Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16481 til 16500 af 176853
  • 5 A-niveaus fag, for svært..?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har mulighed for at få 5 a-niveaus fag. Jeg har hørt at det skulle blive rimeligt svært især fordi man skal læse et a-niveaus fag på 4 semester ..? Har i ekstra a-niveuas fag, og hvordan er det... ? Jeg vil gerne høre noget mere, fordi jeg ved ikke rigtgit, hvad jeg skal..?
  • y-yo = a(x-xo)

    Forumindlæg
    Hvis man har et punkt ( 12, 11) med en hældning på 7 så bruger man y-yo = a(x-xo) ? y-11 = 7(x-12) y = 7x-12+11 ? en der kan hjælpe, jeg kan ikk lige helt se det
  • Integralregning: redegør for arealfunktionen A(x)

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Blands andet skal jeg gøre rede for arealfunktionen A(x) for en kontinert og ikke negativ funktion f(x) Nogen ideer til hvad der menes med det?
  • Dumpet i dansk A - hvad kan man gøre?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har dumpet i dansk A - og alle uddannelser kræver at man har bestået dansk. Hvad kan man gøre for at ''rette'' på det? Kan man tage VUC i sommerferien?
  • Differentialligninger; a og b, monotoniforhold, løsningskurve.

    Forumindlæg
    Hej. Sidder med en opgave, hvor jeg skal komme med en redegørelse af a og b's betydning for monotoniforholdet for løsningskurverne, og jeg er helt blank. Håber der sidder en geni der ude der kan hjælpe. Hilsen Sofie.
  • Life Is a Bitch oplæsningsstykke

    Forumindlæg
    Titlen siger sådanset det hele, jeg har udvalgt kortiflmen Life Is a Bitch til mundtlig dansk, men jeg har super svært ved at finde et oplæsningsstykke at bruge, da de fleste er engelske eller endda norske! Plz hjælp mig!
  • Løsningsforslag, eksamenssæt fys A 2008

    Forumindlæg
    På opfordring, og da det tilsyneladende er eftertragtet: Mit løsningsforslag til eksamenssættet fra fys A 2008 STX:
  • Må man have computer med til mundtlig dansk eksamen?

    Forumindlæg
    Må man bruge computer i ens forberedelse til den mundtlige eksamen?
  • Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl.
  • Dansk mundtlig eksamen prøveform B

    Forumindlæg
    Hej hvordan foregår en mundtlig eksamen i dansk prøveform b
  • eksponentiel funktion - bestem a og b

    Forumindlæg
    er blevet stillet denne opgave : Antal år efter 2001: 0 4 Dagligt antal personrejsende: 35 359 50 118 ( skal læses som en tabel ^ ) Det daglige antal personrejser over Øresundsbroen i perioden 2001-2005 kan med god tilnærmelse beskri...
  • Tabeller, bestem talene p0 og a

    Forumindlæg
    Et skema er givet med sammenhørende værdier for danmarks bnp og tiden i modellen antages det at BNP er funktionen P af tiden t (målt i antal år efter 1994) p(t)=p0 * a^t Benyt tabellens data til at bestemme tallene p0 og a skal jeg indsætte skemaet i TI-inspire og så vælge m...
  • Laplace. Forskel på ω og a i tabeller

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan svare på hvad forskellen på ω og a er når man kigger i en tabel?
  • x^2+6x+a=0

    Forumindlæg
    Den ene rod i x^2+6x+a=0 er -2. Bestem a og den anden rod. Forstår ikke helt hvordan jeg skal løse denne opgave? Nogen der kunne give lidt hjælp?
  • Prisfunktion, hvorfor skal a være mindre en 0?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder lige og undrer mig over hvorfor a skal være et negativt tal når man taler om prisfunktionen. P(x)=a*x + b A<0 = hvorfor?
  • Optimering - betydningen af a og b for x

    Forumindlæg
    O(x) = x3 + ax + b Omkostninger i tusinde kr. E(x) = O(x) / x enhedsomkostninger x enheder (varer) For at opnå de mindst mulige enhedsomkostninger, må x være (b/2)^(1/3). (har jeg regnet mig frem til) Kommenter betydningen af de to modelparametre a og b for x
  • HTX Fysik A eksamensæt 2010

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der ligger inde med eksamenssættet for fysik A htx 2010..? MVH. Nikolaj
  • f_a(x,y,z)

    Forumindlæg
    fa(x,y,z)=xa+3y&radic;(x)&radic;(z) Bestem a, så funktionen er homogen. Hvad betyder fa? Jeg ved, at f'a betyder, at funktionen f er differentieret mht. a, men hvad betyder det når der ikke er noget mærke?
  • Spørgsmål til AT-eksamen på mandag!

    Forumindlæg
    Hej Sidder og skal op til AT-eksamen på mandag (!!) og har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på: 1. hvad gør man hvis man har fundet ud af, at ens problemformulering faktisk ikke er særlig god - nærmere sagt alt for bred. Skal man bare kommentere det ti...
  • Filmklip til AT eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen kan jeg godt vise to forskellige filmklip &aacute; ca. 15 sek til AT eksamen eller tror I lærerne vil synes at det bliver for overfladisk?