Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 16721 til 16740 af 32040
-
Rettelse af min aflevering - evt. understregninger
ForumindlægHej. Er der ikke en sød sjæl, der evt. vil prøve at rette min engelsk aflevering? Har selv prøvet, og kan simpelthen ikke finde fejl. Evt understregninger, hvor der opstår fejl, ville være en stor hjælp. - Tak på forhånd :) -
kemiA - hvad skal jeg læse?
ForumindlægHej folkens...jeg skal til at have kemi på højt niveau efter sommerferien. Kan i anbefalde mig noget som jeg ihvertfald skal ha fat på? altså en bog som er rigtig god tikl at have ved siden af sig i timerne? noget som jeg skal have læst inden skolen starter igen? Bare nogle gode råd jeg vil havep... -
Whom/who
ForumindlægHej Hvad er korrekt at bruge i denne sætning: First and foremost, it is essential to understand that the prediction of the future severely depends on who/whom on you ask. Jeg gætter selv på whom, da det ikke er subjekt i sætningen? På forhånd tak -
Ordbøger søges
Forumindlæg<p>Hej.</p> <p>Jeg er i år startet på gymnasium, og der er der et krav der hedder, at man selv skaffer sine Gyldendals-ordbøger. Jeg ville høre, om der skulle være nogen der har dansk-tysk og tysk-dansk ordbøger ligg... -
EN DER VIL RETTE OG EVT GIVE EN KAREKTER ?
ForumindlægHER ER MIN STIL : I have seen your announce in the local newspaper, and I would like to have a sommerjob before school start. I am very interested for hotel working and babysitting. My name is Sumeyra and I am 15 years old, but I am turning 16 in October . I leave 9th class this summer. I start ... -
Karakter i folkeskolen
ForumindlægHeeeej allesammen :-)? Jeg ville høre, hvad i har fået i de mundtlige eksamener indtilvidere? Er i glade for karakteren? I hvilke fag...? -
Percentil
ForumindlægHvad betyder percentil? Jeg har forsøgt at google det, og jeg har fundet flere steder, hvor det nærmest bliver beskrevet som fraktiler, men der står ikke noget om, at de to ord betyder det samme. Er percentil det samme som fraktil? Hvis ikke, hvad er så forskellen? -
Studenter :)
ForumindlægHey til alle nye studenter, tillykke med huen! Blev selv student i dag, og jeg er super glad! Stort tillykke derude!! også til dem som har afsluttet folkeskolen samt! folk på de videregående uddannelser :) -
Har virkelig brug for hjælp!!
Forumindlæghej alle sammen skriver om dna´s skyld i at en celle bliver til en kræft celle!!! det er til srp.. har virklig brug for forbederinger og rettelser!! på forhånd tak( undskyld stavefejl men har travlt:D) De forskellige kræftsygdomme, har en overraskende ensartethed i de fundamentale processer på de... -
Hjælp til oversættelse af en sætning.
ForumindlægJeg er i tvivl hvordan jeg fomulere denne engelske sætning grammatisk korrekt til dansk: "Whereas the life expectancy for men aged 50 in European countries varies by some nine years, the years of healthy life differ enormously." Så hvis i har nogle bud derude, kunne det være ... -
kort spørgsmål :)
ForumindlægHej jeg skal op til terminsprøve, i engelsk, har valgt at at skrive på pc. Ville høre jer om det er bedst at skriver i hånden eller bedst på pc ??? fordele og ulemper.? Fordi jeg er virkelig i tvivl om det er bedst jeg har valgt at skrive på pc, har nemlig hørt mange ulemper for det. F.eks: skal ... -
The amish and their right to be different
ForumindlægHej folkens. Jeg har en engelsk stil for til på fredag. Og jeg skal skrive 350-450 ord. Lige nu har jeg skrevet omkring 379. Jeg mangler det sidste, men jeg har helt blank. Og ved ikke hvad jeg skal skrive. jeg skal skrive om amish folket, og deres ret til at være anderledes. Jeg mangler... -
yep, så er den her!
ForumindlægHey folkensJeg har engelsk mdt. årsprøve på torsdag (den nye ordning), og ville derfor høre, hvordan jeg bedst kan forberede mig derhjemme?Hvis I har nogle guldkorn og andre gode fif, vil jeg blive utrolig glad for at høre dem :)Desuden ligger jeg på 10-11. Vil helst gerne have enten 10 eller 11,... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Ondskabens Øjne (Silence of the Lambs)
ForumindlægJeg skal lave en anmeldelse af bogen Ondskabens Øjne.. Tænkte på om der var nogen derude der har læst den? For jeg er ikke ret god til at tolke symboler osv.. Hvad menes der med den engelske titel? Clarice hører en nat lammenes skrig da hun hjælper sin hest væk fra gården. Og Lecter spørger d... -
Pre-university?
Forumindlæghej jeg sidder lige og skal til at søge et job, hvor de så spørger om uddannelsesniveau. Idet processen foregår på engelsk, ville jeg høre om nogle kunne oversætte Gymnasiet til dette, det er jo ét år højere end high school, ikke sandt? Og jeg agter iøvrigt at læse fra starten af næste år, hvis d... -
verbernes rigtige form
Forumindlæghar nogle engelske sætninger, hvor jeg er meget i tvivl om hvilken form udsagnsordet skal stå i. 1. In celebration of their luck, both ____ (agree) to put aside their dislike for the other from that moment on. 2. Still flabbergasted over the whole thing, he went to the Englishman, who repli... -
kan man godt sige: if he is to
Forumindlægjeg har debateret lidt med en lærer om man godt kan sige: If he is to lose his job. hun mener ikke det er muligt og sige det sådan og det kan jeg ikke få til og passe da der jo i rigtig mange artikler på engelsk hvor der bliver skrevet sådan. h&am... -
Amish, Ireland, Australia
Forumindlæghej alle :) ska til engelsk eksamen på mandag og disse 3 emner ka jeg risikere at trække til eksamen, men da det er længe siden vi har gennemgået dem, fordi der ha været en række andre eksamener, ka jeg ikk helt huske evt. vigtige ting ting ved disse emner. Ville være rigtig dejlig hvis i kunne ...
