Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16721 til 16740 af 27765
-
referat/resume af pigen fra egtved/nørrebro/fyn
ForumindlægEr der nogen der har en referat eller resume af pigen fra egtved ,pigen fra nørrebro eller pigen fra fyn. det e ros lige meget hvilken af dem det er det må ger være en referat af en novelle fra Nat Med Naja af ´Peter mouritzen. Svar hurtigst muligt har brug for det til imorgen. PLEASSSSE -
Billedanalysemodel
ForumindlægHeyo! Nogen der ligger inde med en analysemodel til billeder på gymnasieniveau (helt bestemt 3.g.)? Ved at der ligger en inde på studienet.dk, men jeg gider simpelthen ikke betale for den. Er der nogen der evt har downloadet den der kunne smide den op? Eller en tilsvarende? Har bare virkelig brug... -
drageløberen
Forumindlæghej alle sammen.. skal snart i gang med at skrive SRP i engelsk og historie.. i engelsk delen har jeg valgt at tage udgangspunkt i "drageløberen" på engelsk.. er lidt i tvivl om historien delen.. tænkte på om der var nogen derude, der havde læst bogen og havde en ide om hvad jeg kunne s... -
SRP - Biologi A
ForumindlægHej, jeg skal snart aflevere fag og emne til SRP og er for at sige det mildt rimelig lost. Jeg skal skrive i faget biologiA og derudover har jeg kemiB, idrætC, relC, samfC, oldC, historieA, danskA, matematikA. Jeg har på det seneste overvejet hudkræft, men ved ikke hvilket fag jeg skal koble... -
Hjælp! Katastrofe idé!
ForumindlægHej(: Jeg skal snart lave Projekt-opgave og det overordenede emne er "KATASTROFER"(: Jeg ved simpelthen IKKE hvad jeg skal vælge.. Man må også vælge noget som: Selvmord og andre "personlige" katastrofer(: Nogle ideér? Oliver.. -
Metode - Religion (biblen)
ForumindlægHey jeg sidder og er i gang emd min AT opgave. Og er nået til et spørgsål hvor jeg skal redegøre for den kristne skabelsesberetning. Hvor jeg skal gøre brug af det gamle testamente, første mosebog kap. 1-3! Jeg har skrevet et resume, men hvordan skall jeg dog få viklet metode og delkonkluion i... -
(Indre komposition) hvad er det?
ForumindlægHvad er en indre komposition? Det kunne være rart hvis nogne kunne komme, med en detaljeret forklaring Tak på forhånd :) Forsæt en goddag :) -
Hjælp til rettelse af oversættelse Keine Hexerei HASTER
ForumindlægHej, jeg skal lave en oversættelse af tekst nr. 25 "Kejser Franz Joseph af Østrig-Ungarn fra bogen Keine Hexerei - håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!! På forhånd tak :D ”Manchmal waren der ein Keiser” – wieso heist ein Biografie ob den Österreich-ungarische Keiser ... -
Spørgsmål til psykologi opgave? Kan I hjælpe mig?
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i psykologi der hedder: Hvad bidrager de forskellige fakulteter - naturvidenskab, humanvidenskab og samfundsvidenskab - med i forhold til at gøre psykologi videnskabeligt? Jeg forstår ikke rigtigt spørgsmålet og kan ikke finde svaret, da det ikke er så nemt, når man ikk... -
Hjælp til tekst "Spørgsmålet om rent og urent" Markusevangeliet 7, vers 1-23 Haster!!!
ForumindlægHej Jeg sidder med en tekst fra Markusevangliet 7, vers 1-23 Jeg er nået til perspektiveringen i min værktøjkasse, men jeg har et problem og det er at jeg har et kompedie om kristendommen med nogle forskellige bibel tekster fra hhv. det GT og NT Her er kompidiet samt teksten På forhånd tak -
Islam
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe mig med dette spørgsmål:) Giv et eksempel på en person eller organisation indenfor islam i Danmark, der er hhv. traditionalistisk, modernistisk, fundamentalistisk, sekularistisk. -
Hjælper gerne med afsætningsopgaver
ForumindlægHej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx -
Startkomma...
ForumindlægHej! Jeg skal til Dansk terminsprøve imorgen.. Min lærer har fortalt, at man enten skal bruge startkomma eller lade være, problemet er at jeg ikke aner hvad startkomma er?? nogen der kan hjælpe?? -
det ubeskrevne blad????????????
ForumindlægHej folkens er der nogen som har læst det ubeskrevne blad?? Har læst den men kan ikke rigtig finde den røde tråd… -
Engelsk på A niveau svært?
ForumindlægHej, jeg skal på STX her efter sommer og kunne godt tænke mig en kreativ linje. Næsten alle de kreative studieretninger har engelsk på A niveau. Jeg kan rigtig godt lide engelsk, men har altid været usikker på, at tale det og føre en samtale på det. Derfor ville jeg rigtig gerne høre jeres mening... -
Kontinuerte funktioner?
ForumindlægHej Er i tvivl om det her: - Hvad vil det sige, at en funktion er kontinuert? -
Spændingsfaldet
ForumindlægJeg tror godt jeg ved b) men a) er jeg i tvivl om. -
Naturvidenskab? Fysik/kemi/matematik/biologi?
ForumindlægHej alle AT eksperter, Har gennemtæsket cden, vi fik udleveret idag. Og der er intet der siger mig noget i forhold til hvad der interessere mig. Jeg kunne godt tænke mig to af de 4 fag: 1. Fysik 2. kemi 3. matematik 4. biologi. Er der en af jer der har et emne/forslag? På forhånd tak. -
Hjælp til problemformulering!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til og skrive dansk/historie opgave i 2.g, og har også fundet mit emne, D. 11 september 2001.. Men kunne godt bruge noget hjælp til min problemformulering! Nogen der har nogle spændende emner inden for området, jeg kunne skrive om? Ved det er et stort område og ved ikke... -
SSO opgave
ForumindlægNogen herind der kan hjælpe med den her opgave. Giv et eksempel på en lineær differentialligning af anden orden anvendt i en problemstilling fra f.eks. Fysik?
