Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16781 til 16800 af 35409
-
Fransk speciel oversættelse
ForumindlægJEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr... -
Spektrofotometri spørgsmål
ForumindlægHvis man har ekstinktionskoefficienten som funktion af bølgelængden for 2 stoffer, og den er 6200 L/(mol*cm) for en bølgelængde for det ene stof, og meget tæt på 0 for det andet stof, skyldes absorbansen man måler så ikke kun det stof med ekstinktionskoefficienten 6200? Altså det andet stofs invi... -
200-8-2v-x opg 6
ForumindlægHejsaJeg kunne godt bruge lidt hjælp til redegørelsen i opg 6. anden del af opgaven (optimering) har jeg lavet, men jeg kan ikke rigtigt gennemskue den første. på forhånd tak -
3,9 i snit
ForumindlægHvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit? -
Afgangsprøve
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til afgangsprøve (9.klasse) i fysik, og vi er allerede begyndt at forberede os, ved at repetere forsøg!Nogle af emnerne som vi skal kunne:MagnetismeElektromagnetismeInduktion+VekselstrømSyre/BaserSalteKernefysik/RadioaktivitetMit spørgsmål er, om nogen kunne komme med et for... -
Mundtlig Årsprøve - 2g
ForumindlægHej derude! Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at svare på nogen spørgsmål ang. AT-prøven. Jeg går i 2g og skal til den mundtlige årsprøve i AT. For omkring 3 uger siden udarbejdede jeg en synopsis, som skulle afleveres til lærerne og skal nu op og tale ud fra den. Desværre er jeg meget i tviv... -
In the National Gallery – Doris Lessing
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med denne stil. Jeg vil gerne høre om der er en der vil sende deres, så jeg kan få lidt inspiration! Hilsen Kasper. Min mail er [email protected] -
Fuld pensum - idræt (c) og biologi (b) skriftligt?
ForumindlægHej, man kan normalt ikke komme op i idræt (c) og biologi (b) skriftligt, men kan man dette, hvis man skal op i fuld pensum? -
hjælp tysk
Forumindlæger der nogen der har abhauen war mein hilferuf? -
FYSIK HØJT NIVEAU 2008
ForumindlægHej Er der nogel der har eksamenssættet maj-juni 2008, med besvarelser ?? Så er jeg meget intresseret i at få det .. Da det ikke er alle sæt vi har lavet i skolen, og jeg gerne vil have alle opgaverne med til skriftligeksemen som hjælpe midler. Ville jeg være meget taknemlig for . -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
Overtage kollegieværelse
ForumindlægHvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september? -
Grundskema på uni?
ForumindlægViser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden? -
hf student igår.
ForumindlægHej alle!Jeg vil med dette lille indslag takke alle der har hjulpet mig med notater råd til mat..Jeg blev student igår og hold op det var det hele værd da jeg stod med huen på..Havde da aldrig drømt om at det ville være så fedt,og så afslappet man er bagefter..Held og lykke til alle jer der ikke ... -
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne
