Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 16761 til 16780 af 170164
-
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
Bestem a sådan at andengradsligningen ax^2-3x+1=0 har netop én løsning.
ForumindlægBestem a sådan at andengradsligningen ax^2 -3x + 1 = 0 har netop en løsning. Indsæt værdien af a, og bestem løsningen. Formlen er: d: b^2 - 4 * a * c Håber i kan hjælpe med denne opg :) -
overophedning
ForumindlægHvorfor fører overophedning til inflation? på forhånd tak for hjælpen :) -
Hey har været eksamen idag i skriftlig dansk trak et blogindlæg ville bare lige høre om der var nogle kloge hoveder der ville læse det igennem
Forumindlæg -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
Undersøg om der findes værdier af t, så projektionen af vektor a på b er 3*vektor b
ForumindlægJa, som opgaveforumulering lyder, så har jeg to vektorer vektor a=(5/t) og vektor b=(4/2) Og så skal jeg undersøge om der findes værdier af t, så projektionen af vektor a på vektor b er 3.b. Håber der en der vil hjælpe:) -
SRP karakter?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvornår vi får SRP-karakteren at vide, for os der har afleveret i december måned? Jeg hørte noget fra nogle lærer på min skole, at vores lærer ville modtage SRP'erne mandag d. 16 februar, eller også var det d. 19 februar. Men så alligevel.. De vil jo ikke modtage selve ... -
Er HTX mon noget for mig?
ForumindlægHej! Jeg er er en meget forvirret 9. Klasser Jeg ved ikke om jeg skal vælge HTX. Jeg får nok 7 i alle fag og 10-12 i engelsk og jeg elsker teknologi og alt det man skal på HTX men jeg ved ikke om det mon bliver hårdt for mig? Er der nogen der ved om det er svært at gå på HTX? Og hvad med mine 7 t... -
Hvordan bliver jeg direktør
ForumindlægHej Jeg er færdig med min HTX her til sommer, og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg kan vælge af uddannelse, jeg vil gerne være direktør for koncerner, og vil gerne have en form for HA-uddanelse og jeg mener jeg kan huske at en af HA'erne er designed til direktøre. BTW det skal helst være i K... -
CIE-diagram.
ForumindlægSkal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe? -
eksponentielle sammenhængForklar den eksponentielle sammenhæng y=b·a^x. Du skal bl.a. komme ind på halverings-/fordoblingskonstant.
ForumindlægForklar den eksponentielle sammenhæng y=b·a^x. Du skal bl.a. komme ind på halverings-/fordoblingskonstant. n nogle der kan hjælpe? -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Gamle karakterskala & videregående uddannelse ?
ForumindlægHej alle ! Jeg står og skal til at søge ind på videregående uddannelse her efter sommerferien, og jeg afslutter min nuværende gymnasielle uddannelse her om nogle dage. Jeg er under DEN GAMLE REFORM - altså benytter jeg mig også af den gamle karakterskala. Jeg ved godt, at der har været en masse... -
(sektion 1.1) 10: I denne oppgaven er n et fast, naturlig tall. Dersom a, b ∈ Z skriver...
Forumindlæg10. I denne oppgaven er n et fast, naturlig tall. Dersom a, b ∈ Z skriver vi a ≡ b hvis a − b er delelig med n. a) Vis at hvis a ≡ b og b ≡ c, så er a ≡ c. b) Vis at hvis a ≡ b og c ≡ d, så er a + c ≡ b + d og ac ≡ bd. c) Vis at a &equ... -
Fremtidsudsigter for cand.merc'er
ForumindlægHej alle! Jeg går og nyder livet og holdet sabbatår, og har derfor rigtig, rigtig meget tid til at tænke over valg af studie... Jeg har overvejet International Business på CBS alene pga. af interessen for business sådan helt bredspektret, lidt økonomi, lidt marketing osv - og fordi, at jeg ... -
Hvor lang tid afsættes der til at snakke om den ukendte tekst til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til tysk B eksamen imorgen(24 timers eksamen). Jeg vil gerne have styr på hvordan selve eksamen forløber. Hvor meget tid af de 30 minutter afsættes til den ukendte tekst? og hvor lang tid diskuteres der? Er det rigtigt antaget at det vigtigste tyske historie at have styr på er... -
Gammel eksamensæt
ForumindlægHejsa folkens. Jeg skal snart til Fysik skriftlig eksamen på HTX Jeg vil høre om der muligvis er nogen som har eksamensættet som blev givet til htx eleverne i år 2017 og 2016 -
Bio eksamen imorgen har jeg forstået forskellen på cellulære og humorale forsvar?
ForumindlægHej! Jeg er meget usikker på, hvad der er det humorale og det cellulære forsvar. Det nedenstående er det jeg er kommet frem til: Cellulærer: - celler går ind og dræber den indtrængende infektion ved at afgive kemiske stoffer humorale: - Antistoffet produceres af B-lymfocytter og har den funktion... -
Grafen for en potensfunktion, f(x)=b*x^a, går gennem punkterne (2,7) og (11;1,5)
Forumindlæga) argumenter uden at regne for at, a<0. b) Bestem a og b ved hjælp af 2-punktsformlen for en potensfunktion. hjælp! hvad gør jeg? -
engelsk B
ForumindlægHej Er det ikk rigtigt at man er bestået, hvis man har fået 4 og 02 i årskarakterer og 00 i skriftlig eksamen? Har bestået alle mine fag, for at komme ind på HA men der står adgangskrav ikke opfyldt? er det meningen, så man ikk allerede nu kan se om man er kommet ind eller ej?
