Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 16481 til 16500 af 179351
-
Hvad er en god Matematik rapport?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har haft til opgave for at lave en fremlæggelse i Matematik, om hvor meget en tur til New York vil koste. Jeg har fremlagt, og skal nu til at skrive en rapport. Men hvad er en god Matematik rapport? Dvs. hvordan skal det stå, skrives, se ud osv? Tak på forhånd. -
En parablen bestem a og b
Forumindlægjeg har en parablens graf for funktion p(x)=a*x^2+b*x+4 jeg skal bestemme a og b og jeg har to koordinatsæt (2,0) og (4,0) håber der er nogle som kan hjælpe -
A og b - Eksponentialfunktioner
ForumindlægHalløj. Jeg skal redegøre for, hvad tallene a og b betyder i en eksponentialfunktion.. a er den procentvise stigning (+1) pr. x, ikk? men hvad med b? - er det en begyndelsesværdi? -
Bestem konstanterne a og b
ForumindlægHej! jeg har en matematikaflevering for, men jeg er gået i stå.. så jeg håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe! opgaven: Bestem konstanterne a og b, så det for f(x)=ax^3+bx^2 gælder, at x=1 er lokalt minimumssted og f(1)=-1 Mvh Mia -
Bestem konstanterne a og b
ForumindlægDer er denne opgave som virkelig driller! Jeg går ud fra at der er brugt den eksponentielle funktion, men jeg forstår ikke hvordan man bestemmer a og b. Opgaven lyder: Når en basketball rammer gulvet springer den op igen. Tabellen viser sammenhørende værdier af det x'te opspring og ... -
Hvordan skriver man "a paper"
ForumindlægHej Jeg ville lige høre hvordan man skriver en opgave på engelsk, det jeg tænker på er: how to write a PAPER? Tidligere har vi skrevet essays (altså i engelsk med analyse af tekster osv.), men hvori består forskellen når man skal skrive "en paper" ?? mvh. Anne -
samfundsfag Mundtlig Eksamen , Hvordan foregår den?
Forumindlæger lidt i tvivl/kan ikke huske ,. hvordan den mundtlige samfundsfag eksame forgår . er det prøvespørgsmål eller?.. (går i folkeskole).. :P -
Dansk eksamen 2007
ForumindlægSkal bruge emnerne fra dansk skriftlige eksamen fra 2007, jeg vil være virkelig glad, hvis jeg kunne få dem hurtigt! -
skriftlige eksamens karakterer?
Forumindlæghej er der nogen af jer der ved hvornår man i 3g får sine skriftlige eksamens karakterer at vide?? -
eksam notater i novelle
Forumindlæghej jeg skal til at analyser en eksam novelle på engelsk, hvor jeg skal lad som om jeg er til eksam. hvad skal man generalt fortælle om? altså jeg har fundet noget i min papir, men ved ikke om jeg kan bruge det til noget. har i måske noget i tænkerne tak på forhånd -
Projektionen af vektor a på c
ForumindlægLad der være givet tre vektorer a,b og c. Hvor |a|=2, |b|=3, a•b=0 og c=a+b Bestem projektionen af vekrot a på c -
Hjæælp til NG eksamen
ForumindlægHey folkens skal op i Naturgeografi C her på mandag, og selfølgelig godt igang med at forberede mig . Da vi ikke får spørsmålene at se før vi er oppe til eksamen , har jeg søgt lidt på emu har har fundet hvordan spørsmålene er bygget på . 1)en begrundelse for problemstillingens relevans og ak... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN
ForumindlægJeg synes det er svært at analysere den tekst som jeg har valgt til min mundlige eksamen. Jeg har valgt det sidste stykke af Et dukkehjem. Jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne analysere, hvis jeg nogenlunde kun skal forholde mig til mit valgte stykke. Jeg vil nemlig gerne fortælle om dramaets star... -
Mundtlig eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal d. 7. op til dansk mundtlig eksamen, og føler mig virkelig usikker. Jeg har trukket "Det moderne gennembrud" og skal op i novellen "Frøkenen" af Herman Bang, 1883. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, eller hvad jeg skal gøre når jeg kommer op. "Hej?... -
Hjælp til samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og jeg skal skrive synopsis i samfundsfag om politik bilag 1 Vælgerlussing til regeringen - Løkke nærmer sig 100 mandater www.b.dk/politiko bilag 2: Yougovs valgbarometer maj 2012 bilag 3: Valgrets resultat, www.dr.dk bilag 4: Ny 2020-plan si... -
Forsøg til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, mig og min gruppe skal til eksamen i natufag i morgen (13-06-2017) og vi er lidt forvirrede omkring hvad præcist der sker i vores forsøg (altså hvordan vi skal forklare hvad der sker), og hvordan forsøget passer til vores emne som er "Den enkeltes og samfundets udledning af ... -
Eksamen - spm
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen i morgen, og jeg har nogle spørgsmål. Min problemformuleringen: "Hvordan bliver forældre påvirket til at benytte sig af alternative behandlingsmetoder til vacciner, og hvordan påvirker dette folkesundheden i USA?" Problemstillinger: - Hvad er vacciner, og... -
spørgsmål til eksamen
ForumindlægDa jeg skal op til eksamen i religion om et par dage har jeg et vigtigt spørgsmål til den person der nu har tid, kan og vil hjælpe:) i religion c udover at analyserer og fortolke hvordan kan man så f.eks. sætte en kilde tekst som omhandler en lærer som gør kritik af loven som nu gør at homosek... -
Notater til Afsætning A
ForumindlægNogen der ligger inde med sådan nogle? så ville det være perfekt hvis jeg kunne få dem tilsendt :) -
Hvordan beviser jeg funktionsudtrykket for A
ForumindlægHvordan skal jeg løse opg. c (vedhæftet)? har siddet og kigget lidt på den men kan ikke rigtig komme frem til noget andet end jeg kan se af formlen, jeg skal have fat i noget med sinus til radius og radius? men hvad skal jeg tage udgangspunkt i?
