Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 16761 til 16780 af 48309
-
OL München 1972 - hjælp!
ForumindlægHejsa, jeg skal finde nogle kilder der kan bruges til at skrive AT udfra, men jeg kan ikke finde nogen. Er der nogen der ved hvor jeg kan lede eller som måske ligger inde med nogen? Er desperat! -
For høje karakterer?
ForumindlægVi har alle prøvet at få en karakter, som vi synes var for lav. Men har I nogensinde oplevet det modsatte, dvs. fået en karakter I synes var for høj? -
Essay
ForumindlægHvad er et Essay ? -
Bortvist i 10. klasse, hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg er netop blevet bortvist fra 10. klasse og jeg undrer mig nemlig over om hvad jeg egentlig skal gøre. Kan jeg stadig søge på gymnasiet, eller er der slet ikke nogen muligheder? hvad gør jeg? I øvrigt har rektoren på skolen blandt andet også læst nogle beskeder op højt, som ... -
Just Like That- Michael Richards
ForumindlægEr der Ikke nogen der har summary af Just like that.. ? Plz- -
Kvote 2 - jura
ForumindlægHejsa Jeg vil søge ind på kvote 2 til jurastudiet, men der står, at man skal have haft matematik C og det har jeg ikke haft siden 10. klasse - kan jeg vedlægge eksamenskaraterer derfra eller skal det være et fag jeg har haft på HH? -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
hov, glemt at bestille hue...
Forumindlæghej jeg har egentlig glemt at bestille en hue og bliver student her i næste uge.. findes der en butik man kan gå ind og få en eller? -
Homeriske stiltræk? - odysseen
ForumindlægHVAD ER HOMERISKE STILTRÆK ? når man læser odysseen? -
Kan jeg føle mig(helt)sikker?
ForumindlægJeg søger ind på Antropologi-studiet på KU. Mine sidste eksamener forløb noget bedre end jeg havde forventet og mit snit ender på 10.7 og med bonus ender jeg på 11.5. Snittet var sidste år på 10.6? Jeg ville umiddelbart gå ud fra, at jeg med al sandsynlighed kommer ind. Havde egentlig tænkt mig a... -
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
AT metoder
ForumindlægJeg sidder og er igang med AT, hvor jeg skriver i psykologi og biologi om overspisning og fedme. Af metoder har jeg i biologi to førsøg (ikke nogen jeg selv har lavet) og i psykologi har jeg en case, og to interviews. Alle metoderne er kvalitative... Er det for lidt/for meget?? og har det n... -
Fransk - rettelse
ForumindlægHejEr der nogen der vil rette dette?Mvh. MariaTomi Ungerer naissait/est né à Strasbourg en 1931. Quand il est quatre ans son père meurt, et pour cette raison sa mère s’installe à Logelbach avec ses quatre enfants.Pendant la guerre Tomi/il vit la endoctrinement nazi à s’école. Il dessine beaucoup,... -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
Kultursammenstød
ForumindlægHvad har været de største kultursammenstød fra år 1000-2000? På forhånd tak :) -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
engelsk stil
Forumindlæghej alle sammen... jeg skal skrive en engelsk stil dens indledning skal starte sådan the..... once upon a time ther lived a small...in a ....town in a country called.... the.... one day went don to a river and suddenly ... saw a .... min opgave går ud på at udfylde de manglende ord og fortsætte h... -
Hjææælp! landeskunde og typisch deutsch!
ForumindlægHey nu har jeg siddet siden kl. 10 i morges og kæmpet med det her, men ak. kan bare ikke finde ud af det. Jeg har læst en lille tekst om hvad der er typisk tysk, f.eks. Ting: øl, bratwurst, saurkraut, biler osv. Egenskaber: ordnung, perfektion, fleiss, stiched osv. Og det skal jeg så sætte i e... -
Nogen der Vil hjælpe mig..?
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP. Jeg skriver i min opgave i Samfundsfag og Historie, og jeg har i det ene spørgsmål i min problemformulering fået til opgave at: give en analyse af et traditinelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. je... -
Cambodja/Cambodia - lidt hjælp?
ForumindlægHej Sidder lige midt i min studieretningsopgave om Cambodia i fagene historie og samfundsfag, hvor begge er hovedfag. Opgaven giver mig lidt kvaler. I et af mine spørgsmål skal svare på hvorfor verdenssamfundet ikke greb ind og stoppede de Røde Khmerer-regimet i perioden 1975-1979. Synes ikke r...
