Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16541 til 16560 af 119569
-
funktionsbegrebet og andengradspolynomier
ForumindlægEr der nogle der nogle noter omkring funktionsbegreber og andengradspolynomier. Det ville være super fedt, hvis i evt. ville sende det til mig. Tak på forhånd. -
samf A - hvad lære man
ForumindlægHej. Er der nogen emner som man lære i faget samfundsfag på A-nivue? Hvad har i fx lært ind til videre? -
ek
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksam jeg har ingen idé om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
Gør rede for arealbestemmelse ved hjælp af stamfunktioner
ForumindlægGodaften der ude.. Jeg sidder og skal til eksamen i mundligt matematik på b imorgen og har problemer med dette ene spørgsmål: Gør rede for arealbestemmelse ved hjælp af stamfunktioner.. Jeg forstår simpelhen ikke hvad det er de skriver i bogen, da jeg er ordblind.. Håber der er en der kan hjæ... -
Journalist
ForumindlægHejsa :) Jeg står her, og skal vælge, 15. marts, hvilken ungdomsuddannelse jeg skal have. Jeg føler mig bedst tilpas på højere handelsgymnasiet, og regner da også med at valget falder derpå. Jeg har altid været god til dansk, og de sprogligere fag hvorimod matematik aldrig har været min stærke ... -
Hvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse???
ForumindlægHvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse??? Følgende linjer: Kommunikationstekniske studieretninger: Kommunikation/it A - Engelsk A Naturvidenskabelige studieretninger: Fysik A - Matematik A Naturvidenskabelige studieretninger: Kemi A - Matematik A Naturvidenskabelige stud... -
HJÆLP ?
ForumindlægHedder det \n\n'What if hell do not exist?'\n\neller\n\n'What if hell does not exist?'\n\nHar lige en lille diskussion med en ven :D -
Beregn strømforbruget - P (Watt) = U (Volt) x I (Ampere) - Matematik D-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik på D-niveau og har fået følgende opgave: Strømforbruget og energi er en vigtig faktor når man vil drive en bæredygtig café, men som en opstart har man i organisationen fundet nogle ældre PC’er som skal opstilles til gaming og til at browse fra, men senere er ... -
Årsprøvekarakter - Hvordan tæller den?
ForumindlægHej alle! Jeg står i den situtation, at jeg har taget Matematik B. Jeg dumpede årskarakteren, men bestod eksamen. Sammenlagt var det dog ikke over 02, og derfor dumpede jeg matematik B. Til min vidergående uddannelse skal jeg bruge Matematik C, og her kan jeg se at jeg har fået 02 i samlet årsk... -
Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre
ForumindlægHejsa, lad mig komme lige til sagen: Jeg har et kæmpe problem, og det vedrører min uddannelse. Jeg startede efter niende klasse på stx, men der gik jeg kun i en meget kort periode, hvorefter jeg skiftede over til en htx. Tingen er dog, at jeg er meget skoletræt, og desuden ved jeg ikke, hvad jeg... -
HJælp til spørgsmål
ForumindlægHvordan løses vedhæftet -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Skifte til HF - regler for merit ?
ForumindlægJeg går p.t. i 3.g på gymnasiet, og jeg har egentlig klaret mig ganske godt igennem alle årene. Jeg er dog begyndt at overveje at skifte til HF-Enkeltfag (og dermed færdiggøre min ungdomsuddannelse næste skoleår), fordi jeg skeler en del til, at jeg tror det kan give mit gennemsnit et ekstra &q... -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet siges at Matematik på B-niveau tæller en tredje del, og matematik på A-niveau tæller to tredje del. Hvordan skal det forstås? -
LYN KURSUS
Forumindlæghej jeg tænkte på om der nogen der ved noget om, man kan få et lyn kursus i matematik A ??? har virkelig brug for det... på fforhånd tak -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
karakterspørgsmål!
ForumindlægAltså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset? -
A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej alle. Jeg starter i 2.g her efter ferien, og lige nu ser det ud som om jeg ender med at have 6 A-fag i 3.g. Da det er stx har jeg Dansk og Historie A og min linje gør at jeg har Samfundsfag og Engelsk A. Mit sprog er Spansk på A og jeg er meget fast besluttet på at opgradere mit matematik f...
