Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 16661 til 16680 af 187712
  • Potens

    Forumindlæg
    (1/sqrt(x))^2 Jeg vil gerne gange potensen ind i parentesen... hvis der havde stået: (sqrt(x))^2 =x men hvad gør jeg i mit tilfælde?
  • Isolering!

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan isoleres y i denne ligning: 1(1/3)y^3 - 30y^2 + 1350 = (1/3)y^3 - 10y^2 + 1350 På forhånd tak!
  • Kug

    Forumindlæg
    en kugle har ligningen:x^2+y^2+3y=10 1)vis at punktet P(3,0,1) ligge på kuglen 2)bestem en ligningen for den tangentplan til kuglen som går igennem P. ... i 1)har jeg bare indsat p's værdier ind i ligningen og jeg får 10..så jeg den ligge på kuglen i 2)jeg skal bruge kuglens normal vektor....
  • Omskrivning

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg en opagve der lyder således : Omskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 ????
  • eksakte værdier

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med følgende opgave: (2*kvadrod(6)-3*kvadrod(24))^2 tak
  • Rettelse af 3 sætninger!!

    Forumindlæg
    Heeej, nogen der vil være behjælpelige, at rette de 3 tyske sætninger. Hver uge beskæftiger min onkel sig med at holde sin frimærkesamling i orden. - Jede Woche mein Onkel arbeitet, um seine Briefmarkensammlung in Ordnung. Man har rådet mig til at købe et nyt farvefjernsyn, da teknikerne ikke er...
  • Sproligt fag, historie metoder?

    Forumindlæg
    Jeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s?
  • udtale

    Forumindlæg
    Nogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (:
  • Hjælp til synopsis!!!

    Forumindlæg
    Har fået en AT-synopsis hvor jeg skal krydse fagene: Tysk/Naturgeografi eller Tysk/Biologi. Med overemnet "Madkultur". Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive om?
  • Meine Zukunft

    Forumindlæg
    Hej folkens Ville høre om der var nogle derude som er gode til tysk der vil rette min tyske stil. Den er ikke ret lang, den fylder ca. en halv side. Mvh. Niklas :)
  • Tal

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man 5251 på tysk, er det: funf tausend und zwei hundred und ein und fünfzig. Jeg er ikke særlig god til tysk, men er det forkert?? :/
  • øve

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville lige øve mig lidt på min tysk eksamen på fs10 level imorgen. Så tænkte på om der var nogen som lå inde, med en tekst man får til fs10 tysk eksamen?
  • nogle som vil hjælpe med nogle ord til min eksamensopgave?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er nu ved at skrive, hvad jeg skal sige til mit tysk eksamensoplæg. Der er dog nogle ord, jeg ikke kan finde ud af, hvad hedder på tysk. Er der nogle, som vil hjælpe mig?
  • Referat af "warum gerade Andreas" af Manfred Mai

    Forumindlæg
    Jeg mangler et godt referat af den tyske roman "Warum gerade Andreas" af Manfred Mai - håber på hurtig hjælp, da min tysk eksamen er lige om hjørnet!
  • Haster oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne høre om nogle have tid og lyst til at hjælpe mig med nogle sætninger jeg skal have lavet om til tysk. Er nemlig ikke selv så frem med det tyske. Det haster en del, da det er til en eksamen. Det vil nok forgå over mail, da det haster
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til afgangsprøve i tysk. Jeg har skrevet noget om skolesystermenrne og min fremtidsplaner, men er ikke sikker om det giver mening det jeg har skrevet på tysk. En venlige sjæl der vil kigge den igennem? :/
  • Please ret for fejl! kun 150 ord!

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen! Dette er min første tysk aflevering, og jeg kan virkelig ikke finde ud af tysk:( er der please en der vil være såcsød og rettte den for mig? eller give mig nogle gode råd. Mvh Neomi
  • Terminsprøve lytteøvelse

    Forumindlæg
    Hej allesammen, har et spørgsmål angående tysk terminsprøve. Jeg skal op her i morgen, har dog altid problemer med at lytte, da mit tysk ordforåd ikke er godt. Hvilke tricks kunne jeg bruge? Også til den skriftelige?
  • REttelse af stil

    Forumindlæg
    Hej med jer :D Er der nogen, der gider at rette min tysk stil.. Jeg sender gerne til mail. Det skal lige sige, at jeg har tysk på C-niveau :)
  • Akkusativ/dativ-præpositioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser tysk grammatik og forstår ikke helt hvad det betyder, når præpositioner styrer akkusativ eller dativ. Hvad betyder styrer i denne her sammenhæng, og hvad forskel gør det i en tysk sætning?