Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16761 til 16780 af 35409
-
Parabler
ForumindlægHvodan kan man bedst beskrive hvad leddet bx gør ved en grafisk afbildning af et anden grads polynomium? -
Gym Afleveringsopgaver
ForumindlægHeyza derude, har i længere tid gået med en ide. Kunne det ikke være fedt at lave en side enten separat eller under studi.dk med besvarelser til matematik-opgaver i gymnasiet. Både for B - A og A+ Det kunne ihvertfald være en fed hjælp for mange. Skriv venligst tilbage på min e-mail hvis i er gla... -
Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer. -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
Hjælp til diktater og læseprøver
Forumindlæghej jeg er en dreng der går i 8.klasse. For 3 uger siden fik vi en FSA læseprøve fra 2006, som vi skulle lave. Det endte med at jeg fik 7 for den. Her for bare en uge siden fik jeg en diktat, hvor jeg også fik 7. Jeg har tænkt mig at øve mig, så jeg kan blive bedre. Derfor vil jeg bare spørge om... -
Hvilke emner har været aktuel i skr. eng
ForumindlægHej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år.. -
Fotosyntese
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
Fri på fredag?
ForumindlægHar gymnasieelever fri på fredag (kongeligt bryllup), eller er det kun folkeskoleelever? -
differentiallligning
Forumindlæghej. nogen der kan hjælpe mig i gang med den her opgave. jeg er helt lost.....i en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er propertional med pro... -
ligning
ForumindlægHvordan løser jeg denne ligning:e^(2x)-2e^x = 0Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Håber I gider hjælpe.. -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
membranpotentiale, aktionspotentialet og et elementært bonus-spørgsmål om blodgennemstrømning
Forumindlægjeg er endt i den ulykkelige tragedie at skulle op i biologi-b niveau. Derfor sidder jeg og forsøger at forstå det her med membranpotentiale, aktionspotentialet og derunder natrium-kalium-pumpen. Er nogenlunde med på hvad ordene beskriver og de forskelliges funktion, men så heller ikke meget mere... -
synopse
Forumindlæghej jeg skal skrive en synopse for aller første gang. og jeg ved ikke rigitg hvad det går ud på. synopsen skal være om en bog vi har læst jeg skal vælge 10 sidder af den. vil i ikke være venlige at hjælpe mig. på forhånd tak -
Redigering af film
ForumindlægEr der en sød sjæl, der vil hjælpe os med at klippe vores film? :) -
Dansk synopsis det moderne gennembrud!
ForumindlægHej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig! -
Terminsprøve (hjælp)
ForumindlægJeg har nogle sætninger som jeg har lavet som jeg håber I vil hjælpe med at rette!! håber de er rigtige...Please hjælp mig... taka) Manden gav sin søn en bog og bagefter gik han på arbejde.Der man gab seinem Sohn einen Buch und hinterher ging Er zu arbeitet. b) Manden købte en cykel og en bil til... -
Produktreglen
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ... -
Fransk speciel oversættelse
ForumindlægJEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr...
