Resultater: 16581 til 16600 af 436512
-
Skal jeg søge allerede nu
ForumindlægHej. Jeg er fra Aarhus og har netop søgt ind på nogle forskellige uddannelser bl.a. i Aarhus og Kbh. Derfor ville jeg høre om jeg allerede skal til at søge lejligheder i Kbh nu, hvis jeg nu kommer ind i den uddannelse der ligger i kbh. Ellers skal jeg vente til jeg er blevet optaget -
en tekst i latex
ForumindlægHvis jeg vil lave en tekst i latex skriver jeg .... \text{et eller andet} .... Men det kommer ikke til at se pænt ud, hvis jeg fx vil indsætte en længere tekst på et par linjer. Hvordan kan jeg løse dette? -
Rettelse: Fransk Stil - hjælp
ForumindlægEr der nogen venlig sjæl, der vil rette min fransk stil, får generelt 10 for mine fransk afleveringer, men vil gerne score et 13 tal, her ved årets slut.A : La traduction.La première fois que Djeneba a visité une famille au Danemark, elle était choquée d'observer que le père de la maison fais... -
Varmefylde
ForumindlægForklar hvad det vil sige at vand har en varmefylde på 4186 J/(kg·ºC) ??? :) -
Efterspørgsel og pris
ForumindlægEr der nogen som kan beskrive sammenhængen mellem pris og efterspørgsel? -
Har glemt hvad bogen hedder !!
ForumindlægJa for 1½ år siden læste jeg en bog der handlede om en dreng der tog med sin tante til frankrig fordi de skal til et bryllup. De samler en blaffer op og de to drenge bliver venner... Nogen der har læst dne bog? Nogen der kan fortælle hvad den hedder og måske lidt om dem Fx et resume eller ... -
Beregning af brændstofmængde
ForumindlægHej Jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med en opgave. Jeg skal beregne hvormeget brændstof, og flyve tiden der skal bruges til at flyve fra København til New York, flyve tiden er fra 8.00 - 9.30 (6 timers tidsforskel),ekslusiv personer Det jeg ved er Længde : 71m Højde:19m Vingespænd:... -
Opdrift
ForumindlægHej allesammen. jeg sidder med det her projekt med en ballon, hvor jeg skal beregne opdriften på ballonen. Det jeg har beregnet ind til videre er, Volumen af ballonen 0,999 m3 Vægt plastik: 70,62g Vægt tape: 6,34 g Dernæst tænkte jeg på, at beregne den luft der er omkring ballonen dvs. atmos... -
tysk, konjunktiv?
ForumindlægHej (: Jeg er meget usikker på hvad konjunktiv helt præcist er? Jeg har læst at: konjunktiv er den måde, hvor man på tysk giver udtryk for en usikkerhed, en formodning, noget tænkt eller i det hele taget noget uvirkeligt. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal bruge det, når jeg skal rette min stil, ... -
Gode råd til oplæg/fremlæggelse
ForumindlægHar i et par gode råd til hvordan man skal håndtere en fremlæggelse? Hvad burde man tage udgangspunkt i? Har i en "model" man kan følge? Evt. punktform? -
Sætning - Oversættelse - Hjæææælp.
ForumindlægHej Alle. Jeg har lige to sætninger, som simpelthen volder mig så meget besvær. Da jeg skal aflevere stilen i morgen, håber jeg inderligt, at der er nogen der vil hjælpe mig. Det er disse sætninger, som skal oversættes til tysk: "Derfor er det en svær situation, som Stasi stiller Christa i.&... -
Skat 3
ForumindlægHOLA allesammen. r der nogen der lige vil hjælpe mig med den her opg. takker(",")Skat 3 ligger i afstanden 6 m fra linjestykket CD og lige langt fra vinkel C`s ben. -
200 ord
ForumindlægNogen, som kan hjælpe mig med at se en kort tekst på 200 ord igennem for gramatiske fejl? Jeg har også skrevet den på dansk, hvis det skulle være en hjælp (: -
Dæmpede systemer
ForumindlægNår man snakker om dæmpede systemer, så har man selvfølgelig forskellige typer: udæmpet, overdæmpet, underdæmpet og kritisk dæmpet. Er der nogen fornuft i, at tale om et system af f.eks. 3. orden kan være kritisk dæmpet? Eller gælder det kun 2. orden systemer? Jeg spørger fordi jeg sidder hvor en... -
teori :)
ForumindlægHey folkens jeg laver rapporten om "Reaktionsproduktets indhold af acetylsalicylsyre" og mangler noget teori (har skrevet om aspirin) så hvis I har løst og giden, vil I så ikke være søde, dejlige og helt vildt frisk Arla;) og hjælpe mig:)1000 tak -
Prøve
ForumindlægHer på torsdag (som forresten er min fødselsdag :)) skal jeg have en fysik prøve. Det bliver noget el-lærer, mekanik og eventuelt varmelære. Jeg har specielt svært ved mekanik. Fx i en opgave hvor man skal regne tabtpotentielenergi ud for jeg enheden til at blive N(newton)*m(meter). Passer det ov... -
AdgangsKoder!
Forumindlæghey jeg er virkelig på den folkens.....Jeg har gemt min rapport i word men har så sat en kode på, problemet er så at jeg har glemt min kode:), TOTALT DUMT! Men hvad kan man gøre? Er der overhovedet nogen muligheder?tusinde tak på forhånd!!! -
HASTER! Tysk aflevering!
ForumindlægJeg behøver virkelig hjælp til at få denne opgave rettet igennem! Håber der er en der kan hjælpe!Diesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an... -
hjælp! nogen der kan hjælpe mig med at rette en tysk opgave.??
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at rette min tysk opgave igennem. det ville jeg sætte virkelig meget pris på.det skal allerhelst være imorgen i tidsrummet fra kl. 13.00 -14.30.håber der er nogen der vil give mig en hånd med det. kontak mig venligst.... -
Engelsk rettelse
Forumindlægville høre om der var nogen der gad se denne oversættelse igennem for fejl ??På dansk:Det er vigtigt for mærkevare at have et godt image.Hvis mærkevare ikke har et godt image, vil folk heller ikke købe varen.Jeg tror det er meget få mennesker der ikke tænker over havd andre mennesker synes om en ...
