Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16601 til 16620 af 321608
-
Retfærdighed!
ForumindlægHej folkens, kan i hælpe mig? Jeg har et spørgsmål, som lyder sådan: hvad er retfærdighed??? Jeg kan også bruge eksempler! :D (har søgt på wikipedia, men har brug for mere!) -
Renæssancen/Barok
ForumindlægHej alle kan jeg få hjælp til at sammenligne renæsance og barokmalerier og skulpturer? må gerne være notater, men bare nogen kan hjælpe .. -
Kulstoffets kredsløb (Organisk kemi)
ForumindlægHej Nogle der kan forklare mig, hvordan kulstoffets kredsløb fungerer? På forhånd tak :-) -
Meget hurtigt
ForumindlægHvad menes der (vi snakke demokrati)?? Der står: Oftes fremhæves der en lang række faktorer som gør USA til et exceptionelt tilfælde. Det drejer sig fx. om fraværet der er af klassepolitik, og den hurtige udbredelse af stemmeret til store samfundsgrupper plus den stærke individualisme USA h... -
Reconciliation
ForumindlægHey folks, Jeg sidder med essayet "Reconciliation", men er gået lidt i stå mht. at karakterisere fortælleren, altså Laura, samt forholdet mellem hende og hendes mand. Nogle forslag, så lytter jeg gerne. -På forhånd tak -
islamiske trosforestillinger
ForumindlægHej! Jeg skal besvarer dette spørgsmål, men jeg er lidt i tvivl om jeg har tolket det rigtigt. Redegør for tørklædets betydning i islam, herunder hvad der står i Koranen. Centrale islamiske trosforestillinger skal inddrages. Først har jeg redegjort for tørklædets betydning i islam, og skrev... -
Seriøs debat
ForumindlægHej alle. Hvad synes i om denne tekst? Jeg ser frem til en seriøs debat, uden at folk overdriver og er for racistiske. Personligt synes jeg selv at den er kanon fed, men går lidt over stregen. ;) http://youtube.com/watch?v=LJprmaVIgmg : Det Tragisk: At Danmark har så meget men i stadig vil ... -
Vandmærket genre?
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der var nogen som havde læst ''Vandmærket'' af Naja Marie Aidt, og som kunne fortælle mig hvilket genre selve bogen er ? Jeg kan ikke rigtig finde en fælles. Det ville hjælpe mig rigtig meget, da det er til en dansk-historie opgave. :) -
Guds rolle i forbindelse med tsunamien
ForumindlægJeg har en opgave i religion, hvor jeg skal skrive om Guds rolle i forbindelse med tsunami-katastrofen. Jeg vil godt perspektivere katastrofen til et eller andet, men kan ikke finde en oplagt handling at perspektivere til. Jeg vil godt perspektivere til noget, der er sket i virkeligheden, Bibele... -
find differencen
ForumindlægFind differencen Find differensen mellem:Summen af alle hele tal mellem 1 og 100, som er delelig med 2ogsummen af alle hele talmellem 1 og 100, som er delelig med 3. hjælp gerne med udregning -
Mægtighed
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig følgende, eller sende et link til noget forklarende stof omkring dette?: En bevisførelse for den indbyrdes mægtighed mellem de naturlige tal, de rationale tal, og de reelle tal. På forhånd, mange tak! -
Vektorer i planen
ForumindlægHej :) Ville blive glad hvis nogen ville hjælpe mig til hvordan denne opgave løses: vektor a = 5 2 vektor b = -3 7 Bestem tallet t, så vektor a + tvektorb står vinkelret på vektor a. -
matematik hjælp!
Forumindlægforstår ikke opgaven :/ -- der er givet en ligning ax^+4x+2=0 hvor a "Forskellig fra" 0 bestem diskriminanten for denne andengradsligning. bestem tallet a, så andengradsligningen har netop en løsning -- -
lysledere
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive AT-synopsis under hovedemnet Videnskab og Ansvar. Jeg har kombineret fysik og dansk, hvor dansk fylder mest. I min fysik-del skal jeg snakke om lysledere, men jeg må indrømme, jeg ved ikke så meget om det. Er der nogle, der kan hjælpe mig? På forhånd tak -
Hjælp en eller anden
ForumindlægStudielandsbyen er et eksemplarisk projekt, der viser, hvordan man kan transformere og videreføre kulturarv og samtidig løse den samfundsmæssige udfordring, der ligger i at fremskaffe rimelige studieboliger for unge studerende. Studielandsbyen er et lille bysamfund af studieboliger med plads til ... -
Angående synopsis øvelse
ForumindlægJeg har i psykologi læst en artikel - : http://www.hfflex.dk/psykologib/materialer/modul3/opgave1.pdf. "Vi ændrer os ikke så meget som" : som er et bilag fra Kristelig dagblad. Jeg skal blandt andet finde ud af hvad den psykologifaglige problemstilling er i bilaget???. og jeg ved ikk... -
Twilight
ForumindlægHej Nogen der ved hvad det romantiske i twilight er?? -
Mobning
ForumindlægHej.. Nogen som ved om mobning er lige så udbredt i USA som her hjemme? -
buddhismen
ForumindlægHvordan bliver buddhismen til en religion? Hvilke konsekvenser har genfødselslæren for menneskesynet? Hvad adskiller Mahayana-buddhisme fra hinayana-buddhismen? Hvad er tantraer? Tak -
Goebbels demokratiopfattelse
ForumindlægIn general siger man at facister er demokrati-'fjendske', men jeg har fundet en række citater af Joseph Goebbels, som ikke stemmer fuldstændig overens med dette. Er der evt. nogen, der kender noget til nazisternes demokratiopfattelse?
