Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 16821 til 16840 af 70316
-
hvad er en bograpport
Forumindlæghjæææææææææææælp jeg har en for til i morgen og jeg ved ikke hvad det er -
flytninger og indvandrer
Forumindlægjeg har skrivet et projektopgave om flytninger og indvadrer, og det er ca.6 side, men jeg vil sende til jer for at hjælpe mig med det, og give mig nogle gode idèer.Kan jeg gøre det?sig ja,hvis I hjælper mig med mit projektopgave.Jeg venter et svar. -
Projektuge - computerspilsafhængighed
ForumindlægHej vi har om "I forandring" med underemnet computerspilsafhængighed og der har vi i år fokus på produkket. Vi har ikke fundet et produkt endnu og vi kan ikke nå at skifte emne, så jeg ville høre om I kunne hjælpe med at finde på et produkt. Hold endelig ikke tilbage hvis du har en idé.... -
Projekt uge produkt
ForumindlægMig og min makker mangler et produkt til emnet overvågning jeg tænkte om i har nogle ideer til os? -
hjælp tysk
Forumindlæger der nogen der har abhauen war mein hilferuf? -
Gym love
ForumindlægEr der nogen, der vil forklare hvad dette betyder - i hvilke sammenhænge. Og give nogle eksempler på det :) § 40. For at fremme forsøgsarbejde og pædagogisk udviklingsarbejde kan undervisningsministeren fravige lovens bestemmelser. Det er en betingelse, at forsøgene eller udviklingsarbejdet ik... -
Dansk FSA 2006 ?
ForumindlægEr der nogen der har en tekst og ligge fra den skriftlige fremstilling år 2006 i dansk? Emnerne så, således ud: 1. Travlhed i december 2. Høflighed en by i Rusland 3. World Press Photo 4. Begravelse 5. Brikker i et spil -
Studieretningsfag i 1 g.
ForumindlægHej, jeg undrede mig over hvilke studieretningsfag alle jer andre 1g'er har. \n\nHar selv:\n\nSamfundsfag A\nMusik B\nEngelsk A\n\n -
Fremlægge
ForumindlægHeej alle sammen Jeg skal fremlægge imorgen, og jeg er pisse nervøs allerede nu. Jeg pleger altid at være nervøs når jeg skal fremlægge, men denne her gang er jeg virkelig træt af at være nervøs. Det er sådan så at når jeg fremlægger så ryster jeg, bliver rød og min stemme knækker. Det er alt... -
HF Efterslægten
ForumindlægHej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen? -
Mediefag - Hvordan er faget?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal vælge en linje til når jeg starter på gymansiet næste år (STX), og er meget i tvivl om hvordan mediefag er at have som fag? Så fortæl gerne hvad det handler om, og jeres personlige oplevelser omkring faget :) -
Nu skal det stoppe!
ForumindlægHejsa. Tror ikke at jeg (håber ikke) at jeg er den eneste, som mener, at forvetningerne til folkeskoleelever er så vildt høje. Jeg har altid været godt med i alle fag, (og er stadig), specielt i matematik og dansk, men alligevel synes jeg, at det er for åndssvagt. Elever får depressioner, lav... -
Oprykning til 3g, hvis man ikke laver da/hi-opgaven?
ForumindlægHvis man ikke laver den obligatoriske dansk- og/eller historie-opgave i 2g, kan man så risikere, at man ikke får lov til at rykke op i 3g? -
Lærervikar hvordan?
ForumindlægHejsa :) Jeg har tænkt lidt på at være lærervikar her efter sommerferien. Er der nogen der ved hvordan man bliver det? altså ved skal man kontakte osv? -
Opgave om trekanter
ForumindlægHej, jeg sidder fast i et par opgaver om trekanter, hvis der er et par klogehoveder som gider at hjælpe, takker jeg. Opgave 1 Find arealet af trekant ABC, når a=12 og ha=7 Opgave 2 Find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D er 8. Opgave 3 En 6,5 m lang stige står ... -
Karl Marx
ForumindlægJeg er i gang med at læse op på noget Karl Marx, og jeg ville lige se an, hvorvidt jeg har fat i den rigtige ende. Marx`s syn på religion - Religion er opium for folket. Den bruges til at holde folk i politisk passivitet og hindre folk i at blive selvstændige, tænkende individer. Religionen var e... -
eksamensresultat
Forumindlægsynes I at en studentereksamen med et eksamensresultat (det endelige gennemsnit) på 9,2 er godt...eller for lavt? -
Introaktiviteter á la navnelege etc.
ForumindlægHejsa.. Nu begynder det nye skoleår jo snart og jeg skal med 2 kammerater være kontaktelev for de nye.. Vi har lige fået at vide, vi skal fylde to timer ud med diverse navnelege o.lign. Da to timer er noget mere end vi havde regnet med ville jeg høre om der var nogen herinde, der havde nogen e... -
Saturn = Solen
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 12 snart 13, som har fået et spørgsmål som kræver matematik!! Jeg skulle finde hastighederne på en planet (saturn) og hastigheden på solen. Bagefter skulle jeg finde forskellen. Saturn = 34.697 km/t (omløb) Solen = 220 km/s (om mælkevejen) Jeg har fåe... -
printlist
ForumindlægHvordan laver man en metode, således man får en list over de forskellige oplysninger. (Det er i bluej).
