Søgning på: matematik fp10 maj 2020. Resultater: 16681 til 16700 af 34067
-
gamle eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak .. -
en ekelt ligning
Forumindlæghej er der nogen matematik-hjerner der kan knække denne ligninger, gerne med mellemregninger så jeg ved hvad i har gjort.14,6x - 8,2= 3,5 * (x+4)på forhånd tak :) -
Karakter i skriftlig mat..?
ForumindlægNogen som ved hvor mange point man skal have for at få 03,5,6... osv. i skriftlig matematik..? (Gymnasium B-nivaeu) -
Rindung og Kristensen
ForumindlægJeg er meget interesseret i at købe Matematik af Kristensen og Rindung. Evt. høre om nogen har gode ideer til hvor de kan købes. Vh -
Terminsprøve imorgen MAT(B)
ForumindlægNogle der ved hvor de gamle eksamensopgaver ligger henne? Skal nemlig op i matematik skriftlig imorgen på B niveau..PÅ forhånd tak... -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
Annuitetslån
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med en matematik opgave angående annuitetslån. :D Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp! Tak på forhånd -
Bestem sidelængden s
ForumindlægHej jeg har brug hjælp til en anden matematik opgave. Jeg har vedhæftet opgaven. Håber nogen kan hjælpe -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
Newton til CM
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har en matematik opgave hvor jeg skal omregne Newton om til CM men kan ikk finde ud af det. Nogle der kan hjælpe :)? -
Søger HP
Forumindlægnogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik -
Dividere
ForumindlægHej!Jeg er skod-dårlig til matematik!Nogen der kender en god måde, at dividere på? :D -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har fået lidt problemer i matematik, og vil egentlig gerne have en er kan hjælpe mig. Skal man have fat i nogen fra universitet for at få lektiehjælp?? Eller hvem skal man henvende sig til? -
Bevis toppunktsformlen
ForumindlægHej ppl. jeg skal til matematik B-niveau på torsdag og skal måske bevise toppunktsformlen. Er der en der kan hjælpe med at bevise den? Og gerne ud fra andengradspolynomier? -
Andengradspolynomier: løsningsform til andengradsligninger
ForumindlægHeeey. Er der en der kan hjælpe mig med at gøre rede for løsningsformlen til andengradsligninger? Jeg har matematik på B-niveau . -
Observationssæt - grupperet/ugrupperet?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik C her om en uge. Nogen, der kan fortælle mig, hvad forskellen er på et ugrupperet og et grupperet observationssæt? -
Hvordan laver man en graf ud fra definitionsmængden og monotoniforhold?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til matematik b terminsprøve i morgen og sidder med et problem til den uhjælpende del. Hvordan tegner man en grad ud fra informationer om definitionsmængde og monotoniforhold? Tak på forhånd. -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Har virkelig brug for hjælp til at løse opgave 1 i min matematik aflevering. Opgaven er vedhæftet i et billeddokument På forhånde TAK. -
Bevis hældningskoffetienten i en lineær funktion
ForumindlægHejsa er der nogle der kan forklare mig beviset for hældningskoffetienten i en lineær funktion er ikke skide god til matematik, så skal have skåret det ud pappå forhånd tak -
Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing
ForumindlægJeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?"
