Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16741 til 16760 af 33808
-
bedømme
Forumindlæghej er der nogle der vil bedømme et engelsk essay A nivuau ? - samt give en karakter på den? essayet er fra engelsk eksamen i år -
Induktiv eller deduktiv?
ForumindlægJeg har fagene historie og engelsk. I historie er jeg kritisk overfor en tekst og i engelsk har jeg lavet en lyrikanalyse af en digt.. Er det induktiv eller deduktiv? -
bedømmelse HJÆLP
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som er super dygtige til engelsk? og som ville bedømme mit engelsk essay fra eksamen i år? -
Imperalisme
ForumindlægHvordan kan man argumentere positivt for den engelske imperalisme i Indien? Hvordan kan man argumentere negativt for den engelske imperalisme i Indien? -
Motiveret Ansøgning
ForumindlægHej Jeg søger efter et engelsk geni som vil læse, rette og give feedback på min motiveret ansøgning som er på engelsk, hvad angår grammatik og forståelse? -
Lige et hurtigt spørgsmål om sso
ForumindlægNår man skal skrive SSO, og jeg har valgt fysik b og engelsk b, kan jeg så godt have emnet rummet og skrive sso'en på engelsk? -
Et lille spansk oversættelses tjek.
ForumindlægJaime er danser og arbejder på et teater i Cuba. Han har bl.a studeret fem år på Caaberet- og Cirkusskolen. Flere personer i han familie er eller har været pofessionelle musikere. Ifølge Jaime lærer børnene i Cuba at danse og spille musik, mens de er i deres moders mave. Jaime es bailarín y traba... -
Musikalsk analyse!? Behøver DIN hjælp!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig musik her i 2.g, d. 8. juni! Desværre er jeg ikk specielt god til teori-delen af det! Jeg skal følge et papir hvor man skal besvare handling i sangen, toneart/taktart, akkompagnement osv osv! Men jeg er virkelig ikke god til musik-teori!Sangene jeg har svært ved, er fra s... -
At tage HF OM :((
ForumindlægHej med jer som læser min besked.. :(( Idag har jeg været op til Eksamen i Musik. Jeg fik både 00 i musik, og 00 i NF (Naturfaglig gruppe fag ) Jeg sidder i en rigtig meget svært situation lige nu. Jeg går og tænker over hvad jeg lige nu skal gør. Har meget i tankerne. Er frygtelig bange ... -
Please.. Haster... nem opgave
ForumindlægSkriv teksten her korrekt af. Brug store og sm! bogstaver rigtigt. H.C. LUMBYE VAR ORKESTERLEDER I TIVOLI I KØBENHAVN I 29 ÅR. HER SKULLE HAN SKRIVE NY MUSIK HVER UGE. DET BLEV TIL OVER 600 MELODIER. DE MEST KENDTE ER "CHAMPAGNEGALOPPEN" FRA 1845 OG "DRØMMEBILLEDER" FRA 1846. ... -
3 sætninger på spansk
ForumindlægNogen der kan spotte fejl? Det handler om, hvorfor jeg kan lide musik og hvornår jeg høre musik. Tak på forhånd. Sí, a mí gusta la música, porque ha relajado y ayuda con hacerme feliz cuando soy triste o agrio. Cuando escucho a música soy en mi propio el mundo, ausen... -
Gymnasium i Lyngby og omegn?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng i 9. klasse. Jeg er fagligt engageret og får høje karakterer. Jeg leder efter et gymnasium, som har højt fagligt niveau på hele linjen. Jeg bor i Lyngby og leder derfor efter et gymnasium i området. Dog er jeg ikke blot typen der ønsker højt fagligt niveau, da jeg lægger meg... -
antal eksamen?
ForumindlægJeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2? -
eksame.. og jeg har angst!
Forumindlæghej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski... -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk på B niveau.. Jeg kunne godt tænke mig at se frem til hvordan en god remlæggelse/mundtligt oplæg er.. Kunne I give en disposition eller noget der fortæller om hvad kommer først og bagefter og til sidst.. Jeg skal nok 100 % lave analyse og fortolkning + de takson... -
Lyder det her rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lige brug for lidt hjælp. For på dansk siger man: "For der er kun en ting i verden der gør mig lykkelig". Er dette så rigtigt oversat til engelsk her: "For there is only one thing in the world that makes me happy". Er i tvivl om "for" kun er noget man si... -
Hvilken studieretning?
ForumindlægHej folkens. Jeg er en ung dreng på 15, som sidder med et lille problem: Jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal tage. Jeg vil gerne tage en bacheloruddannelse efter gym, så jeg vil helst have en retning, hvor mit snit vil ligge så højt som muligt. Forresten, så er mine bedste fag følgende: D... -
Forside
ForumindlægHejsa.... Jeg har et lille problem... Jeg ville gerne have, at min forside lignede den til højre. Hvordan kan jeg det? Min kode er vist nedenunder billedet.. Altså. Tekstens overskrifter skal rykkes helt ud til linjens højre hjørne, og standard oplyningerne skal rykkes ned i højre hjørne \beg... -
paper
Forumindlæghej alle sammen, jeg har for første gang skrevet en paper i engelsk, så jeg ville spørge om det er rigtig skrevet, ik det grammatiske, men mere om det er en paper :) ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” We get... -
Sommerferielæsning
ForumindlægÅh sommer.Der skal læses!Hvilke bøger anbefaler du, skønlitterær såvel som fagligt?Ps.: Hvis du anbefaler noget fagligt litteratur, så skriv lige hvilket niveau det er på.
