 3-årigt forløb til a-niveau"
Forumindlægjeg skal gøre rede for at F er stamfunktion til f F(x)=(x+1-(1/(x+1))-ln(x+1)) f(x)=((x/(x+1))^2) ved at integrere f får jeg: ((x^2-2)/(x+1))-2*ln(x+1) men jeg kan ikke få det til at passe med F nogen som har et par tips? -
f(x)=4a^x fordoblingskonstanten T2=6 hvordan finder man a?
Forumindlæg -
Fysik (Telefonens virkning) - AT Fysik C og Dansk A
ForumindlægJeg har lavet min 3.g AT synopsis om telefonen. Jeg er stadig ikke helt med på, hvordan vi kan tale sammen over afstande. Vores stemme sender lydsvingninger ud i røret (mikrofon) som laves om til elektriske svinginger (HVORDAN?) som igen laves om til lydsvingninger (HVORDAN?) når de rammer modtag...
