Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16681 til 16700 af 163702
-
Mat repetition
ForumindlægOpgave 1 I en model betegner O(x) (målt i kr.) en virksomheds samlede omkostninger ved en produktion på x enheder af et bestemt produkt. Den pris pr. enhed, som virksomheden kan sælge samtlige x enheder for, betegnes a(x) (målt i kr.). I modellen antages det, at: O(x) = 0,0024x2 + 106 og a(x) ... -
Rettelse, plz ?
ForumindlægHej, jeg har lavet en dansk - engelsk oversættelse, og ville høre om der var nogen der gad og rette den ? Tak på forhånd -
-->Rettelse af opgave bedes!<--
ForumindlægHej Jeg skal snart til engelsk eksamen FSA, og det er mundtlig. Jeg har skrevet alt det ned, som jeg har tænkt mig at fortælle om til eksamen. Men jeg vil rigtig have opgaven rettet af nogle rigtig gode, og jeg ved at der rigtig mange kloge hoveder herinde,og hvis en eller flere af jer genier kun... -
opgave inspiration
ForumindlægHej Jeg skal skrive projekt i engelsk A og psykologi B og mangler et emne. har overvejet noget omkring ondskab eller noget i den retning, alle andre forslag om evt. bøger eller emner er velkomne, -
om michael jacksons barndom
Forumindlæghej alle. jeg skal skrive om et selvvalgt emne til FSA i Engelsk, og jeg har valgt Michael Jakson. men jeg ved ikke så meget om hans barndom, og jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet. så jeg ville spørger om der er nogen af jer der ved noget om det? -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
Frustrationer!!!!! STX, HHX, HTX, EUX, EUD.....AAAAARGH
ForumindlægHej! Måske en voldsom overskrift, men åh, hvor kan valget af ungdomsuddannelse dog være frustrerende! Kort sagt: jeg ANER ikke hvad jeg vil efter 9. klasse. Eller jo, der er da nogle ting jeg kan udelukke (bl.a. EUX, EUD og HHX samt 10. klasse) Til gengæld ved jeg, at jeg, efter min ungdomsudd... -
Arkitekt uddannelse
ForumindlægEr det meget nødvendig at man har matematik på A niveau? Vi skal vælge valgfag, og er meget i tvivl om det skal være Engelsk A eller Matematik A? -
Outline - South Africa
ForumindlægHej :-) Jeg er ved at skrive outline til engelsk eksamen 9.klasse ... Jeg har valgt at fortælle/skrive om ''Young People in South Africa today'' Altså efter apartheid og alt det. Er der nogle af jer, som ligger inde med nogle gode hjemmesider eller andet godt info. Jeg synes nem... -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Hjælp til underemne i srp omkring alkohol
ForumindlægJeg vil gerne skrive srp i biologi A og psykologi C, hvor mit overemne er alkohol. Jeg kunne godt tænke mig at inddrage filmen “druk”, da jeg synes den har en meget spændende vinkel på alkohol. Jeg mangler ideer til underemner som ikke er for brede og som har et godt samspil mellem fagene. Og hvo... -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
HG1 - Eksamen (IMORGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mig... -
Rette ?
ForumindlægNogle der vil rette min engelsk stil .. Her er den ; På dansk ; Den dag hvor Fatima’s tante havde sagt til Fatima’s far Atila, at hun havde set Fatima med en dreng i byen, har hun haft mange hårde dage. Hendes far og tante bliver ved med at sige til Fatima at hun skulle mødes med Ali’s dreng.... -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk... -
Skr. censur
Forumindlæg1) Hvor mange opgaver sidder en skr. censor normalt med? 2) Er den samme person normalt censor for flere klasser fra et gymnasium? 3) Hvor mange censorer er der ca. (i de store fag som dansk, engelsk og matematik)? Jeps, lidt atypiske spørgsmål... :) -
Eksamener
ForumindlægMn studieretning er: Bio A, mat B og kemi B.Jeg har tænkt mig at vælge mat A og så skal jeg have fysik c. Derudover vælger jeg astronomi eller psykologi C, har ikke helt bestemt mig. Jeg har fortsættersprog og regner derfor med at aflsutte det i 2g.Jeg har kun haft få kemitimer, så jeg regner ikk... -
Hjælpelærer i matematik
ForumindlægHej! Jeg søger en hjælpelærer til matematik på A-niveau i gymnasiet. Hvor kan jeg finde det? Hilsen Louise. -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ...
